Skocz do zawartości

Klasyczne auto moich marzen


Gość gccg

Rekomendowane odpowiedzi

Oj tam, włączyć w drodze do auta ogrzewanie w Tesli w zimę przez telefon, to byłby super :)

Nie trzeba mieć Tesli. Dziś taką możliwość masz w samochodach wielu marek.

Jeśli masz opcję ogrzewania postojowego możesz załączyć go przez telefon min. w Mercedes-Benz, Porsche lub BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do Tesli, wróciłem wczoraj z targów we Frankfurcie gdzie miałem okazję dokładnie przyjrzeć się tej marce.

Osobiście jestem wrogo nastawiony do samochodów bez silnika spalinowego, ale model S Tesli zrobił na mnie ogromne wrażenie.

Największym dla mnie zaskoczeniem był jednak samochód Tesla model S na stoisku niemieckiego BRABUSa.post-920-0-35096800-1443214477_thumb.jpe

post-920-0-94699500-1443214502_thumb.jpe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Wbiję kij w mrowisko. Nie przeszkadza Wam jakość wykonania wnętrza, zapach i materiały? Na forum, gdzie niby zwraca się uwagę na szczegóły? Kocham ideę tych aut, ale kilka godzin za kółkiem sprawiło, że sam takiego nie chcę :(

 

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi? Co jest nie tak z jakością, zapachem (że nie śmierdzi paliwem?), użytymi materiałami? Czego mu brakuje w porównaniu do innych marek? I Ciekawi mnie do jakiego modelu samochodu porównujesz?

 

Dla mnie trochę śmieszne są argumenty oparte na stereotypach. Może takie tłumaczenie VW jest dla kogoś przekonujące? Że klienci są przyzwyczajeni do posiadania i oglądania silnika i przewodów.

 

Często też słyszę argumenty, że słabo, że nie słychać ryku silnika. Może i tak, ale dla mnie o wiele bardziej niesamowita jest ta cisza...

post-2243-0-95664300-1443535614_thumb.jp

post-2243-0-91240000-1443535784_thumb.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee... tak myślałem, że pewnie się nie skończy temat :(

Przez jakość wykonania miałem na myśli takie niuanse, jak spasowanie elementów wnętrza, brak trzasków i pisków itp. Przez materiały mam na myśli takie, które są przyjemne w dotyku i nie sprawiają wrażenia przetopionych pudełek po Tic-Tac'ach. A przez zapach to, by samochód nie śmierdział jak chińskie trampki. Wydawałoby się, że elementy na które zwracają uwagę puryści elegancji. Nie bardzo rozumiem po co te zdjęcia silnika i coś o stereotypach? Gdzie ja takie cuda wypisuję, że chcę oglądać przewody? I coś o ciszy? Też uważam, że super, choć słychać wtedy pracę np. zawieszenia. Nie wiem do kogo to było pisane. Chyba nie do mnie?

Nie chciałbym być źle zrozumiany, co zaznaczyłem na końcu. Kocham ideę tego typu samochodów, a z racji ukończonych studiów jest to wręcz mój obowiązek :) Jednak pisałem tylko o jakości wykonania tego samochodu. Miałem przyjemność pojeździć egzemplarzem znajomego, na Islandii, gdzie jest to dość popularny model (mowa o Reykjaviku oczywiście). I wyraziłem swoje zdanie na temat tego samochodu. Tyle. Do czego porównuję? Np. 911. Też w cholerę plastiku tam gdzie oczy nie patrzą za pierwszym razem, ale spasowanie lepsze i nie trzeszczy na każdym zakręcie. Oczywiście jest druga strona tej bajki. Gdy zdażyło mi się podróżować Quattroporte, trzeszczało w nim wszystko, a skóra, choć pachniała pięknie, wyglądała jak naciągnięta przez pijanego chłopa.

Ale mogę chyba mieć inne zdanie? Czy nie?

Skończmy może ten temat i nie zaśmiecajmy wątku o klasycznym samochodzie marzeń, bo mimo popierania całym sercem samochodów elektrycznych, daleko im do Jaguara XK 150 i jemu podobnych arcydzieł motoryzacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peace :-)

Ja jakoś zastrzeżeń nie mam. Egzemplarz, którym jeździłem nie skrzypiał i nie śmierdział. Spasowanie - zdarzały się problemy, ale dla mnie to trochę problemy nowego produktu i w miarę zwiększającej się ilości sprzedanych aut ich ilość malała. Tesla też bez zastrzeżeń przyjmuje reklamacje.

A jakość użytych materiałów? no cóż. kwestia gustu. Na pewno nie ma wielkiego wyboru i "wysublimowanych" materiałów, ale te co są są wg. mnie na bardzo dobrym poziomie. No i cała koncepcja ma być oparta na prostocie i rozwiązaniach eko.

 

to na zakończenie jeszcze link do ciekawego materiału dotyczącego fenomenu tesli i jej wpływu na branżę koncernów motoryzacyjnych i paliwowych...

 

www.youtube.com/watch?t=77&v=-UziAXis9yg

 

edit: [nie wiem jak wstawić link. jak wstawiłem cały link to się nie pokazał, a jak wykasowałem http to pojawił się tylko tekst.]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno. Wracając już do tematu klasyki. Niedawno odbyła się ciekawa impreza - aukcja samochodów zabytkowych na Stadionie Narodowym. Chyba nie było na forum informacji na ten temat.  Nie wiem czy i ile samochodów rzeczywiście udało się sprzedać, ale organizatorom udało się zebrać naprawdę imponującą kolekcję aut na aukcję. Dla mnie najpiękniejszy był Mercedes 220S Ponton Cabrio, ale i kilka Jaguarów też było. 

 

http://www.ardorauctions.pl/aukcja_stadion_narodowy_2015.php

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Po długich poszukiwaniach moje marzenie sprzed lat spełnione. :) Ta piękna linia nadwozia chodziła za mną od lat. 

 

Stałem się właścicielem Daimlera V8 w klasycznym dla jaguara kolorze British Green Racing. 

 

Gratuluje! Piękny pojazd. Jeśli jesteś z Warszawy, to wkrótce się spotkamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza, że właściciele starych Jaguarów, podobnie jak właściciele starych Alfa Romeo, nie mówią sobie po południu dzień dobry?

 

Aż tak źle nie jest ;), choć przy klasykach zawsze jest co robić. Właściciele Jaguarów mają po prostu mniej godnych zaufania warsztatów.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.