Skocz do zawartości

marki średnio budżetowe


Espadre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, przychodzę do was z pytaniem. Jako ze stuknęło mi 21 lat chciałbym zmienić dotychczasowy sposób ubioru i tu pojawia się moje pytanie jako, że jestem studentem, zwyczajnie nie stać mnie na to żeby kupować ubrania z marek premium. Stąd prosiłbym o polecenie mi kilku marek. Najbardziej interesują mnie koszule (zarówno casual jak i eleganckie), spodnie głównie typu chino i jakieś bardziej "egzotyczne" garniturowe, swetry/golfy oraz koszulki polo. Co do cen to jeśli chodzi o koszule i spodnie to ceny w granicach 180-250 zł mnie interesują, sweter do ok 300-320, a polo do 120. Zastanawiam sie także nad płaszczem i tu również licze na jakieś polecenia i od razu zapytam czy przy tej części garderoby naprawde materiał z jakiego jest wykonany będzie aż tak istotny? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża jest różnica w jakości porównując do polskich sieciówek ?


Swetry z Uniqlo to sztos. Moim zdaniem różnica jest bardziej egzystencjalna niż jakościowa. Tj. w Uniqlo są, zawsze, i w dość dużym wyborze kolorów, a gdzie indziej bywają, czasem i w każdym kolorze pod warunkiem ze to czarny.
  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też polecam uniqlo. Noszę już je ja, żona i teściowa :) Podstawowe swetry w podstawowych kolorach są ot tak dostępne z dobrej wełny. To jest rzeczy faktycznie mało spotykana w polskich sieciówkach gdzie trzeba kombinować z kolekcjami, promocjami i załapać się na sezon gdzie akurat promują bordo.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, JakubAnderwald napisał: