babicz999 Napisano 8 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 8 Grudzień 2022 Nie wiem z czym szanownego gremium ma problem? Należy przestać finansować te firmę wybierając inna. Rynek nie jest monopolem i są alternatywy. Z czasem może firma wyciągnie wnioski i wreszcie coś zrobi z tym tragicznym PR, coś na wzór Milera, gdzie PR znacznie się poprawił po kilku większych wpadkach (wręcz przeciwnie do jakości, ale to inna historia).Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 8 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 8 Grudzień 2022 W dniu 6.12.2022 o 09:57, montparnasse napisał: Ten numer telefonu nie odpowiada. @montparnasse Bardzo prosimy o kontakt z nr. zamówienia gdyż bez niego nie jesteśmy w stanie rozwiązać problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JakubAnderwald Napisano 8 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 8 Grudzień 2022 Jakaś dobra konkurencja którą możecie polecić? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montparnasse Napisano 9 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 9 Grudzień 2022 On 12/7/2022 at 8:47 PM, Customer_Service said: @montparnasse Bardzo prosimy o DM z numerem zamówienia ponieważ w systemie nie mamy zamówienia z takim statusem. Proszę również o ponowny kontakt pod nr. tel. gdyż jest on jak najbardziej aktywny. Akurat. Aktywny numer. Dwanaście (dwa-naś-cie!) nieodebranych połączeń. Jedno odebrane — pani miłym głosem powiedziała by się nie niepokoić, spodnie będą, ale nie wiadomo kiedy — i nic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub84 Napisano 9 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 9 Grudzień 2022 21 godzin temu, JakubAnderwald napisał: Jakaś dobra konkurencja którą możecie polecić? Dobre pytanie biorąc pod uwagę ceny. Koszty u Macaroniego czy w Poszetce mocno poszybowały (w P nawet ponad 1k za rtw). Z innych polskich firm znam 4gentelmen (polecam, ceny też ok) i Pewien Pan (nic od nich nie mam z długich spodni, ale mam wrażenie, że przy bardziej rozbudowanych udach spodnie będą zbyt obcisłe. To zresztą też problem niektórych krojów Poszetki). Ceny w Benevento pozostają przyzwoite (tylko co z tego, jeśli zamówienie nie przychodzi, wiec lepiej wydać więcej na coś, co się dostanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gido46 Napisano 9 Grudzień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 9 Grudzień 2022 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hippe Napisano 15 Marzec 2023 Zgłoszenie Share Napisano 15 Marzec 2023 Jak wygląda u Was sprawa z realizacją zeszłorocznych zamówień? Telefon ze strony - jak już było wspomniane w tym wątku - nie odpowiada. Wiadomości przez panel klienta podobnie. Czekam od połowy listopada, ale podejrzewam że są wśród nas i lepsi "rekordziści"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Servetch Napisano 2 Grudzień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2023 Czy dalej jest tak źle? Chciałbym zamówić spodnie sztruksowe, z tego samego materiału co u Benevento, ale nie wiem zbytnio gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 3 Grudzień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2023 Na stronie trwa nieustające odliczanie do Cyber Monday. Biorąc pod uwagę dzisiejszą datę, zapewne oznacza to, że czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi około roku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 3 Grudzień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2023 9 godzin temu, Servetch napisał: Czy dalej jest tak źle? Chciałbym zamówić spodnie sztruksowe, z tego samego materiału co u Benevento, ale nie wiem zbytnio gdzie szukać. Serio myślisz, że ta firma kiedykolwiek się poprawi? IMO musiała by zmienić właścicieli, albo zostać oddana w nowy zarząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corrado Napisano 31 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń Złożyłem zamówienie 17 stycznia, to wprawdzie stosunkowo niedawno, ale do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji, czy zamówienie będzie zrealizowane, czy też nie. Firma nie odbiera również telefonów i nie odpowiada na wiadomości mailowe. Mając na uwadze negatywne doświadczenia innych osób z tą firmą zamierzam poczekać jeszcze dwa dni, a następnie będę podejmował kroki prawne. Wszystkim polecam niezwlekanie, gdyż takie firmy właśnie na to liczą. Czym więcej pozwów się pojawi, tym większe koszty sądowe będzie firma ponosiła, więc albo zmieni politykę, albo zaprzestanie prowadzenia działalności gospodarczej. Radzę złożyć pisemne odstąpienie od umowy bezpośrednio na adres siedziby spółki :MODATON Sp. Z O.O. w Gliwicach (44-164) przy ul. Białostockiej 18, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000644339 a następnie w razie braku zwrotu gotówki w terminie 14 dni od dnia doręczenia odstąpienia od umowy niezwłocznie składać pozew. Poniżej podaję informację ze strony Fundacji Konsumentów Odstąpienie od umowy - taką możliwość przewiduje zarówno wskazany wyżej art. 491 Kodeksu cywilnego, jak i art. 7 ust. 1 ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r. Nr 22 poz. 271). Zgodnie bowiem z tym artykułem konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Skoro powyższy przepis przewiduje, iż konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, tym bardziej nie ma żadnych przeszkód, by zrezygnować z umowy zanim otrzyma się zakupiony towar.. Aby skorzystać z tego wyjścia należy wysłać sprzedawcy pismo z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (dla celów dowodowych powinien to być list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Złożenie oświadczenia o odstąpieniu powoduje, iż umowa jest uważana za niezawartą i strony mają obowiązek zwrotu tego, co otrzymały od drugiej strony. Powinny to uczynić niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni. Gdyby w tym czasie konsument nie otrzymał pieniędzy, to dalsze postępowanie może być takie samo, jak opisane wyżej tzn. przedsądowe wezwanie do zapłaty i droga sądowa. Można pominąć kolejne wezwanie do zapłaty i połączyć je z odstąpieniem od umowy, wyznaczając firmie termin 14 dni do zwrotu należności. Polecam też skorzystanie z usług jakiegokolwiek radcy prawnego lub adwokata. Nie dlatego, że sprawa jest trudna, ale dlatego, żeby nieuczciwi przedsiębiorcy byli narażeni nie tylko na konieczność zwrotu gotówki ale także na pokrycie wysokich kosztów sądowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 31 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń 3 godziny temu, Corrado napisał: Złożyłem zamówienie 17 stycznia, to wprawdzie stosunkowo niedawno, ale do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji, czy zamówienie będzie zrealizowane, czy też nie. Firma nie odbiera również telefonów i nie odpowiada na wiadomości mailowe. Mając na uwadze negatywne doświadczenia innych osób z tą firmą zamierzam poczekać jeszcze dwa dni, a następnie będę podejmował kroki prawne. Wszystkim polecam niezwlekanie, gdyż takie firmy właśnie na to liczą. Czym więcej pozwów się pojawi, tym większe koszty sądowe będzie firma ponosiła, Od pewnego czasu wiadomo, że złożenie zamówienia w Benevento oznacza w istocie zwarcie umowy hazardowej, więc lepiej sprawdzić, jak się przedstawiają perspektywy kroków prawnych w takim przypadku A zamówienie na pewno zostanie zrealizowane - jak mawiał najęty przeze mnie budowlaniec do wykończenia mieszkania "Pan się nie martwi, termin nie jest zagrożony", z tym, że mówił to w październiku, a termin zakończenia robót był ustalony na sierpień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
papiez_ Napisano 31 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń Benevento zamawiamy za pobraniem - jak przyjdzie to fajnie i mamy spodnie, jak nie to przynajmniej nie zamrozimy kapitału 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolK1 Napisano 31 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń 49 minutes ago, Kyle said: Od pewnego czasu wiadomo, że złożenie zamówienia w Benevento oznacza w istocie zwarcie umowy hazardowej, więc lepiej sprawdzić, jak się przedstawiają perspektywy kroków prawnych w takim przypadku A zamówienie na pewno zostanie zrealizowane - jak mawiał najęty przeze mnie budowlaniec do wykończenia mieszkania "Pan się nie martwi, termin nie jest zagrożony", z tym, że mówił to w październiku, a termin zakończenia robót był ustalony na sierpień no nie wiem... I nie ma szans sie z nimi skontaktowac 😕 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 31 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń Spokojnie, przyjdą po pięciu latach, to będą miały bardziej klasyczny krój, a za tkaniny vintage przecież normalnie dopłaca się ekstra;) A poważnie: potrzebujesz spodni - nie zamawiaj. Nie potrzebujesz, ale chcesz sobie coś kupić - zamów za pobraniem. Popełniłeś błąd i zapłaciłeś - uruchom procedurę chargeback. Szkoda. Znam jeszcze drugą fajną, ale nierzetelną firmę - Viola Milano (nie handlują spodniami, ale równie często potrafią nie zrealizować zamówienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 31 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń Jak mówią, że zrobią, to zrobią, i nie trzeba się ich pytać co roku... 2 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Katarzyna2108 Napisano 7 Luty Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty Nie polecam z korzystania z usług @Benevento Zerowy kontakt, nie odpisują na wiadomości, maile, nie odbierają telefonu.. Nie da się z nimi uzgodnić zwrotu w związku z czym zostaje z parą spodni za niecały 1000 zł, ktora po prostu będzie nie do użytku.. już nie mówiąc o tym że na przesyłkę czekaliśmy 2 miesiące.. nigdy nie popełniajcie tego błędu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 8 Luty Zgłoszenie Share Napisano 8 Luty 11 godzin temu, Katarzyna2108 napisał: Nie polecam z korzystania z usług @Benevento Zerowy kontakt, nie odpisują na wiadomości, maile, nie odbierają telefonu.. Nie da się z nimi uzgodnić zwrotu w związku z czym zostaje z parą spodni za niecały 1000 zł, ktora po prostu będzie nie do użytku.. już nie mówiąc o tym że na przesyłkę czekaliśmy 2 miesiące.. nigdy nie popełniajcie tego błędu! Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deth Napisano 20 Luty Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty W dniu 8.02.2024 o 10:40, Customer_Service napisał: Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. E tam, nie zajmiecie się. Mam średnio raz na tydzień taką fantazję, że siadam i przez godzinę próbuję się dodzwonić na infolinię. Potem grzeczna (no, ostatnio mniej...) rozmowa, że przelew zwrotny już na-ten-tychmiast idzie, a spodnie zamówione na początku grudnia to już w zasadzie są wysłane. Po tygodniu nie ma śladu ani spodni, ani pieniędzy. Proces powtarza się. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corrado Napisano 20 Luty Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty W dniu dzisiejszym przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru skierowałem na adres siedziby spółki MOTADON oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. O wyniku będę na bieżąco informował na stronie forum. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KarolK1 Napisano 20 Luty Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty Przecierasz szlaki . Może jest nadzieja na odzyskanie pieniędzy przywłaszczonych przez tą firmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 20 Luty Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2 godziny temu, Corrado napisał: W dniu dzisiejszym przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru skierowałem na adres siedziby spółki MOTADON oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z wezwaniem do zapłaty, pod rygorem skierowania sprawy na drogę sądową. O wyniku będę na bieżąco informował na stronie forum. Pozdrawiam Dzień dobry, Panie Konradzie otrzymaliśmy informację, że zwrot został już do Pana wykonany. Przepraszamy za opóźnienia w odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 20 Luty Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 3 godziny temu, deth napisał: E tam, nie zajmiecie się. Mam średnio raz na tydzień taką fantazję, że siadam i przez godzinę próbuję się dodzwonić na infolinię. Potem grzeczna (no, ostatnio mniej...) rozmowa, że przelew zwrotny już na-ten-tychmiast idzie, a spodnie zamówione na początku grudnia to już w zasadzie są wysłane. Po tygodniu nie ma śladu ani spodni, ani pieniędzy. Proces powtarza się. Bardzo proszę o wiadomość prywatną z nr. zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 20 Luty Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty W dniu 24.11.2022 o 09:58, Customer_Service napisał: Dzień dobry, Szanowny Panie @mapsajm jesteśmy firma zew., która zajmuje się obsługą klienta marki Benevento. Proszę o DM z nr. zamówienia. Zachęcamy również do kontaktu pod nr. tel. +48 880 41 42 40 W dniu 7.12.2022 o 20:47, Customer_Service napisał: @montparnasse Bardzo prosimy o DM z numerem zamówienia ponieważ w systemie nie mamy zamówienia z takim statusem. Proszę również o ponowny kontakt pod nr. tel. gdyż jest on jak najbardziej aktywny. W dniu 8.12.2022 o 11:45, Customer_Service napisał: @montparnasse Bardzo prosimy o kontakt z nr. zamówienia gdyż bez niego nie jesteśmy w stanie rozwiązać problemu. W dniu 8.02.2024 o 10:40, Customer_Service napisał: Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. 5 godzin temu, Customer_Service napisał: Bardzo proszę o wiadomość prywatną z nr. zamówienia. A jest może taka opcja, żeby zrealizować wszystkie zaległe zamówienia / zwroty, a nie tylko roszczenia tych Klientów, którzy skarżą się na forum? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corrado Napisano 21 Luty Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty Właśnie otrzymałem zwrot zapłaconej ceny. Jednak warto upominać się o swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.