Skocz do zawartości

Suit Supply


+Immune+

Rekomendowane odpowiedzi

Praktycznie wszystkie nowe marynarki mają zaszyte kieszenie wierzchnie -  SuitSupply nie wyróżnia się w tym zakresie niczym szczególnym. 

 

Mając na uwadze wagę poprzedniego pytania dodam, że nitki należy wypruć przed pierwszym założeniem (raczej delikatnie przeciąć, a nie rozrywać - można uszkodzić tkaninę). To samo tyczy się fastrygi przy mankietach i szlicach (rozporki z tyłu). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się takie oczywiste a widziałem ostatnio na ulicy faceta z zaszytymi na krzyż szlicami marynarki i żeby nie było, że niby nasza płeć mniej modowo rozgarnięta, dwa dni później kobieta z fastrygą na płaszczu. Żeby było zabawniej, płaszcz ecru - fastryga niebieska, pewnie po to, żeby łatwo ją było zauważyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się takie oczywiste a widziałem ostatnio na ulicy faceta z zaszytymi na krzyż szlicami marynarki i żeby nie było, że niby nasza płeć mniej modowo rozgarnięta, dwa dni później kobieta z fastrygą na płaszczu. Żeby było zabawniej, płaszcz ecru - fastryga niebieska, pewnie po to, żeby łatwo ją było zauważyć :)

To częste zjawisko na naszych ulicach, zwłaszcza w marynarkach z jednym szlicem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To częste zjawisko na naszych ulicach, zwłaszcza w marynrkach z jednym szlicem.

 

Marynarki z jednym szlicem się w znakomitej większości przypadków brzydko rozchodzą, więc sfastrygowanie to może nie bug, tylko feature. ;)

 

Czasem widzę też asów z przyszytym logo na rękawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Szukam jednak w tej chwili garnituru i myślałem właśnie o komplecie trzyczęściowym. Rad byłbym jednak, gdybym mógł zdjąć czasami marynarkę nie popełniając faux pas. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka takich pytań i przestaną wysyłać do polski. Do tego typu akcji służy karta kredytowa - zamawiasz garnitury (garnitury) w 2-3 najbardziej zbliżonych rozmiarach i zostawiasz to co ci pasuje nie narażając sklepu na niepotrzebne koszta. Zanim przychodzi dzień spłaty karty, dostajesz zwrot środków. Proste, wygodne i bez kosztowe. Na świecie nie ma nic za darmo i tak naprawdę to inni klienci w ten czy inny sposób zapłacą za twoje zabawy.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michal83 - jeśli zamówisz 3 garnitury w jednej dostawie, to wszystkie przychodzą w osobnych "paczkach". Koszt jest identyczny jak w przypadku odsyłania i odmawiania pojedynczych egzemplarzy. Poza tym zwrot środków na konto nie jest w żaden sposób powiązane z terminem spłaty karty - można się zmieścić. jak rownież wpływ środków może przypaść na kolejny okres. Nie należy mylić terminu wygenerowania wyciągu z terminem zapłaty.

Zamawianie po jednej sztuce minimalizuje koszty przewalutowania, jeśli nie korzystamy z konta walutowego.

Wracając do pytania robert_mal: zwrot czy wymiana przysługują przy każdym kolejnym egzemplarzu.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michal83 - jeśli zamówisz 3 garnitury w jednej dostawie, to wszystkie przychodzą w osobnych "paczkach". Koszt jest identyczny jak w przypadku odsyłania i odmawiania pojedynczych egzemplarzy. Poza tym zwrot środków na konto nie jest w żaden sposób powiązane z terminem spłaty karty - można się zmieścić. jak rownież wpływ środków może przypaść na kolejny okres. Nie należy mylić terminu wygenerowania wyciągu z terminem zapłaty.

Zamawianie po jednej sztuce minimalizuje koszty przewalutowania, jeśli nie korzystamy z konta walutowego.

Wracając do pytania robert_mal: zwrot czy wymiana przysługują przy każdym kolejnym egzemplarzu.

 

@Hargin

Dwa razy zamawiałem dwa garnitury i dwa razy dostałem je jedną przesyłką zapakowaną w dwie paczki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hargin

Dwa razy zamawiałem dwa garnitury i dwa razy dostałem je jedną przesyłką zapakowaną w dwie paczki. 

 

 

 

Jeden (wspólny) numer nadania nie świadczy o niższych kosztach przesyłki. 

 

EDIT: sięgając pamięcią, to każdy karton miał swój osobny "ticket" (również dwukrotnie składałem podwójne zamówienia - różny asortyment, nie rozmiary). 

 

Uważam, że dla SS lepsi są klienci, którzy biorą pojedyncze egzemplarze, niż zamawiający hurtowo, z pełną świadomością pozostawienia tylko jednej sztuki odzieży. Raz, że znika im towar z magazynów, który jest dość limitowany (dodając na "wishlist" widać iloma sztukami dysponuje magazyn - nigdy nie spotkałem się w przypadku garniturów z ilością większą niż 4 szt.), a dwa, że przyjmując zwrot muszą ponownie weryfikować przydatność artykułu do ponownego obrotu (m. in.uszkodzone kartony, kompletność guzików i fastryg). Oczywiście biorąc pod uwagę skalę biznesu, zupełnie świadomie dopuszczają każdy z wariantów i to im się całkowicie opłaca, a koszty wysyłek mają zapewne i tak wrzucone w wartość odzieży, za co każdy z nas płaci. 

Edytowane przez Hargin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może bardziej obrazowo, jedna trumna leżała na drugiej i były połączona  ze sobą plastikową taśmą. Połączenie było nierozłączne. Z moich obserwacji cenników firm kurierskich wynika iż taki sposób wysyłki jest tańszy niż wysyłka dwóch oddzielonych przedmiotów, jeden numer listu przewozowego niema tu nic do rzeczy. Nigdy oczywiście nie wysyłałem niczego na taką skalę na jaką robi to SS w związku z czym mogę się mylić. Zdrowy rozsądek podpowiada że generowanie dodatkowych kosztów u sprzedawcy który posiada fajną politykę wysyłkową może doprowadzić do zakończenia wysyłek do Polski. Myślę że szkoda czasu na kontynuowanie tej jałowej dyskusji.

 

Uprzedzając odpowiedź: Jestem oczywiście świadomy że połączenie dwóch trumien taśmą też generuje koszt, zakładam że mniejszy niż oddzielna wysyłka dwóch przedmiotów z Holandii do Polski. Oczywiście mogę się mylić.

 

EDIT:

A. Ja również zamawiałem różny asortyment, był jeden numerze nadania. Stawiam że ich system logistyczny jest dość skomplikowany i przewidzieli dużo więcej wariantów niż my zrobimy to w tym poście. W związku z czym naprawdę nie widzę sensu kontynuowania.

B. Przy zamówieniu z wyprzedaży dostałem nawet dwa garnitury w jednej trumnie.

C. To że koszty zamówienia mają wrzucone w wartość odzieży nic nie znaczy. Zakładamy że p. Robert zamówi 10 razy garnitur i 10 razy go zwróci - SS odnotuje stratę w wysokości dwudziestokrotności ceny przesyłki Holandia - Polska, co w konsekwencji zawsze uderzy w klienta. Podniosą ceny, zaprzestaną wysyłki do Polski, doliczą koszty wysyłki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michal83 - niepotrzebnie się unosisz. Nikt tu nikogo nie trzyma, nie trzeba pisać w danym wątku - chcesz, to postąp tak jak piszesz:

 

 W związku z czym naprawdę nie widzę sensu kontynuowania.

 

 

1. Moje kartony były zawsze pojedynczo (OSOBNO) zapakowane i zabezpieczone taśmą, a każdy miał osobny "ticket" nadania (powtarzam się, ale widać nie zostało to odczytane) - wspólny był tylko numer nadania.

2. Snucie teorii w stylu "Robert zamówi 10 razy garnitur i 10 razy go zwróci" nie stanowi dowodu na poważne traktowanie czytających. Kolega Robert_mal zapytał, czy można zwrócić drugi (nietrafiony jak rozumiem) egzemplarz - tyle i tylko tyle - resztę historii dopowiedziałeś. Hipotezy o rychłej podwyżce, zakazie wysyłek do Polski należy traktować jako "żart przy niedzieli", bo trudno choć trochę znając prawa rynku, potraktować je poważnie.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.