Skocz do zawartości

[POLSKA] Benevento


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem z czym szanownego gremium ma problem?
Należy przestać finansować te firmę wybierając inna. Rynek nie jest monopolem i są alternatywy. Z czasem może firma wyciągnie wnioski i wreszcie coś zrobi z tym tragicznym PR, coś na wzór Milera, gdzie PR znacznie się poprawił po kilku większych wpadkach (wręcz przeciwnie do jakości, ale to inna historia).

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 12/7/2022 at 8:47 PM, Customer_Service said:

@montparnasse Bardzo prosimy o DM z numerem zamówienia ponieważ w systemie nie mamy zamówienia z takim statusem.  Proszę również o ponowny kontakt pod nr. tel. gdyż jest on jak najbardziej aktywny.

Akurat. Aktywny numer. Dwanaście (dwa-naś-cie!) nieodebranych połączeń. Jedno odebrane — pani miłym głosem powiedziała by się nie niepokoić, spodnie będą, ale nie wiadomo kiedy — i nic.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, JakubAnderwald napisał:

Jakaś dobra konkurencja którą możecie polecić?

Dobre pytanie biorąc pod uwagę ceny. Koszty u Macaroniego czy w Poszetce mocno poszybowały (w P nawet ponad 1k za rtw). 

Z innych polskich firm znam 4gentelmen (polecam, ceny też ok) i Pewien Pan (nic od nich nie mam z długich spodni, ale mam wrażenie, że przy bardziej rozbudowanych udach spodnie będą zbyt obcisłe. To zresztą też problem niektórych krojów Poszetki).
Ceny w Benevento pozostają przyzwoite (tylko co z tego, jeśli zamówienie nie przychodzi, wiec lepiej wydać więcej na coś, co się dostanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Jak wygląda u Was sprawa z realizacją zeszłorocznych zamówień?

Telefon ze strony - jak już było wspomniane w tym wątku - nie odpowiada. 

Wiadomości przez panel klienta podobnie.

Czekam od połowy listopada, ale podejrzewam że są wśród nas i lepsi "rekordziści"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...
9 godzin temu, Servetch napisał:

Czy dalej jest tak źle? Chciałbym zamówić spodnie sztruksowe, z tego samego materiału co u Benevento, ale nie wiem zbytnio gdzie szukać.

Serio myślisz, że ta firma kiedykolwiek się poprawi? IMO musiała by zmienić właścicieli, albo zostać oddana w nowy zarząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Złożyłem zamówienie 17 stycznia, to wprawdzie stosunkowo niedawno, ale do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji, czy zamówienie będzie zrealizowane, czy też nie. Firma nie odbiera również telefonów i nie odpowiada na wiadomości mailowe. Mając na uwadze negatywne doświadczenia innych osób z tą firmą zamierzam poczekać jeszcze dwa dni, a następnie będę podejmował kroki prawne. Wszystkim polecam niezwlekanie, gdyż takie firmy właśnie na to liczą. Czym więcej pozwów się pojawi, tym większe koszty sądowe będzie firma ponosiła, więc albo zmieni politykę, albo zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej. Radzę złożyć pisemne odstąpienie od umowy bezpośrednio na adres siedziby spółki :MODATON Sp. Z O.O. w Gliwicach (44-164) przy ul. Białostockiej 18,  wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000644339 a następnie w razie braku zwrotu gotówki w terminie 14 dni od dnia doręczenia odstąpienia od umowy niezwłocznie składać pozew.

Poniżej podaję informację ze strony Fundacji Konsumentów

Odstąpienie od umowy - taką możliwość przewiduje zarówno wskazany wyżej art. 491 Kodeksu cywilnego, jak i art. 7 ust. 1 ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r. Nr 22 poz. 271). Zgodnie bowiem z tym artykułem konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
 
Skoro powyższy przepis przewiduje, iż konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, tym bardziej nie ma żadnych przeszkód, by zrezygnować z umowy zanim otrzyma się zakupiony towar.. Aby skorzystać z tego wyjścia należy wysłać sprzedawcy pismo z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (dla celów dowodowych powinien to być list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru).
 
Złożenie oświadczenia o odstąpieniu powoduje, iż umowa jest uważana za niezawartą i strony mają obowiązek zwrotu tego, co otrzymały od drugiej strony. Powinny to uczynić niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni. Gdyby w tym czasie konsument nie otrzymał pieniędzy, to dalsze postępowanie może być takie samo, jak opisane wyżej tzn. przedsądowe wezwanie do zapłaty i droga sądowa.
 
Można pominąć kolejne wezwanie do zapłaty i połączyć je z odstąpieniem od umowy, wyznaczając firmie termin 14 dni do zwrotu należności. Polecam też skorzystanie z usług jakiegokolwiek radcy prawnego lub adwokata. Nie dlatego, że sprawa jest trudna, ale dlatego, żeby nieuczciwi przedsiębiorcy byli narażeni nie tylko na konieczność zwrotu gotówki ale także na pokrycie wysokich kosztów sądowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Corrado napisał:

Złożyłem zamówienie 17 stycznia, to wprawdzie stosunkowo niedawno, ale do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji, czy zamówienie będzie zrealizowane, czy też nie. Firma nie odbiera również telefonów i nie odpowiada na wiadomości mailowe. Mając na uwadze negatywne doświadczenia innych osób z tą firmą zamierzam poczekać jeszcze dwa dni, a następnie będę podejmował kroki prawne. Wszystkim polecam niezwlekanie, gdyż takie firmy właśnie na to liczą. Czym więcej pozwów się pojawi, tym większe koszty sądowe będzie firma ponosiła,

Od pewnego czasu wiadomo, że złożenie zamówienia w Benevento oznacza w istocie zwarcie umowy hazardowej, więc lepiej sprawdzić, jak się przedstawiają perspektywy kroków prawnych w takim przypadku :-)

A zamówienie na pewno zostanie zrealizowane - jak mawiał najęty przeze mnie budowlaniec do wykończenia mieszkania "Pan się nie martwi, termin nie jest zagrożony", z tym, że mówił to w październiku, a termin zakończenia robót był ustalony na sierpień :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minutes ago, Kyle said:

Od pewnego czasu wiadomo, że złożenie zamówienia w Benevento oznacza w istocie zwarcie umowy hazardowej, więc lepiej sprawdzić, jak się przedstawiają perspektywy kroków prawnych w takim przypadku :-)

A zamówienie na pewno zostanie zrealizowane - jak mawiał najęty przeze mnie budowlaniec do wykończenia mieszkania "Pan się nie martwi, termin nie jest zagrożony", z tym, że mówił to w październiku, a termin zakończenia robót był ustalony na sierpień :-)

no nie wiem...

image.thumb.png.94f0211faea59e55eb5e1c0c39470919.png

I nie ma szans sie z nimi skontaktowac 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, przyjdą po pięciu latach, to będą miały bardziej klasyczny krój, a za tkaniny vintage przecież normalnie dopłaca się ekstra;)

A poważnie: potrzebujesz spodni - nie zamawiaj. Nie potrzebujesz, ale chcesz sobie coś kupić - zamów za pobraniem. Popełniłeś błąd i zapłaciłeś - uruchom procedurę chargeback.

Szkoda. Znam jeszcze drugą fajną, ale nierzetelną firmę - Viola Milano (nie handlują spodniami, ale równie często potrafią nie zrealizować zamówienia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam z korzystania z usług @Benevento Zerowy kontakt, nie odpisują na wiadomości, maile, nie odbierają telefonu.. Nie da się z nimi uzgodnić zwrotu w związku z czym zostaje z parą spodni za niecały 1000 zł, ktora po prostu będzie nie do użytku..  już nie mówiąc o tym że na przesyłkę czekaliśmy 2 miesiące..  nigdy nie popełniajcie tego błędu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Katarzyna2108 napisał:

Nie polecam z korzystania z usług @Benevento Zerowy kontakt, nie odpisują na wiadomości, maile, nie odbierają telefonu.. Nie da się z nimi uzgodnić zwrotu w związku z czym zostaje z parą spodni za niecały 1000 zł, ktora po prostu będzie nie do użytku..  już nie mówiąc o tym że na przesyłkę czekaliśmy 2 miesiące..  nigdy nie popełniajcie tego błędu!

Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 8.02.2024 o 10:40, Customer_Service napisał:

Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. 

E tam, nie zajmiecie się.

Mam średnio raz na tydzień taką fantazję, że siadam i przez godzinę próbuję się dodzwonić na infolinię. Potem grzeczna (no, ostatnio mniej...) rozmowa, że przelew zwrotny już na-ten-tychmiast idzie, a spodnie zamówione na początku grudnia to już w zasadzie są wysłane. 

Po tygodniu nie ma śladu ani spodni, ani pieniędzy. Proces powtarza się.

  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru skierowałem na adres siedziby spółki MOTADON oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. O wyniku będę na bieżąco informował na stronie forum.

Pozdrawiam

 

  •  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Corrado napisał:

W dniu dzisiejszym przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru skierowałem na adres siedziby spółki MOTADON oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. O wyniku będę na bieżąco informował na stronie forum.

Pozdrawiam

 

  •  

Dzień dobry, Panie Konradzie otrzymaliśmy informację, że zwrot został już do Pana wykonany. Przepraszamy za opóźnienia w odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, deth napisał:

E tam, nie zajmiecie się.

Mam średnio raz na tydzień taką fantazję, że siadam i przez godzinę próbuję się dodzwonić na infolinię. Potem grzeczna (no, ostatnio mniej...) rozmowa, że przelew zwrotny już na-ten-tychmiast idzie, a spodnie zamówione na początku grudnia to już w zasadzie są wysłane. 

Po tygodniu nie ma śladu ani spodni, ani pieniędzy. Proces powtarza się.

Bardzo proszę o wiadomość prywatną z nr. zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2022 o 09:58, Customer_Service napisał:

Dzień dobry, Szanowny Panie @mapsajm jesteśmy firma zew., która zajmuje się obsługą klienta marki Benevento. Proszę o DM z nr. zamówienia. Zachęcamy również do kontaktu pod nr. tel. +48 880 41 42 40

 

W dniu 7.12.2022 o 20:47, Customer_Service napisał:

@montparnasse Bardzo prosimy o DM z numerem zamówienia ponieważ w systemie nie mamy zamówienia z takim statusem.  Proszę również o ponowny kontakt pod nr. tel. gdyż jest on jak najbardziej aktywny.

 

W dniu 8.12.2022 o 11:45, Customer_Service napisał:

@montparnasse Bardzo prosimy o kontakt z nr. zamówienia gdyż bez niego nie jesteśmy w stanie rozwiązać problemu.

 

W dniu 8.02.2024 o 10:40, Customer_Service napisał:

Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. 

 

5 godzin temu, Customer_Service napisał:

Bardzo proszę o wiadomość prywatną z nr. zamówienia.

A jest może taka opcja, żeby zrealizować wszystkie zaległe zamówienia / zwroty, a nie tylko roszczenia tych Klientów, którzy skarżą się na forum?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.