KarloS Napisano 25 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 @Miler Spirits&Style Przydała by się w specyfikacji w sklepie internetowym szerokość pasków, a także rozmiarówka (M, L, XL) w jednostkach układu SI. To kluczowe parametry specyfikacji, które mnie powstrzymują przed zakupami online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 25 Listopad 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Listopad 2016 Panowie, przepraszamy za problemy. Trochę przegrzały nam się dzisiaj serwery od Black Friday i sklep zaczął źle funkcjonować. Na szczęście sprawa jest już naprawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
corse999 Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 Plecione paski są oznaczone S,M,L... jakie są ich długości w CM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilp Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 Czym jest rozmiar tego paska w shopmiler (długością całkowitą, obwodem pasa, długością do 3 dziurki)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koval Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 @kamilp Jeśli nie przekonują cię odpowiedzi innych użytkowników (to pytanie zostało już zadane kilka razy w różnych wątkach w ciągu paru dni), to zamiast spamować, zwyczajnie zasięgnij informacji u źródła: 61 225 87 82 (8:00-16:00 pon-pt) - kontakt w sprawie zamówień składanych przez Internet oraz wysyłki61 226 63 23 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt w sprawie whisky 61 226 63 24 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt ze sklepem stacjonarnym oraz w sprawie szycia na miarę. Pod tym nr telefonu udzielamy informacji dotyczących produktów innych niż whisky. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apik Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 @4inHand Nie wiem czy ktoś jeszcze jest uchwytny ze sklepu do odpowiedzi na zapytania przez weekend? Chciałbym nabyć paski i połączyć je z preorderem torby skórzanej, który jest jeszcze w trakcie realizacji, żeby uniknąć podwójnych kosztów wysyłki naturalnie. Czy to możliwe? I jeśli tak, to wystarczy, że złożę nowe zamówienie z odpowiednim komentarzem i np. z opcją odbioru osobistego (żeby system nie naliczył kosztów dostawy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 Czy ktos jest w stanie odpowiedziec jaka dlugosc maja paski plecione w rozmiarze M lub L? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 31 minut temu, Apik napisał: @4inHand Nie wiem czy ktoś jeszcze jest uchwytny ze sklepu do odpowiedzi na zapytania przez weekend? Chciałbym nabyć paski i połączyć je z preorderem torby skórzanej, który jest jeszcze w trakcie realizacji, żeby uniknąć podwójnych kosztów wysyłki naturalnie. Czy to możliwe? I jeśli tak, to wystarczy, że złożę nowe zamówienie z odpowiednim komentarzem i np. z opcją odbioru osobistego (żeby system nie naliczył kosztów dostawy)? Ja tak robiłem kilka razy i nie było z tym problemu. Dział wysyłki jest ogarnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tkowalcz Napisano 26 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 26 Listopad 2016 Sądzę, że firma Miler trochę zagalopowała się z kolejnymi preorderami, podczas gdy poprzednie jeszcze nie są zrealizowane. Co więcej - wyprzedają wszystko nie mając nic na wymianę. Mój garnitur Phoenix (zamówiony w sierpniu) okazał się mieć za małą na mnie marynarkę (zbyt taliowana - oczywiście to moja wina). Wymiana rozmiaru 176/100 z wersji slim na classic okazała się niemożliwa, gdyż tej ostatniej już nie ma na stanie. Reklamowany Mix&Match działa tak, że na marynarkę będę musiał czekać do stycznia. Dodatkowo martwi mnie, że kazano mi nie odsyłać spodni - będę więc miał marynarkę uszytą z potencjalnie innej serii tkaniny. Po dwóch miesiącach oczekiwania postanowiłem, że nie będę rezygnował, bo produkt naprawdę fajny. Niech to będzie ostrzeżenie na wypadek gdyby ktoś chciał planować, że wykorzysta zamówiony produkt na jakimś konkretnym wydarzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dave8 Napisano 27 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2016 Ja tak samo zamówiłem 3 pary berwicków. Jedna para była za mała ze względu na kształt kopyta a wymienić się nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alterte Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 Macie może w planach uzupełnienie rozmiarówki koszul? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 Udało mi się uzyskać informację dotyczącą długości paska plecionego. Konkretnie tego https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-pleciony-braz S - 105 cm (długość całkowita, bez klamry) M - 113,5 cm (długość całkowita, bez klamry) Przy tej okazji, dziękuję Pani Patrycji z obsługi sklepu za cierpliwość i pomoc. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 19 minut temu, Aron napisał: Udało mi się uzyskać informację dotyczącą długości paska plecionego. Konkretnie tego https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-pleciony-braz S - 105 cm (długość całkowita, bez klamry) M - 113,5 cm (długość całkowita, bez klamry) Przy tej okazji, dziękuję Pani Patrycji z obsługi sklepu za cierpliwość i pomoc. To gdyby ktoś był zainteresowany to zmierzyłem swoje paski rozmiar 90 i bez klamry ich długość to dokładnie 105 cm czyli wychodzi że odpowiednikiem rozmiaru 90 jest "S" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 Dnia 26.11.2016 o 19:11, tkowalcz napisał: Sądzę, że firma Miler trochę zagalopowała się z kolejnymi preorderami, podczas gdy poprzednie jeszcze nie są zrealizowane. Co więcej - wyprzedają wszystko nie mając nic na wymianę. Mój garnitur Phoenix (zamówiony w sierpniu) okazał się mieć za małą na mnie marynarkę (zbyt taliowana - oczywiście to moja wina). Wymiana rozmiaru 176/100 z wersji slim na classic okazała się niemożliwa, gdyż tej ostatniej już nie ma na stanie. Reklamowany Mix&Match działa tak, że na marynarkę będę musiał czekać do stycznia. Dodatkowo martwi mnie, że kazano mi nie odsyłać spodni - będę więc miał marynarkę uszytą z potencjalnie innej serii tkaniny. Po dwóch miesiącach oczekiwania postanowiłem, że nie będę rezygnował, bo produkt naprawdę fajny. Niech to będzie ostrzeżenie na wypadek gdyby ktoś chciał planować, że wykorzysta zamówiony produkt na jakimś konkretnym wydarzeniu. W sprawie garnituru skontaktowałem się z Panem we wiadomości prywatnej - liczę, że uda nam się rozwiać wszelkie wątpliwości Odnośnie utrudnionego kontaktu przez ten weekend - wynikał on oczywiście z ogromnej ilości zamówień, jednak staraliśmy się odpowiedzieć na większość e-maili. Z mojej perspektywy wygląda to tak, że najłatwiejszym medium do komunikacji jest Facebook, także jeżeli nie uda się Panom otrzymać szybko odpowiedzi, proszę śmiało korzystać z kontaktu przez Facebooka. System powiadomień jest tam bardzo wygodny i nie pozwala przeoczyć żadnej wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 5 godzin temu, alterte napisał: Macie może w planach uzupełnienie rozmiarówki koszul? Rozmiarówka zostanie uzupełniona prawdopodobnie jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alterte Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 Czyli po zakończeniu promocji, sprytnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apik Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 Zgadzam się niestety co do zarzutów o brakach rozmiarów do wymiany po zakończeniu pre-orderu (w moim wypadku butów). Gdy padają pytania czy będzie można wymienić, odpowiedź zawsze brzmi - oczywiście! Niestety rzeczywistość jest mniej kolorowa, niektórym się uda, ale ogólnie w rozmiarówce "hula wiatr" Nie będąc pewnym rozmiaru, trzeba zamówić 2 pary albo wcale. (Ewentualnie ktoś ryzykuje, a potem musi odesłać, na swój koszt + np. dochodzi strata za wybranie kuriera w pierwotnej przesyłce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 28 Listopad 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 1 godzinę temu, alterte napisał: Czyli po zakończeniu promocji, sprytnie. Domniemanie złej woli jest niepotrzebne, ponieważ złej woli z naszej strony nigdy nie ma. Koszule przyjechały dzisiaj rano ze szwalni. Jest wśród nich kilka nowych modeli, np. takich jak ten na zdjęciu, i musimy najpierw zrobić im zdjęcia i przygotować jako produkty w sklepie online. Nasze zespół robi co może, ale po intensywnym Black Friday zajmie nam to dzień lub dwa. Nie jest to związane z innymi promocjami w najmniejszym stopniu. Dzięki za wyrozumiałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 28 Listopad 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 15 minut temu, Apik napisał: Zgadzam się niestety co do zarzutów o brakach rozmiarów do wymiany po zakończeniu pre-orderu (w moim wypadku butów). Gdy padają pytania czy będzie można wymienić, odpowiedź zawsze brzmi - oczywiście! Niestety rzeczywistość jest mniej kolorowa, niektórym się uda, ale ogólnie w rozmiarówce "hula wiatr" Nie będąc pewnym rozmiaru, trzeba zamówić 2 pary albo wcale. (Ewentualnie ktoś ryzykuje, a potem musi odesłać, na swój koszt + np. dochodzi strata za wybranie kuriera w pierwotnej przesyłce). Jeśli zapytałeś kogoś z nas czy wymiana butów po zakupie w preorderze jest możliwa, to jedyna prawidłowa odpowiedź to "Oczywiście". Jeśli jednak formułując pytanie w ten sposób miałeś na myśli to czy gwarantujemy 100% dostępność każdego modelu butów do wymiany po preorderze to niestety zaszło nieporozumienie. W tym drugim przypadku odpowiedzielibyśmy, że niestety jest to niemożliwe i tak dobrze nie ma nawet w magazynach producenta. Przykro mi, że kupiłeś buty, które są dla Ciebie nieodpowiednie i nie możemy wymienić ich od razu co oznacza zwrot z wysyłką na Twój koszt. Z pewnością jednak możesz zapamiętać jaki rozmiar jest dla Ciebie OK (mniejszy lub większy niż zamówiłeś) i zamówić go w kolejnym preorderze marki Berwick jeśli kiedyś taki zorganizujemy ... a z ciekawości zapytam jeszcze jaki model butów i w jakim rozmiarze zamówiłeś? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarloS Napisano 28 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 28 Listopad 2016 9 godzin temu, Aron napisał: Udało mi się uzyskać informację dotyczącą długości paska plecionego. Konkretnie tego https://shopmiler.com/pl/akcesoria/paski/pasek-pleciony-braz S - 105 cm (długość całkowita, bez klamry) M - 113,5 cm (długość całkowita, bez klamry) Przy tej okazji, dziękuję Pani Patrycji z obsługi sklepu za cierpliwość i pomoc. @Miler Spirits&Style Dodajcie proszę to info (+ szerokość paska) na stronie, bo teraz kilka osób (m.in. Aron i Pani Patrycja) straciło czas na wyjaśnienia, które byłyby zupełnie niepotrzebne, gdy ta informacja była na stronie. Nie licząc w ogóle kosztów utraconej sprzedaży przez brak kluczowych informacji przy sprzedaży internetowej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apik Napisano 29 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2016 14 godzin temu, 4inHand napisał: Jeśli zapytałeś kogoś z nas czy wymiana butów po zakupie w preorderze jest możliwa, to jedyna prawidłowa odpowiedź to "Oczywiście". Jeśli jednak formułując pytanie w ten sposób miałeś na myśli to czy gwarantujemy 100% dostępność każdego modelu butów do wymiany po preorderze to niestety zaszło nieporozumienie. W tym drugim przypadku odpowiedzielibyśmy, że niestety jest to niemożliwe i tak dobrze nie ma nawet w magazynach producenta. Przykro mi, że kupiłeś buty, które są dla Ciebie nieodpowiednie i nie możemy wymienić ich od razu co oznacza zwrot z wysyłką na Twój koszt. Z pewnością jednak możesz zapamiętać jaki rozmiar jest dla Ciebie OK (mniejszy lub większy niż zamówiłeś) i zamówić go w kolejnym preorderze marki Berwick jeśli kiedyś taki zorganizujemy ... a z ciekawości zapytam jeszcze jaki model butów i w jakim rozmiarze zamówiłeś? Tomku, poniekąd się z Tobą zgadzam, nie można oczekiwać, że każdy model, w każdym kolorze i w każdym rozmiarze, w przynajmniej kilku egzemplarzach będzie grzecznie czekał, gdyż kogoś może najść ochota na wymianę Niemniej jednak, przy takim pre-orderze trzeba liczyć się z tym, że wiele osób może kupować buty danego producenta czy dane kopyto po raz pierwszy, a jak wszyscy dobrze wiemy, utrafienie dobrego rozmiaru nie jest takie łatwie, przynajmniej z początku. Warto więc by było, aby rozmiarów było trochę więcej niż wynika to z samych zamówień, w końcu niesprzedane modele się nie przeterminują. W innym sklepie, przy okazji innego pre-orderu, zapewnili mnie np., że rozmiar na ewentualną wymianę będzie (akurat wymieniać nie musiałem, więc nie wiem jak byłoby w rzeczywistości, nie interesowała mnie później już dostępność). A co do ostatniego pytania - zamówiłem poniższy model w rozmiarze 9 UK: https://shopmiler.com/pl/obuwie/oksfordy/buty-berwick-3010-brown Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
50groszy Napisano 29 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2016 Muszę pochwalić za jakość tych krawatów. https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty/krawat-z-szantungu-zielony https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty/krawat-z-szantungu-brazowy Idealne proporcję. Każdy węzeł bez problemu wychodzi bardzo dobrze zwłaszcza 4in hand. Czego np z szantungu od poszetki czy embassyofelegance nie mogę powiedzieć. Zbyt cienki w kluczowych miejscach a jestem średniego wzrostu co powoduję że 4 in hand duży, ładny ciężko zrobić. Minus wielki za pakowanie produktu. Toteż otrzymałem 2 krawaty zwinięte parę razy w jedno malutki pudełko wielkości ja wiem 15cm x 10 cm . Biorąc po uwagę, że kupiłem 2 wypadło by zapakować w 2 ładne pudełka (kij już o rozmiary) w takiej cenię. A może chciałem na prezent? Cena hmm raczej bym nie kupił w pierwotnej cenie.(kupiłem za 269 zł jeden). Lecz to moja subiektywna ocena. Wniosek za cenne po obniżce zdecydowanie od miller Cena podobna ,biorę od Miller(jakość lepsza) .Cena 2 razy większa biorę od poszetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 29 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2016 Trzeba przyznac ze zdjecia tych szantungow nie zachecaja do kupna- paskudnie zawiazane na zdjeciach. Fotki zdecudowanie do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
50groszy Napisano 29 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2016 6 minut temu, wielgol napisał: Trzeba przyznac ze zdjecia tych szantungow nie zachecaja do kupna- paskudnie zawiazane na zdjeciach. Fotki zdecudowanie do wymiany. Też miałem wątpliwości. Co do zawiązania ładnego 4 in hand. Jestem miło zaskoczony bo węzeł duży i ładny się robi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 29 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 29 Listopad 2016 a może jakaś świąteczna promocja na szelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.