Jump to content

Mamrot

Użytkownik
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

425

About Mamrot

  • Rank
    Zwykły

Profile Information

  • Gender
    Nie ustawione
  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

809 profile views
  1. Dzięki za organizację i poświęcony czas, nie pierwszy raz zresztą.
  2. Cześć, przepraszam jeżeli Cię uraziłem, nie miałem na myśli sugerowania plagiatu.

    Po prostu informacje od sprzedawcy pokryły się z tekstem autora wymienionego bloga.

    Widać obaj panowie mieli styczność z tym samym szefem marketingu.

    Autor podobnie wspomina o produkcji tylko linii DnA w szwedzkim zakładzie, jednocześnie przecząc sobie zamieszczonymi zdjęciami.

    Moją intencją była weryfikacja faktów a nie personalny atak.

    Widzę, że zostało przez Ciebie to odebrane inaczej niż mi się wydawało za co jeszcze raz najmocniej przepraszam.

     

    We Frankfurcie został otworzony Brand Stor Etona w 2017, według informacji producenta jest on równoważny temu z NY czy Londynu.

    W okolicy lipca i grudnia sklep internetowy, również polski dystrybutor organizują wyprzedaż.

    Będąc w tym czasie i miejscu wstąpiłem sprawdzić czy mają również promocję.

    Obejrzałem wszystko co było wystawione i katalog MTM, promocji nie mieli a najdroższe koszule były po 199€

    Stąd mój wniosek, że nie ma w ofercie jubileuszowej dużo droższej lini.

     

    Pozdrawiam Andrzej.

     

  3. @mayor Czy się mylę to zależy od punktu siedzenia. Jeżeli nie ma danego produktu na oficjalnej stronie producenta i nie jest dostępny w Flagship Store we Frankfurcie, jest to dla mnie równoznaczne z niedostępnością produktu. To że niedobitki magazynowe są obecne za oceanem o niczym nie świadczy, ale mogę się mylić, możliwe że nadal produkują to tylko dla tego jednego sklepu. Na stronie "Gentleman Gazette"(artykuł z 2014) są te same informacje o stu minutach i drogiej szwedzkiej robociźnie, na zdjęciach ze szwalni jest konwencjonalna metka. Próbnik MTM/Bespoke o którym mówisz to prawdopodobnie to samo co na stronie internetowej, czyli ograniczone MTM do dwudziestu paru koszul standardowych w których możesz dokonać zmian kołnierzyka, mankietów, długości rękawa i samej koszuli. Nie ma możliwości ingerencji w obwody klatki, talii, bioder czy szerokości ramion. To MTM jest realizowane w macierzystym zakładzie w Szwecji i podraża o 30€ jej cenę względem standardowej koszuli.
  4. Linia DnA z charakterystyczną metką nie jest warta uwagi, ponieważ obecnie nie jest do dostania. To była krótka seria z okazji 85 rocznicy powstania firmy (2013?). Linia ta poza metką miała inne detale i kosztowała 300€. Obecnie nie ma tak drogich koszul w ofercie (99-199€ z wliczoną dostawą i darmowym zwrotem ). Mam z 15-20 Eton-ów z różnych krajów (Rumunia i Litwa lub Łotwa) i nie widzę różnicy między krajem produkcji.
  5. Mamrot

    Camiceria Olga Milano

    Są dodatkowe pytania na PW dotyczą denimu od Olgi, odpowiadam w wątku. Materiał jest w miarę miękki i oddychający, nie jest to len o luźnym splocie, ale nie miałem problemu z lepieniem się w upały, gramatura jest z tych średnich na upał imo za ciepła. Pod względem sztywności to jest sztywniejszy od Etona ale miększy od Berga. Prasuje się bardzo łatwo. I teraz łyżka dziegciu żeby nie było za różowo. Koszula trzecia i czwarta od lewej to Olga, niby ten sam materiał katalogowy. Sprawdzałem w historii zamówień, o pomyłkę trudno bo to jedyny twill denim. Trzecia zamówiona półtora roku temu, czwarta wiosną tego roku. Materiał trzeciej się nie sprał, on taki był od nowości. Jaki będzie obecnie, trudno przewidzieć. Od lewej Eton, Berg, Olga i Olga. Tylko Eton był fabrycznie przecierany. @Velahrn Możesz dać link do tych gotowych koszul, bo ja tego nie mogę znaleźć. Ja mierzyłem wg instrukcji i po pierwszej koszuli i konsultacji z Cirro zmniejszyłem o centymetr.
  6. Mamrot

    Camiceria Olga Milano

    @Żorż Ponimirski TU-0003 Jeans - Twill 100% cotton. Tak jak wcześniej pisałem, próbki w katalogu są ciemniejsze niż w rzeczywistości. To niby jeans, ale minimalne wytarcia widać tylko na krawędzi mankietu. PS. Może kogoś zainteresuje. Jeden z moich ulubionych materiałów TR-0411 Oxford - Two ply. Mankiet i rękaw to ten sam materiał.
  7. Dla nowego konta/klienta nie, może być jedna. Przy ponownym zamówieniu minimum dwie.
  8. Mamrot

    Mała renowacja

    W "Sklepszewski" są imitacje Dainite produkowane przez Itshide. Cena zelówek i fleków to 150pln.
  9. Wczoraj i dziś. W moim przypadku to jedyne trampki w których wielogodzinna praca nie jest torturami dla stóp. (Buttero)
  10. Mamrot

    Camiceria Olga Milano

    Moim zdaniem jeśli chodzi o prasowanie, to nie ma reguły, cena nie idzie w parze z łatwością prasowania. Pod tym względem moim najgorszym nabytkiem jest Triple ply za 110 €. Jak chcesz mieć pewność łatwości prasowania, to polecam Easy-Iron. Niestety materiał nie jest matowy ma delikatny połysk, podobny do mieszanki z jedwabiem, czy bawełny merceryzowanej. Trzeba też brać pod uwagę to, że większość zdjęć próbek jest ciemniejsza niż w rzeczywistości. Może się okazać że jasno-niebieski będzie prawie białym o zimnej dominancie.
  11. Wczorajsza pesymistyczna prognoza pogody skłoniła mnie do użycia trzewików. Prognoza swoje, rzeczywistość swoje. C&J SkyIII
  12. Mamrot

    Camiceria Olga Milano

    Standardowe są bardzo ładne. Biała koszula z perłą, niebieska plastikowe. Moim zdaniem grubsze sprawiają problemy w niewyrobionych dziurkach, ale dodają pare procent dystynkcji przy formalnych koszulach.
  13. W tym terminie i za tę cenę raczej nic nie znajdziesz. 42 i 120 w klacie ma Eton "Contemporary fit", mają je w Royal Collection. Problem w tym, że robili zazwyczaj dwa razy w roku przecenę 30-40% i wtedy zmieścił byś się w tej cenie, ale niestety nie teraz.
  14. @ramzes w Trójmieście masz cztery salony E.Berga. Z wieszaka nic nie dostaniesz, ale polecam zamówić na wymiar.
  15. @blekit Moja opinia jest taka, że lubię jedne i drugie. Jakieś dwa lata temu kopyto 348 podobało mi się bardziej, teraz trochę mniej. Przed chwilą założyłem po jednym bucie z obu modeli (niezasznurowane) i rzeczywiście w moim przypadku Brecon dużo lepiej trzyma piętę w tym aspekcie jest wzorowo. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, więc skoro nie zwróciłem, to znaczy że w moim przypadku w Tetbury nie jest aż tak źle. U mnie problem polega na tym, że dobieram buty do spodni, każde pasują do innych. Jakoś Tetbury nie bardzo pasują mi do spodni z grubego sztruksu czy moleskinu a Brecon wygląda kuriozalnie z wąskimi dżinsami czy chino. W praktyce Tetbury są u mnie na nogach dużo częściej niż Brecon, ponieważ jak zakładam pancerne spodnie, to chętniej przyodziewam trzewiki. /Edycja/ Jak pisałem wcześniej, mam mieszane uczucia co do wax leather C&J. Może to wina traktowania skóry tradycyjnymi kosmetykami a nie jakimiś dedykowanymi, ale nierówno i mocno się połamała i szybko się odbarwiła. Gdyby to był inny fason butów, to byłoby to dla mnie nie do zaakceptowania. Brecon dla odmiany to numer "1" pod tym względem, ale miałem je na nogach około dziesięciu razy, więc zbyt mało aby wydawać opinie. Skóra jest dwa razy grubsza niż w Tetbury. @Bartek 00 co prawda nie mam Swansea, ale je mierzyłem i posiadam kilka par na 341 w tym bliźniacze Finsbury, czyli oksfordy nie derby. Mam też Pembroke. Nie zauważyłem aby Pembroke były krótsze, moim zdaniem są podobne, a poprzez mocno wystający rant podeszwy, i storm welt wydają się optycznie dużo większe. Większa i grubsza jest podeszwa, szerszy, dłuższy i wyższy jest obcas. W moim odczuciu wielkość wewnętrzna jest podobna, ale optycznie różnica jest spora.. Jak bardzo chcesz, to mogę wstawić zdęcia porównawcze Pembroke z innymi 341 , ale to dopiero pojutrze. Dla zobrazowania różnicy obcasa wstawiam analogiczne obcasy z Tetbury/Brecon.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.