Skocz do zawartości

Skuteczne poszukiwanie pracy


kreatywny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zakładając ten temat mam nadzieję że uzyskam cenne wskazówki od Panów z większym doświadczeniem.

Jestem młodym człowiekiem w trakcie poszukiwań pracy. Moje działania okazują się nie skuteczne. Wysyłanie CV kompletnie nic nie daje bo na jedno stanowisko ubiega się duża grupa ludzi. Nie mogę się też pochwalić dużym doświadczeniem zawodowym a chęć pracy jest ogromna :).

Może na forum jest osoba która jest np. odpowiedzialna za rekrutację pracowników w firmie i podzielił się informacjami na co najbardziej pracodawca zwraca uwagę.

Z góry dziękuję za cenne porady.

Pozdrawiam

Kreatywny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo trzeba zacząć od najniższego szczebla. Obiektem moich poszukiwań jest stanowisko asystenta. Z racji świadomości że pracodawca boi się zatrudniać niedoświadczonych pracowników, interesuje mnie również staż.

Z zawodu jestem kucharzem, ale nie wiążę z tą branżą przyszłości. Od zawsze interesowała mnie reklama i pod tym kierunkiem zacząłem naukę. Tak więc głównie szukam pracy w agencjach reklamowych, działach marketingu firm, itp.

Ps.

Nie chcę żeby ten temat dotyczył tylko mojej osoby. Może cenne wskazówki pomogą innym osobą zaczynających karierę zawodową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staże, zaangażowanie w projekty nonprofit, organizacje typu AIESEC, NZS itp.

Zastanów się nad mocnymi stronami, co w reklamie Cię interesuje najbardziej? Czy wymyślanie strategii, czy może budowanie mediaplanów, czy copywriting a może grafika? Przygotuj sobie portfolio prac ze swojego obszaru, dopracuj je, chwal się nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach