Aron Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Niestety złe wieści szybko się rozchodzą i chyba mocniej wpływają na postrzeganie marki niż te dobre. Nawet nie chodzi o to, że materiał uległ uszkodzeniu według mnie, ale o sposób rozwiązania sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Tak, o uszkodzeniu może decydować wiele czynników - zły dobór tkaniny, jej uszkodzenie mechaniczne przed lub w trakcie szycia, moje wcześniejsze użytkowanie (choć tu akurat trudno mi znaleźć swoją winę - bo dbam o rzeczy i raczej zachowuję się przyzwoicie dom-garaż-praca-garaż-dom) czy nawet zwykły zbieg okoliczności. Faktem jest, że po 4 miesiącach garnitur traci swoje funkcje użytkowe. To po stronie sprzedającego leży obowiązek udowodnienia (pierwsze pół roku), że nie jest to wada produktu. Nie poprosili o wysyłkę spodni, ale arbitralnie uznali, że uszkodzenie jest następstwem punktowego przeciążenia materiału. Sposób załatwienia przez nich sprawy zaakceptowałem , choć nie musiałem. Oczywiście dochodzenie rękojmi u sprzedawcy z innego kraju, nawet z UE, nie jest przyjemne. Szkoda mi czasu mimo wszystko, bo zwrot pieniędzy zapewne bym wywalczył, ale ile by mnie to kosztowało to istotna kwestia. Tak więc .... czekam nadal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blueloafers Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Wyladowala 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 blueloafers i jak wrażenia mógłbyś ja wrzucić z jakaś stylizacją ? jaki materiał gruby ,cienki ? Miły w dotyku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panam Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Nie wyrabiałbym sobie opinii o marce na podstawie jednego incydentu. Uważam, że tym jednym incydentem SuSu pokazało, że reklamacji raczej nie uznaje. Przez co muszę się liczyć z tym, że kiedy wystąpią wady w jakimś produkcie, który co prawda jest niedrogi ale tylko relatywnie, to zostanę z tym sam. To, że spodnie Hargina rozerwały się pod wpływem punktowego napięcia materiału jest oczywiste tylko, że spodnie powinny wytrzymać napięcia materiału, które towarzyszyła im np. podczas siadania. Moim zdaniem firma po prostu nie chce przyznać się do tego, że ten materiał na spodnie codziennego użytku się nie nadawał. Ta sytuacja jest tożsama z tą dot. butów Shoepassion opisywaną przez Midlife-Crisis w innym wątku. Rozumiem, że każdy użytkownik tego forum w sposób ponadprzeciętny interesuje się męską elegancją i przez to może zatracać odczucie pewnych kwestii. Jednak uważanie za normalną rzecz rozpatrzenie reklamacji w sposób negatywny butów za tysiąc złotych w których wada wystąpiła po 3 miesiącach jest lekka przesadą. Nie wiem co jest większą stratą zarówno dla SuSu i SP, wymiana towaru na nowy przez co cieszyliby się dobrą opinią i zyskali nowych klientów czy zaoszczędzenie kilkudziesięciu euro i zyskanie negatywnej opinii oraz straty potencjalnych klientów, którzy czytają oba wątki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 7 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 7 Wrzesień 2015 Procedura reklamacyjna się jeszcze nie zakończyła, poczekałbym z gromami na finał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proki1971 Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Co nie zmienia faktu, że idzie jak po grudzie I to już jednak chyba wystarczające, żeby jakies gromy padły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Gromy to na nich padną, jak przeholują i opis sytuacji wyląduje na styleforum.net ... bo nadal cisza... może po weekendzie jeszcze nie doszli, jak wiadomo w NL wolno więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proki1971 Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Może myslą co u z Tobą zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blueloafers Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 blueloafers i jak wrażenia mógłbyś ja wrzucić z jakaś stylizacją ? jaki materiał gruby ,cienki ? Miły w dotyku? Marynarke wyslalem do Polski i odbiore ja dopiero ok 20 wrzesnia. Za wczesnie jeszcze na wrazenia chociaz dostalem informacje, ze material jest mily w dotyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Mały update: - wysłałem rano SuSu przypomnienie, że "żyję i usycham z tęsknoty" - popołudniu otrzymałem informację, że zamówienie "jest procesowane".. - na moim koncie zażyczona Siena wskoczyła do koszuli jako "order in process", a proponowany przez obsługę Lazio jest widoczny jako.... wysłany (domyślam się, że to wina skryptów w sklepie). Jeśli sprawa znajdzie swój finał, to w efekcie otrzymam dużo większy rabat niż pierwotnie zaproponowany, bo nie zmienili ceny za Sienę (pozostała cena 70% Lazio za 299€). To daje uzysk 209€ za Sienę (cennikowo 399€) i gratis koszula (cennikowo 129€) - razem 319€. Prawie tyle ile zapłaciłem za Madisona, który się "rozszedł". Zaczynam odnosić wrażenie, że więcej by zyskali wizerunkowo, gdyby od razu zaproponowali garnitur z "niebieskiej lini" jako gratis. Mniej nerwów i kombinowania. Zobaczymy czy tak zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Kiedyś temat paypala był poruszany w tym wątku .To ciekawostka nie było można kupić bez podpiętej karty kredytowej(ja osobiście nie mam żadnej podpiętej karty ) ,Aktualnie można Przez przypadek kupiłem marynarkę ,niby się nad nią zastanawiałem , ale liczyłem przy zakupie że znowu mi odrzuci Transakcję bo nie mam tej karty kredytowej hahah A tu nagle Dziękuje za transakcję hehe >ja również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 @werdzo88 - ale jak rozumiem miałeś zasilone konto PayPal środkami? Czy teraz PayPal zabrał się za działalność charytatywną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 @werdzo88 - ale jak rozumiem miałeś zasilone konto PayPal środkami? Czy teraz PayPal zabrał się za działalność charytatywną? Nie no środki miałem jeszcze z poprzedniej próby kupna marynarki .Jak się wtedy okazało zamroziło mi kase w euro bo nie mogłem kupić .Teraz mi odmroziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomiW01 Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Jeśli sprawa znajdzie swój finał, to w efekcie otrzymam dużo większy rabat niż pierwotnie zaproponowany, bo nie zmienili ceny za Sienę (pozostała cena 70% Lazio za 299€). To daje uzysk 209€ za Sienę (cennikowo 399€) i gratis koszula (cennikowo 129€) - razem 319€. Prawie tyle ile zapłaciłem za Madisona, który się "rozszedł". Zaczynam odnosić wrażenie, że więcej by zyskali wizerunkowo, gdyby od razu zaproponowali garnitur z "niebieskiej lini" jako gratis. no i skóra na niedźwiedziu podzielona 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 8 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 8 Wrzesień 2015 Tylko, że jeszcze "niedźwiedź" w lesie.... EDIT: "niedźwiedź" w drodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucasd Napisano 9 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Wrzesień 2015 Spodnie Washington, ktos ma i moze potwierdzic, ze jak zapewnia mnie obsluga, ta przerwa w szwie to jest zamierzona dziurka na guzik? Dziurka nie jest na wylot oczywiscie. Mi to wyglada ze zapomnieli ja zrobic, ale kto wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 9 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Wrzesień 2015 Hehe Dobrze ci doradca klienta odpowiedział. Tu zapinasz guzik wewnętrzny. Nie jest to specjalnie wygodne rozwiązanie, ale sprawdza się i akurat model Washington tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadam Napisano 9 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Wrzesień 2015 Hello,podłączam się do lekko zawiedzonych klientów, aczkolwiek problem zdecydowanie na mniejszą skalę niż u Hargina.Nowy garnitur, zaledwie dwa razy przymierzony, także lekko się zdziwiłem, gdy krawcowa powiedziała mi, że szew na plecach się rozchodzi. Szczęśliwie łatwo to poprawić.Gdybym obudził się z tym kwiatkiem na weselu to mogłoby nie byc zaciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucasd Napisano 9 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Wrzesień 2015 Hehe Dobrze ci doradca klienta odpowiedział. Tu zapinasz guzik wewnętrzny. Nie jest to specjalnie wygodne rozwiązanie, ale sprawdza się i akurat model Washington tak ma OK bo juz sie martwilem, w porzednim wedle size advisora, spodnie byly niezapinalne (44). Marynarka troche za mala i rekaw mial rozwalony szew. W 46 spodnie ok, marynarka pasuje, ciutke moze bardziej taliowana mogalby byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
charliefrown Napisano 9 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Wrzesień 2015 Tempo realizacji zamówienia rzeczywiście robi wrażenie. W poniedziałek parę minut po 12.00 złożyłem zamówienie. Wczoraj pojawiła się zmiana w statusie jako "sent", dzisiaj zaś UPS podjął próbę doręczenia, która okazała się bezskuteczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Midlife-Crisis Napisano 9 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 9 Wrzesień 2015 Moje doświadczenia z zakupu SS w Düsseldorfie: Obsługa bardzo miła i z motywacją. Jest prawie wszystko w moim rozmiarze 46, co w sieciówkach nie do pomyślenia. Moim karygodnym błędem było jednak skorzystanie z przeróbek krawieckich z wysyłką. Jednak tak dobrze dopasowane nie było, jak sprzedawca zapewniał i na dodatek po zwężeniu marynarki źle wszyta podszewka, co prowadzi do nieładnej fałdy w dolnej części pleców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Odie111 Napisano 10 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 10 Wrzesień 2015 Takie szybkie pytanie do znawcow oferty SS: czy garnitury Washington maja relatywnie najdluzsze marynarki z wszystkich krojow jednorzedowych? Sprawdzalem na stronie i tak mi sie wydaje, ale wolalbym sie upewnic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 10 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 10 Wrzesień 2015 Tak, w porównaniu do Lazio, Hudson i Havana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
werdzo88 Napisano 11 Wrzesień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 11 Wrzesień 2015 Panowie jak jest z koszulami ? Wartę uwagi ?.Cena/jakość ?.Kupie gdzieś w Polsce taką z tym kołnierzem http://eu.suitsupply.com/en/shirts/blue-washed-shirt/H4776.html?cgid=Shirts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.