Jump to content

Dan

Użytkownik
  • Content Count

    396
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

364

About Dan

  • Rank
    Aktywista

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ulubione w chłodniejsze dni Crocketty Coniston.
  2. Myślę, że nie przesadzajmy też w drugą stronę, że już o nic zapytać nie można czy nic powiedzieć . Kolega wrzucił bardzo zajechane buty z dopiskiem (tyci prowokującym imo , że tak mogą wyglądać nasze buty meermin po jednym sezonie. Nie mam żadnej pary w takim stanie po nawet 5 czy więcej sezonach, żadnego producenta, a raczej nie jestem rekordzistą w liczbie i możliwości rotowania. Zatem naturalne chyba jest, że ww. sytuacja wydaje się niestandardowa, intrygująca i budzi zainteresowanie.
  3. No to może półmaratony albo ktoś Cię mocno depcze w tańcu? Moje są z maja br., nigdy nie pastowane, zero problemów. W sumie ciekawi mnie jak te swoje użytkowałeś i ile razy w tygodniu na nogach, bo wyglądają na mocno zjechane, nawet patrząc na ranty...
  4. Myślę, że jest tak jak koledzy napisali. Najsmuklejsze longwingi jakie zakupiłem to yanko 741. Ale odsprzedałem, bo... były dla mnie zbyt smukłe i w relacji długość stopy, waga i wzrost czułem się w nich zbyt dandy :). Myślę, że longwingom pasują grubsze skóry i szersze kopyta. Obecnie mam Loake Chester do jeansów i Meermin na Rui, które uważam, że mają super proporcje (coś pomiędzy ww. yanko a Loake) i grubszą, mięsistą skórę. Obie pary stylistycznie uwielbiam. Loake mógłby mieć tylko lepszą skórę.
  5. @Bartek 00 to subiektywne i indywidualne (anatomia itd.), ale mam Coniston na 325 i są aż za mocno dopasowane, ale z każdym wyjściem czuję jak się kształtują na stopie. Mam też Chester Loake i te akurat są luźniejsze i ok, niemniej same "sztywniaki" sprawiają na mnie wrażenie kawałka twardego plastiku. Podsumowując osobiście stawialbym, że CJ ma większy potencjał do rozbicia niż Loake, więc jeśli jesteś w stanie rozbić Loake to może i CJ też. Ale nie biorę odpowiedzialności
  6. Dan

    Dainite na śnieg

    W mieście bezproblemowo, to podstawowa podeszwa dla zimowych trzewików.
  7. Baron to powinien, nam, uczestnikom pierwszego zamówienia torby weekendowej, przyznać dożywotnio solidną zniżkę - jak patrzę na obecną ofertę to widzę, że nasze forum odcisnęło tam piętno . Inna sprawa, że z cenami to moim zdaniem powariowali...
  8. @blekit myślę, że Rui będzie dla Ciebie ok., bo Hiro F też bardzo mnie cisnęło w podbiciu, Rois było ok, ale przy 10.5 wydawało mi się zbyt wydłużone jak na moje preferencje, natomiast Rui jest generalnie ok. PS też myślę o cordovan derby na Rui. Moim zdaniem meermin dla potrzeb longwing ma super to kopyto. Idealnie nie za szerokie, ale i nie za wąskie.
  9. Wiem, że to może wyglądać, że z @m_wujek sobie pożyczamy...
  10. Wczoraj też nawet pokazywałem panu z Meermin, że gołym okiem było widać, że rozmiar dwóch par butów w tej samej numeracji i na tym samym kopycie różni się. No taki urok Meermin. Ale co do skór to one niezmiennie mi się podobają, że są dosyć grube i mięsiste.
  11. Panowie, jeśli by ktoś był dziś to dajcie proszę znać czy kontener, o którym wspomniał Kormox się odnalazł i czy pojawiły się np. chukka. Z góry dzięki.
  12. Wybór dosyć spory. Przynajmniej jeszcze ok. 12, bo generalnie można kupować. Kilka modeli loafers. Cordovanu nie widziałem. Nie ma chukka. Sam zdecydowałem się na czekoladowe longwingi na Rui
  13. Bawiąc się w detektywa to może nastąpiła jakaś zmiana w Twoim otoczeniu, np. coś się stało z podłokietnikiem w aucie i szarpie Ci rękaw.
  14. Porządna, czyli gruba kurtka skórzana powinna stanowić ochronę, ale przyznam, że nie szedłbym tą drogą i raczej szukał odzieży dedykowanej na jednoślady. Wiadomo że skórzany strój motocyklowy, poza samym materiałem, ma również wstawki/ochraniacze na łokcie, barki czy tzw. żółwia. Sam, poza strojem na tor, mam do miasta jeansy motocyklowe i lżejszą przewiewną kurtkę tekstylną. Ciekawą ofertę ma Tucano Urbano, czyli ubrania wyglądające jak Smart casual (np. Kurtki o kroju marynarki ale z ochraniaczami) a przeznaczone na jednoślady. Szaleć raczej w tym nie ma co, ale żeby dojechać do pracy to myślę, że ryzyko akceptowalne.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.