Espadre Napisano 6 Styczeń 2021 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2021 Witam serdecznie, przychodzę do was z pytaniem. Jako ze stuknęło mi 21 lat chciałbym zmienić dotychczasowy sposób ubioru i tu pojawia się moje pytanie jako, że jestem studentem, zwyczajnie nie stać mnie na to żeby kupować ubrania z marek premium. Stąd prosiłbym o polecenie mi kilku marek. Najbardziej interesują mnie koszule (zarówno casual jak i eleganckie), spodnie głównie typu chino i jakieś bardziej "egzotyczne" garniturowe, swetry/golfy oraz koszulki polo. Co do cen to jeśli chodzi o koszule i spodnie to ceny w granicach 180-250 zł mnie interesują, sweter do ok 300-320, a polo do 120. Zastanawiam sie także nad płaszczem i tu również licze na jakieś polecenia i od razu zapytam czy przy tej części garderoby naprawde materiał z jakiego jest wykonany będzie aż tak istotny? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 6 Styczeń 2021 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2021 Teraz np. w Emanuel Berg masz kilka koszul na wyprz. za 229 pln, to porządny produkt. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamrot Napisano 6 Styczeń 2021 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2021 Godzinę temu, Espadre napisał: swetry/golfy oraz koszulki polo. ...... sweter do ok 300-320....... W Vistuli są teraz przyzwoite golfy 100% merino (włoskie Filivivi) za 175. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zajac Poziomka Napisano 6 Styczeń 2021 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2021 Uniqlo. 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...