Skocz do zawartości

Miler Spirits & Style


4inHand

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, pi_senny napisał:

Zdajecie sobie sprawę z tego, że macie na stronie mnóstwo asortymentu, który już od tygodni lub miesięcy nie jest dostępny, a nadal przy okazji różnego rodzaju promocji obniżacie jego ceny?

Np ta koszula https://shopmiler.com/pl/koszule-meskie/koszula-jeansowa-niebieska

Nie wiem czy jest już nie dostępna, czy też jest jakiś błąd i nie mogę wybrać rozmiaru ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

1 minutę temu, artisan napisał:

Np ta koszula https://shopmiler.com/pl/koszule-meskie/koszula-jeansowa-niebieska

Nie wiem czy jest już nie dostępna, czy też jest jakiś błąd i nie mogę wybrać rozmiaru ?

Daj spokoj. Zdaje sie ze rok temu byly podobne problemy przy np przy chinosach. Widac 1 rok to za malo aby ogarnac tak banalny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, adamW napisał:

@4inHand, w wielu przypadkach urealniliscie po prostu cene. Na przykladzie kurtki pikowanej, ktora jest wyceniona na 799 w regularnej ofercie co jest zdaje sie cena wyzsza niz Barbour Liddesdale (porownujac nawet z cena Zalando, a co dopiero CountryAttire). Oczywiscie kazdy kupuje gdzie chce. Do tego ten marketing 'och, ach'. Wiele marek wspolpracujacych z sukcesem z BwB nie pisze peanow o swoich produktach w mysl zasady ze dobry produkt sam sie obroni. Milego wieczoru.

Za to u konkurencji "współpracujących z sukcesem z BwB " merino prawie dwa razy droższe i oferta na BF słabiutka o powielaniu pomysłów innych nie wspominając ;) więc chyba szkoda czasu na takie wpisy bo " każdy kupuje gdzie chce" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, eye_lip napisał:

"Studzi", "pożerająca" :D współczuję polskim przedsiębiorcom. Tomek trzymaj się.

No tak, w sumie powinienem dowalić do tego pytania co najmniej trzy emotki, żeby użytkownicy pisma obrazkowego zrozumieli. Pytałem @4inHand jako przedstawiciela sklepu na forum, a nie przypadkowych przechodniów.

Pytanie było proste, czy koszt wysyłki jest stały czy znika po przekroczeniu jakiejś sumy ? Pytam bo naprawdę chcę kupić kilka rzeczy, a sam koszt wysyłki wydawał mi się jakoś sztucznie narzucony na sam koniec realizacji zamówienia, a nie był wyświetlany przy pojedynczych przedmiotach.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, FONos napisał:

@Żorż Ponimirski łatwo przecież sprawdzić, że koszt przesyłki znika po przekroczeniu wartości koszyka powyżej 400 zł, a przy mniejszym zamówieniu masz też opcje wysyłki za 9,90 Pocztą Polska.

Sprawa sama się rozwiązała. Coś się przycięło wczoraj na stronie i korzystając z telefonu nie mogłem przewinąć do innych sposobów wysyłki. 

Muszę przyznać, że w porównaniu do konkurencji, Tomasz Miler zrobił promocje na swoje produkty na poziomie amerykańskim. Jestem bardzo ciekawy jakości wykonania.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, eduardo napisał:

Idzie zmienić sposób płatności? Mam problem z zrobieniem tego przez paypal, a nie widzę opcji zmiany.

Po lewej od PayPal powinno być ikonka do płatności przez stronę banku lub blik. Może Tobie też się nieprawidłowo wyświetla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ja już wybrałem paypal i jak próbuje zapłacić wyrzuca informację, że karta została odrzucona. Pierwszy raz taki coś mam.

Pytanie czy zmiana jest możliwa później. W mailu nie widzę, na koncie też. Pomroczność jasna.....

 

EDIT: dosłownie pomroczność jasna (a ostatnio nawet alkoholu nie piję :) ), przypomniało mi się, że mam ustawiony limit na transakcje internetowe. Zmieniłem i poszło.  Ale swoją drogą nie ma na koncie możliwości zmiany jak już wybrałeś paypal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Kurtka z Country Attire zamówiona w Cyber Monday - przyszła z UK wczoraj.

Szelki od Doleath zamówione dwa dni temu - przyszły ze Szczecina dzisiaj.

Kaszkiet od MS&S zamówiony w Cyber Monday - ani kaszkietu, ani żadnej wiadomości nie ma (przed chwilą sprawdzałem skrzynkę - awizo brak). Daleko musi być ten Poznań od Warszawy. A tymczasem mojego rozmiaru na stanie sklepu już nie ma (Mousa, 61 - jakby się komuś tam u Was chciało sprawdzać).

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie widać, że nie tylko ja mam problem z tą marką.

Próbuje się już dobić do bura obsługi kilka dni za pomocą różnych form komunikacji: telefon (ciągle poczta głosowa), wiadomość na Messengerze (widać, że ktoś wyświetla wiadomości ale nie odpisuje).

Jeśli miałbym znowu coś od Państwa kupić to naprawdę będę musiał przemyśleć tą decyzje...

ps. Sprawa dotyczy wymiany koszulki na większy rozmiar zakupionej podczas nieszczęsnego "Black Friday”.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kriogen napisał:

Ogólnie widać, że nie tylko ja mam problem z tą marką.

Próbuje się już dobić do bura obsługi kilka dni za pomocą różnych form komunikacji: telefon (ciągle poczta głosowa), wiadomość na Messengerze (widać, że ktoś wyświetla wiadomości ale nie odpisuje).

Jeśli miałbym znowu coś od Państwa kupić to naprawdę będę musiał przemyśleć tą decyzje...

ps. Sprawa dotyczy wymiany koszulki na większy rozmiar zakupionej podczas nieszczęsnego "Black Friday”.

 

Jeslibys przesledzil watek to zauwazysz ze nie jestes pierwszym ani ostatnim klientem, ktory skarzy sie na takie problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kriogen napisał:

ps. Sprawa dotyczy wymiany koszulki na większy rozmiar zakupionej podczas nieszczęsnego "Black Friday”.

Oczywiście, nie wiem o co chodzi w szczegółach, ale 4inHand pisał w tej sprawie, ale nie umiem podlinkować konkretnej wypowiedzi.

Cytat: "Jak większość sklepów www, w przyszłości nie będziemy obsługiwać już wymian tylko zwrot i nowy zakup. Jeśli jest rozmiar, to bez problemu. Jeśli ktoś kupił w preorderze, dostanie cenę preorderową, ale po wcześniejszym uzgodnieniu kodu rabatowego z działem obsługi wyłącznie na podstawie pierwszego zakupu w okresie preorderu. Uważam, że to fair."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, eduardo napisał:

Mi się dobić telefonicznie udało. Uzgodniłem co robić - w sensie wymiany opisanej powyżej. Zwrócony towar od piątku 07.12 w sklepie, ale do dzisiaj odezwy brak. Wstrzymam się jeszcze z opinią ostateczną, ale narazie średnio to wygląda.

Mi w końcu też się udało dodzwonić, jednak tylko do działu odpowiedzialnego za sprzedaż alkoholu. Miła Pani nie mogła mnie przełączyć do działu odzieżowego, więc poprosiła o moją godność i nr telefonu, że informacja zostanie przekazana i ktoś z firmy do mnie oddzwoni... oczywiście nikt nie zadzwonił! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.