Skocz do zawartości

Klasyczne auto moich marzen


Gość gccg

Rekomendowane odpowiedzi

Pozwolę sobie na polemikę. A który nie jest awaryjny?

I nie jest to do końca prawda, bo wersja GT z końcówki technologicznie jest bardzo dopracowana, ale nie tak brzydka i plastikowa jak to co wyszło po 2006.

Być może jest to nieprecyzyjnie napisane, ale tak to zrozumiałem. Jeśli oceniać predyspozycje jakiegoś samochodu do pozostania klasykiem przez pryzmat awaryjności, to wyrzućmy od razu wszystkie Ferrari, Lamborghini, TVR, Lancie, Alfą Romeo itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za miłe słowa. :-)

Ten model nie należy do awaryjnych. Benzynowa V8, która w tych latach była 10 najlepszych silników świata zdobywając nagrodę Ward's 10 Best Engines. Z niemiecką skrzynią firmy ZF , którą montowało: Bmw w seriach 7, 8, X5; Audi w modelach z V8 pod maską: A6, S6, A8, S8; Range Rover; VW Pheaton. Oczywiście automat jest mniej żywotny i przychodzi pora na regenerację w pewnym momencie. Manualnych skrzyń producent nie przewidywał w nich, nie wypada. :-)

Ciekawą rzeczą jest też polski akcent - wnętrze zaprojektowane jest przez polaka. Pan Tadeusz Jelec był szefem projektu liftingu wnętrza i kilku detali zewnętrznych w modelu X308. Moim zdaniem wyszło super i naprawdę miło mieć tego świadomość.
Kilka dodatkowych zdjęć poniżej.

Ostatnia tak niska linia nadwozia serii XJ nieco ponad 1.3 m przy 5.15 m długości. I ta ogromna maska. One naprawdę sprawiają wrażenie przyczajonych drapieżnych kotów. Następca X350 to już inny samochód.

Mógłbym jeszcze długo o tych autach, a dopiero go kupiłem. :-)

Realizujcie swoje marzenia!

 

Ps. @Denior, pamiętam ten film. Ciekawie ten samochód wyglądał na tle ówczesnych poruszających się po drogach (rok 2000).

post-5342-0-92593800-1444699819_thumb.jp

post-5342-0-43463100-1444699839_thumb.jp

post-5342-0-11337000-1444699853_thumb.jp

post-5342-0-42141500-1444699877_thumb.jp

  • Oceniam pozytywnie 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mówimy o samochodzie z predyspozycjami na klasyka i awaryjności to przedstawiam moje młodzieńcze zrealizowane marzenie - Citroen XM. Dodam, że opinia o awaryjności mocno przesadzona. Przyznam się, że spodziewam się gromów, ale kto nie jeździł ten nie wie co stracił.

 

Ehm, ja po Xanti nie jestem w stanie dopuścić do siebie myśli, że w Citroenie możliwa jest sytuacja, żeby wszystko na raz działało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na raz sprawne to by było za dużo szczęścia;) Tak na poważnie, to z moim egzemplarzem nie mam większych problemów (jak na 18 - latka), ale przyznać muszę, że użytkowanie, a tym bardziej serwisowanie wymaga większej niż przeciętnie wiedzy na temat tego co i jak ci Francuzi wymyślili. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.