Jump to content

Oskary Fashion- wsparcie potrzebne :)


macaroni
 Share

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Panowie, niestety ta ankieta to jakaś fikcja a jej wyniki mogą być sztucznie "podbijane". Rozmawialiśmy z żoną (doświadczony PR-owiec) o zawodności wyników uzyskiwanych przez tego rodzaju ankiety internetowe, kliknąłem "na próbę" ponownie na Macaroniego i oto jaki komunikat się pojawił: "Już głosowałeś/aś w tej sondzie. Możesz zagłosować ponownie jutro."

A więc tłumy dziewczyn (Macaroni jest jedynym męskim blogiem w ankiecie, a więcej kobiet niż mężczyzn interesuje się blogami o modzie) razem z koleżankami bez problemu, klikając codziennie do 15.03 wywindują się do pierwszej piątki :-(

Oczywiście można podejść do sprawy optymistycznie: głosy kobiet rozłożą się na 9 blogów i MT może mieć duże szanse przy naszej "stałej aktywności".

Druga taktyka, to głosowanie na blogi kobiece o najgorszych wynikach aby zmniejszyć przewagę procentową innych czołowych blogów kobiecych. O to możemy poprosić nasze Panie i ich komputery z innymi IP niż nasze ;-)

Pozdr,

wojvv

Link to comment
Share on other sites

A to się zgadza. Jest wiele sposobów na zwiększenie liczby głosów i tyczy się to właściwie wszystkich konkurów, wyborów itp. w internecie. Jednym z nich jest korzystanie ze stron zmieniających ip internauty np. http://www.guardster.com/free/, http://anonymouse.org/anonwww.html, lub z odpowiednich programów komputerowych. Jak dla mnie nie byłoby problemu z wywindowaniem bloga Macaroniego na 1 miejsce. Nawet w dniu dzisiejszym. Dlatego też takie ankiety trzeba traktować z przymrużeniem oka.

Link to comment
Share on other sites

Głos poszedł.

Powtórzę jeszcze mój komentarz z Twojego bloga:

Cieszę się, że moda męska zaczyna byc dostrzegana przez media tradycyjne (występ w DD TVN i teraz nominacja przez Fashion Magazine) ale...

zajrzałem na stronę Fashion Now i przyznam szczerze, że nie rozumiem o co chodzi w kategorii do której zostałeś nominowany.

Nagłówek brzmi "Nominowaliśmy 10 najlepiej ubranych blogerów!" - jeśli faktycznie jest to kryterium, to dlaczego pokazują zdjęcie L.Rubinacci a nie Twoje?

Dalej w pierwszym akapicie czytam "W konkursie Oskary Fashion portal Fashionnow.pl przyzna nagrodę specjalną dla najlepszego modowego bloga" - z tego zdania wynika, że kryterium nie będzie jednak "najlepsze ubranie" lecz merytoryka i treśc bloga. Przy takim kryterium blogi szafiarskie raczej nie powinny się znaleźc na liście nominacji, a wiele innych powinno się na niej znaleźc.

Z kolei w mailach wysłanych do nominowanych Redakcja pisze tak: "W pierwszym etapie konkursu wytypowaliśmy dziesięc najlepszych blogerów roku" - tutaj już trudno o interpretację, jest to zbyt ogólne sformułowanie.

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie nie byłoby problemu z wywindowaniem bloga Macaroniego na 1 miejsce. Nawet w dniu dzisiejszym. Dlatego też takie ankiety trzeba traktować z przymrużeniem oka.

No to dawaj! Może nie pierwsze miejsce (bo będzie podejrzane), ale pierwsza piątka. Dalej już decyduje jury, więc może docenią bardziej Macaroniego niż społecznosc internetowa.

Link to comment
Share on other sites

(...)

zajrzałem na stronę Fashion Now i przyznam szczerze, że nie rozumiem o co chodzi w kategorii do której zostałeś nominowany.

(...)

Z kolei w mailach wysłanych do nominowanych Redakcja pisze tak: "W pierwszym etapie konkursu wytypowaliśmy dziesięc najlepszych blogerów roku" - tutaj już trudno o interpretację, jest to zbyt ogólne sformułowanie.

Nie ty jeden nie rozumiesz o co chodzi w tym konkursie. I jesteś jednym z niewielu, który się nad tym zastanawia :-) Najprawdopodobniej konkurs, jak to zazwyczaj w takich przypadkach bywa w świecie mediów, jest pretekstem do rozpropagowania jego organizatora.

Przejrzałem konkurencyjne blogi wobec MT i widzę, że "chodzą w zupełnie innej lidze". Na miejscu Macaroniego zastanawiałbym się czy w ogóle konkurować z piętnastolatkami i modelkami - autorkami innych "nominowanych" blogów, ale nie jestem na Jego miejscu ;-)

Tak, czy inaczej, wpisuję do terminarza do 15.03 głosowanie na MT.

Pozdr,

wojvv

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze nikt mnie nie pytał czy chcę startować w konkursie. Poinformowano mnie o tym. Po drugie myślę, że jest to znak uznania i odmowa byłaby zadzieraniem nosa. Po trzecie jest to sposób promocji bloga. Statystyki odwiedzin szaleją. Pewnie większość odwiedzających to jednorazowi goście, ale jakiś mały procent z nich zostanie stałymi czytelnikami bloga. Niektórzy trafią też z pewnością na forum.

Link to comment
Share on other sites

Panowie,

blog MT jest już na trzecim miejscu, co prawda na razie od końca ale widać ciągłą poprawę.

Przed chwilą rozkład głosów wyglądał tak (liczba głosów, udział, nazwa blogu):

- 1558, 10.06%, Alice Point

- 1706, 11.02%, Cajmel

- 1643, 10.61%, Charlize Mystery

- 488, 3.15%, Fashionelka

- 1386, 8.95%, Macaroni Tomato

- 2038, 13.16%, Madame Julietta

- 1619, 10.46%, Jestem Kasia

- 1122, 7.25%, Pani Ekscelencja

- 1914, 12.36%, Raspberry and Red

- 2008, 12.97%, Styledigger

Widać czołówkę trzech blogów z po ok. 12-13% głosów i kilka blogów z ok. 10% głosów każdy. Macaroni przy naszym wsparciu (można głosować codziennie) ma poważne szanse wejść do pierwszej piątki, która przechodzi do dalszego etapu konkursu ;-)

Pozdr,

wojvv

Link to comment
Share on other sites

Guest Dvorak256

Zagłosowałem, ale marne szanse chociaż blog i tak zdobył naprawde bardzo dużo głosów według mnie.. w końcu w polsce mamy dużo więcej kobiet interesujących się modą niz mężczyzn interesujących się modą :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.