papiez_ Napisano 22 Luty Zgłoszenie Share Napisano 22 Luty W dniu 8.02.2024 o 10:40, Customer_Service napisał: Dzień dobry, bardzo proszę o napisanie prywatnej wiadomości z nr. zamowienia, niezwłocznie zajmiemy sie Pani zamówieniem. Również mam zwrócone spodnie, w zasadzie zależy mi na wymianie na inny kolor jednak nie dostaję od Was odpowiedzi - ani tutaj na forum, ani na fb, a polski mail nie odbiera wiadomości i dostaję zwrotkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kfilogha Napisano 5 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 5 Kwiecień 28.03 złożyłam zamówienie na spodnie , dostałam tylko informacje o płatności, ze jest potwierdzona z Przelewy24. Nie otrzymałam żadnego maila od Państwa w sprawie zamówienia , płatności , transakcji . Brak kontaktu przez maila, telefon, formularze i social media. Proszę o informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
&R& Napisano 11 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 11 Kwiecień Jestem niestety kolejną ofiarą, brak kontaktu ze sprzedającym, pieniądze przelane, proszę uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 11 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 11 Kwiecień 8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MK_ Napisano 12 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 12 Kwiecień Też się czaiłem na spodnie od nich, ale widzę że szkoda nerwów. Jest możliwość dostać ich spodnie gdzieś stacjonarnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzu Napisano 12 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 12 Kwiecień 6 godzin temu, MK_ napisał: Też się czaiłem na spodnie od nich, ale widzę że szkoda nerwów. Jest możliwość dostać ich spodnie gdzieś stacjonarnie ? Ale czemu muszą to być spodnie Benevento? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub84 Napisano 12 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 12 Kwiecień 34 minuty temu, Wodzu napisał: Ale czemu muszą to być spodnie Benevento? Dobry stosunek jakości do ceny. Producenci typu Poszetka czy Makaron poupadali na głowę z cenami (powyżej tysiąca) za coś, czego nie możesz normalnie wyprać. Sam szukam sensownej alternatywy, na szczęście jestem obkupiony na zapas Dla mnie ważne jest też żeby spodnie nie były zbyt opięte w udach, tu np część modeli od Poszetki odpada. Co prawda co z tego, skoro towar nie dochodzi 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cineos Napisano 13 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 13 Kwiecień W dniu 12.04.2024 o 14:57, MK_ napisał: Też się czaiłem na spodnie od nich, ale widzę że szkoda nerwów. Jest możliwość dostać ich spodnie gdzieś stacjonarnie ? Często do kupienia na Vinted mało używane. Mam 3 pary, dwie wełny i chino za kilkadziesiąt złotych od sztuki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciasteczkowy Napisano 15 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień Ale czemu muszą to być spodnie Benevento?Prestiż. Noszenie spodni Benevento oznacza że jest się człowiekiem sukcesu, człowiekiem który dokonać umie niemożliwego. Bycie kimś jak Chuck Norris. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phantom Napisano 15 Kwiecień Zgłoszenie Share Napisano 15 Kwiecień 2 godziny temu, ciasteczkowy napisał: Prestiż. Noszenie spodni Benevento oznacza że jest się człowiekiem sukcesu, człowiekiem który dokonać umie niemożliwego. Bycie kimś jak Chuck Norris. To prawda, to były czasy… 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz N. Napisano 10 Maj Zgłoszenie Share Napisano 10 Maj A teraz sa czasy, ze zwracasz i sie modlisz czy Ci zwroca pieniadze czy nie. Czy jak zamowisz to sie doczekasz zamowienia czy nie. Dyskretnie daje znac ze czekam na zwrot pieniedzy za zamowienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyjamentowski Napisano 11 Maj Zgłoszenie Share Napisano 11 Maj Ogromną zaletą płacenia kartą jest możliwość napisania do organizacji kartowej reklamacji (magiczne słowo to "chargeback", a pełnym zdaniem "uprzejmie proszę o udostępnienie formularza chargeback") i zostawienie im rozwikłania szczegółów zwrotu kasy. Działa to przy nieresponsywnym sprzedawcy, niezgodności towaru z zamówieniem, niedostarczeniu go czy niezrealizowaniu usługi i, podejrzewam, dla typowego forumowicza BwB praktycznie w każdym przypadku, bo organizacja kartowa domyślnie uzna Waszą rację. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bachus1999 Napisano 1 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 1 Lipiec Mądry Polak po szkodzie, niestety za czytanie forum wziąłem się dopiero po tym jak po odesłaniu zwrotu firma przestała odpowiadać na wiadomości i odbierać telefonów. Naprawdę żałosna postawa. Czy komuś się udało z sukcesem odzyskać pieniądze, jeśli tak to jaką taktykę zastosowaliście? Czy faktycznie trzeba uciekać się do metod prawnych? Zamówiłem jedną, pierwszą parę spodni, niestety okazały się za ciasne i teraz borykam się z tymi hohsztaplerami, którzy z klientów robią sobie darmową linie kredytową. Jedyne co mogę podkreślić - omijajcie ten sklep szerokim łukiem! Naprawdę z powodzeniem kupicie lepsze spodnie jednocześnie oszczędzając sobie nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 3 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 3 Lipiec W dniu 2.07.2024 o 00:12, bachus1999 napisał: Mądry Polak po szkodzie, niestety za czytanie forum wziąłem się dopiero po tym jak po odesłaniu zwrotu firma przestała odpowiadać na wiadomości i odbierać telefonów. Naprawdę żałosna postawa. Czy komuś się udało z sukcesem odzyskać pieniądze, jeśli tak to jaką taktykę zastosowaliście? Czy faktycznie trzeba uciekać się do metod prawnych? Zamówiłem jedną, pierwszą parę spodni, niestety okazały się za ciasne i teraz borykam się z tymi hohsztaplerami, którzy z klientów robią sobie darmową linie kredytową. Jedyne co mogę podkreślić - omijajcie ten sklep szerokim łukiem! Naprawdę z powodzeniem kupicie lepsze spodnie jednocześnie oszczędzając sobie nerwów @bachus1999 Dzień dobry, bardzo proszę napisać w wiadomości prywatnej nr. Pana zamówienia aby natychmiastowo rozwiązać Pana problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian o Napisano 7 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 7 Lipiec W dniu 3.07.2024 o 13:14, Customer_Service napisał: @bachus1999 Dzień dobry, bardzo proszę napisać w wiadomości prywatnej nr. Pana zamówienia aby natychmiastowo rozwiązać Pana problem. Dobre dobre. Pewnie ustawi się kolejka. Aaa moje zamówienie z jesieni 2022 r. zostanie kiedyś zrealizowane? Na szczęście zamówiłem za pobraniem 😎 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdzie sa moje spodnie Napisano 9 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 9 Lipiec Dobrze że na to forum trafiłem po zakupie Przynajmniej nie wypatruje przez okno kuriera lub chociaż zmiany statusu zamówienia. Oczywiście jak Koledzy powyżej, zamówiłem i czekam, czekam. Kontakt zerowy na mail, telefon. Ehh sie człowiek nacią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eduardo Napisano 9 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 9 Lipiec W sumie oni mają jakąś siedzibę? Da się iść i zwyczajowo kogoś po polsku pozdrowić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 9 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 9 Lipiec Wg informacji ze stopki jest to Błogosławionego Czesława 37, Gliwice, o, ten budynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 10 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 10 Lipiec 12 godzin temu, gdzie sa moje spodnie napisał: Dobrze że na to forum trafiłem po zakupie Przynajmniej nie wypatruje przez okno kuriera lub chociaż zmiany statusu zamówienia. Oczywiście jak Koledzy powyżej, zamówiłem i czekam, czekam. Kontakt zerowy na mail, telefon. Ehh sie człowiek nacią. Dziękujemy za wiadomość prywatną, juz sprawdzamy Pana zamówienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bachus1999 Napisano 29 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 29 Lipiec Hmm, ciekawe - budynek wyglada bardzo na prywatne lokum. Niestety ja nie płaciłem kartą więc chargeback nie wchodzi w grę. Tu na forum niby odpisali w wątku ale tylko potem żeby zignorować wiadomość bezpośrednią. Naprawdę jest obrzydliwa praktyka i z żadną firmą nie miałem tyle zachodu od dawna. Myślę o próbie włączenia rzecznika praw konsumenta, wszak właśnie do tego został stworzony, nie jestem jednak przekonajmy czy to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Customer_Service Napisano 30 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 30 Lipiec 17 godzin temu, bachus1999 napisał: Hmm, ciekawe - budynek wyglada bardzo na prywatne lokum. Niestety ja nie płaciłem kartą więc chargeback nie wchodzi w grę. Tu na forum niby odpisali w wątku ale tylko potem żeby zignorować wiadomość bezpośrednią. Naprawdę jest obrzydliwa praktyka i z żadną firmą nie miałem tyle zachodu od dawna. Myślę o próbie włączenia rzecznika praw konsumenta, wszak właśnie do tego został stworzony, nie jestem jednak przekonajmy czy to coś da. Bardzo proszę o sprawdzenie prywatnej wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solecalupo Napisano 30 Lipiec Zgłoszenie Share Napisano 30 Lipiec W dniu 9.07.2024 o 21:09, Velahrn napisał: Wg informacji ze stopki jest to Błogosławionego Czesława 37, Gliwice, o, ten budynek Tutaj chyba jest zarejestrowana firma, ale sam zakład jest na pewno gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gelerth79 Napisano 27 Październik Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik Właśnie trafiłem tutaj szukając informacji, jak skontaktować się z firmą. Czekam dopiero 1,5 miesiąca, więc stosunkowo niedługo, ale chciałbym się dowiedzieć, czy zamówienia są jeszcze realizowane. A może pozostaje tylko walka o odzyskanie wpłaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedro1337 Napisano 30 Październik Zgłoszenie Share Napisano 30 Październik Jestem w tej samej sytuacji co kolega wyżej. Również czekam 1,5 miesiąca, z czego raz (z wykonanych kilkunastu telefonów) udało mi się do firmy dodzwonić i zostałem zapewniony, że spodnie już zaraz będą wysłane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dragonek Napisano 31 Październik Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik Dla tych co płacili kartą z góry - pamiętajcie o chargebacku. W ten sposób macie szanse odzyskać swoje pieniądze. Do reklamacji trzeba oczywiście przedstawić dowody - czyli zrzuty ekranów z korespondencji mailowej. Możliwe, też, że gdy bank sam zwróci się z pytaniem do sprzedawcy o wyjaśnienie, to ten nagle błyskawicznie wyśle towar. Sam kiedyś trafiłem na nieuczciwego sprzedawcę, który po zwrocie towaru nie oddał pieniędzy, ale reklamacja chargeback w banku pozwoliła odzyskać mi pieniądze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.