Żorż Ponimirski Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 Pierwszy raz mam aż taki problem z Kantorem Aliora, może ktoś mi coś poradzi, bo na infolinii spędziłem bezskutecznie 20 minut czekając na połączenie. Chodzi o zakup w USD, który mylnie przypisałem do konta w Euro (oczywiście policzyli po jakimś tragicznym kursie). Sprzedawca wystawił mi zwrot na kartę tej samej kwoty w USD i od nowa policzyli mi zwrot na konto w Euro po tragicznym kursie USD/EUR. Kursy były do tego stopnia fatalne i przewalutowanie zrobione dwa razy, że straciłem 120Euro na "wymianie" 430$ w dwie strony. Czy orientujecie się czy tego typu transakcje da się jakoś reklamować (chargeback)? Poprosiłem sprzedawcę o anulowanie transakcji (co zrobił), a bank potraktował zwrot jako drugą okazję do zarobku na kursach i to mnie wpienia. Przy pierwszej transakcji to był mój błąd, ale druga mnie rozwaliła całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 Nie znam Aliora, ale się wypowiem;-) Lege artis - Twój błąd, Twoja strata, pod chargeback nie podpada (chyba, że masz platynową kartę wysadzaną diamentami i nie chcą stracić klienta). Podobna sytuacja przydarzyła mi się podczas zakupu przez PayPal, również z mojej winy: telefon do helpline PayPal i od razu zwrot nadpłaty na konto, jeszcze górką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 11 minut temu, lubo69 napisał: Nie znam Aliora, ale się wypowiem;-) Lege artis - Twój błąd, Twoja strata, pod chargeback nie podpada (chyba, że masz platynową kartę wysadzaną diamentami i nie chcą stracić klienta). Wiem, że mój błąd, ale to trochę błędne koło, bo aby odzyskać kasę muszę poprosić o zwrot a ten potraktowany został po raz drugi jako okazja do przewalutowania w drugą mańkę. 12 minut temu, lubo69 napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nets Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 Nie dzwoń tylko napisz mejla do banku z reklamacją i zagroź że zamkniesz u Nich konto. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 3 godziny temu, nets napisał: Nie dzwoń tylko napisz mejla do banku z reklamacją i zagroź że zamkniesz u Nich konto. Powinno pomóc. tak też zrobiłem, a jeśli nie podziała to na serio spadam do Revoluta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 Ale to jakieś dziwne jest, nie masz karty wielowalutowej? Wtedy z automatu schodzi z konta w danej walucie, a jak nie ma, to ze zlotówkowego (3-4% w plecy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żorż Ponimirski Napisano 6 Maj 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2020 14 minut temu, mosze napisał: Ale to jakieś dziwne jest, nie masz karty wielowalutowej? Wtedy z automatu schodzi z konta w danej walucie, a jak nie ma, to ze zlotówkowego (3-4% w plecy). Właśnie nie mam. Kończy mi się ważność karty w Euro wkrótce i nie zmieniałem do tej pory. Napisałem do banku i czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 26 Lipiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 26 Lipiec 2020 mieliście kiedyś sytuację że paypal założył Wam ograniczenia na konto? mam u tych gnojków konto około 20 lat i z tydzień temu dostałem komunikat że nałożyli ograniczenia, aby je zdjęć, mam ich wysłać wyciąg z konta bankowego (jasne...), faktury, rachunki, skan dowodu osobistego albo prawka. robiłem zakupy w ciągu miesiąca nie większe niż zwykle, max 800zł. dzisiaj sprzedałem coś na ebay i dostałem kasę, ale jest zablokowana znowu i muszę wysłać paczkę, choć kasy nie mam jeszcze. infolinia niestety nie działa przez wirusa, a chat jest z jakimiś głąbami dla których oczywiste jest że mam im wysłać wyciąg z mojego konta, transakcję wykonane w ciągu ostatniego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nets Napisano 31 Lipiec 2020 Zgłoszenie Share Napisano 31 Lipiec 2020 W dniu 26.07.2020 o 22:12, Krzysiek_W napisał: mieliście kiedyś sytuację że paypal założył Wam ograniczenia na konto? mam u tych gnojków konto około 20 lat i z tydzień temu dostałem komunikat że nałożyli ograniczenia, aby je zdjęć, mam ich wysłać wyciąg z konta bankowego (jasne...), faktury, rachunki, skan dowodu osobistego albo prawka. robiłem zakupy w ciągu miesiąca nie większe niż zwykle, max 800zł. dzisiaj sprzedałem coś na ebay i dostałem kasę, ale jest zablokowana znowu i muszę wysłać paczkę, choć kasy nie mam jeszcze. infolinia niestety nie działa przez wirusa, a chat jest z jakimiś głąbami dla których oczywiste jest że mam im wysłać wyciąg z mojego konta, transakcję wykonane w ciągu ostatniego miesiąca. Nic nie wysyłać. Może jakieś oszustwo się zdarzyło i ktoś się podszywa? Skontaktuj się z PayPal na czacie, rozmawiają po polsku i wyjaśnij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
W.N. Napisano 28 Marzec 2021 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2021 Nie jestem pewny, czy to właściwy temat, ale nie chciałem zaczynać nowego. Może ktoś polecić sprawdzonego pośrednika w zakupach z USA? Sklep, w którym chce dokonać zakupów, nie prowadzi niestety wysyłki do PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 30 Marzec 2021 Zgłoszenie Share Napisano 30 Marzec 2021 W dniu 28.03.2021 o 07:45, W.N. napisał: Może ktoś polecić sprawdzonego pośrednika w zakupach z USA? Sklep, w którym chce dokonać zakupów, nie prowadzi niestety wysyłki do PL. Kilka razy korzystałem z comgateway.com Nie było tanio, ale działało za każdym razem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paczuch Napisano 31 Marzec 2021 Zgłoszenie Share Napisano 31 Marzec 2021 Ewnentualnie: https://www.polonezparcelservice.com/en/shopping?gclid=Cj0KCQjwmIuDBhDXARIsAFITC_7YW-q1w7FCXHmUXz4IVqtH99k65wIZSWHy-zcYaBZFbR9o1xUu0ngaAs3CEALw_wcB korzystalem ale wysyłając paczkę z US do Polski. Budżetowo szła miesiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 31 Marzec 2021 Zgłoszenie Share Napisano 31 Marzec 2021 Z mojego skromnego doświadczenia wynika, że im bardziej budżetowa dostawa, tym rzadziej celnicy trzepią. Moja paczka morska (szła chyba miesiąc) - 12 par skarpetek Darn Tough, prawidła do wysokich butów, 6 par skórzanych sznurowadeł, różnego rodzaju kosmetyki do butów - przeszła bez szwanku przez odprawę celną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciasteczkowy Napisano 27 Wrzesień 2022 Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2022 Takiego maila dostałem od paypala: Quote Wycofujemy usługę zwrotu kosztów odesłania przedmiotu Drogi Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest Ciasteczkowy Potwór). Kończymy świadczenie naszej usługi zwrotu kosztów odesłania przedmiotu. Od 27 listopada 2022 r. PayPal nie będzie już przyjmować żądań zwrotu kosztów odesłania przedmiotu. Aby mieć pewność, że Twoje roszczenie zostanie przyjęte, pamiętaj, aby przesłać wszelkie kwalifikujące się żądania zwrotu kosztów przed tą datą. Pamiętaj także, że w przypadku kwalifikujących się zakupów usługa ochrony kupujących nadal będzie dostępna. Aby dowiedzieć się, kiedy możesz z niej skorzystać, kliknij tutaj. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, odwiedź nasze Centrum pomocy, aby uzyskać więcej informacji. Dziękujemy, że korzystasz z systemu PayPal. Pozdrawiamy PayPal Czyli, skończyło się:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.