Skocz do zawartości

[POLSKA] Benevento


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 8.02.2024 o 10:40, Customer_Service napisał:

Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. 

Również mam zwrócone spodnie, w zasadzie zależy mi na wymianie na inny kolor jednak nie dostaję od Was odpowiedzi - ani tutaj na forum, ani na fb, a polski mail nie odbiera wiadomości i dostaję zwrotkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

28.03 złożyłam zamówienie na spodnie , dostałam tylko informacje o płatności, ze jest potwierdzona  z Przelewy24.
Nie otrzymałam żadnego maila od Państwa w sprawie zamówienia , płatności , transakcji . Brak kontaktu przez maila, telefon, formularze i social media.

Proszę o informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Wodzu napisał:

Ale czemu muszą to być spodnie Benevento?

Dobry stosunek jakości do ceny. Producenci typu Poszetka czy Makaron poupadali na głowę z cenami (powyżej tysiąca) za coś, czego nie możesz normalnie wyprać. 

Sam szukam sensownej alternatywy, na szczęście jestem obkupiony na zapas :-) Dla mnie ważne jest też żeby spodnie nie były zbyt opięte w udach, tu np część modeli od Poszetki odpada.
Co prawda co z tego, skoro towar nie dochodzi :-)

  • Like 2
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2024 o 14:57, MK_ napisał:

Też się czaiłem na spodnie od nich, ale widzę że szkoda nerwów. Jest możliwość dostać ich spodnie gdzieś stacjonarnie ?

Często do kupienia na Vinted mało używane. Mam 3 pary, dwie wełny i chino za kilkadziesiąt złotych od sztuki.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Ogromną zaletą płacenia kartą jest możliwość napisania do organizacji kartowej reklamacji (magiczne słowo to "chargeback", a pełnym zdaniem "uprzejmie proszę o udostępnienie formularza chargeback") i zostawienie im rozwikłania szczegółów zwrotu kasy.

Działa to przy nieresponsywnym sprzedawcy, niezgodności towaru z zamówieniem, niedostarczeniu go czy niezrealizowaniu usługi i, podejrzewam, dla typowego forumowicza BwB praktycznie w każdym przypadku, bo organizacja kartowa domyślnie uzna Waszą rację.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Mądry Polak po szkodzie, niestety za czytanie forum wziąłem się dopiero po tym jak po odesłaniu zwrotu firma przestała odpowiadać na wiadomości i odbierać telefonów. Naprawdę żałosna postawa. Czy komuś się udało z sukcesem odzyskać pieniądze, jeśli tak to jaką taktykę zastosowaliście? Czy faktycznie trzeba uciekać się do metod prawnych? Zamówiłem jedną, pierwszą parę spodni, niestety okazały się za ciasne i teraz borykam się z tymi hohsztaplerami, którzy z klientów robią sobie darmową linie kredytową. Jedyne co mogę podkreślić - omijajcie ten sklep szerokim łukiem! Naprawdę z powodzeniem kupicie lepsze spodnie jednocześnie oszczędzając sobie nerwów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2024 o 00:12, bachus1999 napisał:

Mądry Polak po szkodzie, niestety za czytanie forum wziąłem się dopiero po tym jak po odesłaniu zwrotu firma przestała odpowiadać na wiadomości i odbierać telefonów. Naprawdę żałosna postawa. Czy komuś się udało z sukcesem odzyskać pieniądze, jeśli tak to jaką taktykę zastosowaliście? Czy faktycznie trzeba uciekać się do metod prawnych? Zamówiłem jedną, pierwszą parę spodni, niestety okazały się za ciasne i teraz borykam się z tymi hohsztaplerami, którzy z klientów robią sobie darmową linie kredytową. Jedyne co mogę podkreślić - omijajcie ten sklep szerokim łukiem! Naprawdę z powodzeniem kupicie lepsze spodnie jednocześnie oszczędzając sobie nerwów :)

@bachus1999 Dzień dobry, bardzo proszę napisać w wiadomości prywatnej nr. Pana zamówienia aby natychmiastowo rozwiązać Pana problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2024 o 13:14, Customer_Service napisał:

@bachus1999 Dzień dobry, bardzo proszę napisać w wiadomości prywatnej nr. Pana zamówienia aby natychmiastowo rozwiązać Pana problem.

 

Dobre dobre. Pewnie ustawi się kolejka. Aaa moje zamówienie z jesieni 2022 r. zostanie kiedyś zrealizowane? Na szczęście zamówiłem za pobraniem 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, gdzie sa moje spodnie napisał:

Dobrze że na to forum trafiłem po zakupie :lol: Przynajmniej nie wypatruje przez okno kuriera lub chociaż zmiany statusu zamówienia. Oczywiście jak Koledzy powyżej, zamówiłem i czekam, czekam. Kontakt zerowy na mail, telefon. Ehh sie człowiek nacią.  

Dziękujemy za wiadomość prywatną, juz sprawdzamy Pana zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Hmm, ciekawe - budynek wyglada bardzo na prywatne lokum.

Niestety ja nie płaciłem kartą więc chargeback nie wchodzi w grę. Tu na forum niby odpisali w wątku ale tylko potem żeby zignorować wiadomość bezpośrednią. Naprawdę jest obrzydliwa praktyka i z żadną firmą nie miałem tyle zachodu od dawna.

Myślę o próbie włączenia rzecznika praw konsumenta, wszak właśnie do tego został stworzony, nie jestem jednak przekonajmy czy to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, bachus1999 napisał:

Hmm, ciekawe - budynek wyglada bardzo na prywatne lokum.

Niestety ja nie płaciłem kartą więc chargeback nie wchodzi w grę. Tu na forum niby odpisali w wątku ale tylko potem żeby zignorować wiadomość bezpośrednią. Naprawdę jest obrzydliwa praktyka i z żadną firmą nie miałem tyle zachodu od dawna.

Myślę o próbie włączenia rzecznika praw konsumenta, wszak właśnie do tego został stworzony, nie jestem jednak przekonajmy czy to coś da.

Bardzo proszę o sprawdzenie prywatnej wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Dla tych co płacili kartą z góry - pamiętajcie o chargebacku. W ten sposób macie szanse odzyskać swoje pieniądze. Do reklamacji trzeba oczywiście przedstawić dowody - czyli zrzuty ekranów z korespondencji mailowej. Możliwe, też, że gdy bank sam zwróci się z pytaniem do sprzedawcy o wyjaśnienie, to ten nagle błyskawicznie wyśle towar. Sam kiedyś trafiłem na nieuczciwego sprzedawcę, który po zwrocie towaru nie oddał pieniędzy, ale reklamacja chargeback w banku pozwoliła odzyskać mi pieniądze.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.