Skocz do zawartości

Miler Spirits & Style


4inHand

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli  można to chętnie tak uczynię. Po za tym sprawa jest dość ciekawa bo zamówienie zostało złożone wczoraj ale nie opłacone, gdyż był problem z połączeniem z portalem płatności elektronicznej. Wysłaliśmy maila z prośbą o numer konta na który można przelać  pieniądze ale jak na razie brak jest odpowiedzi ze strony sklepu. Chyba po prostu dziś ponownie złożę zamówienie i spróbuje je opłacić a mailem poinformuję o rezygnacji z wczorajszego zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli  można to chętnie tak uczynię. Po za tym sprawa jest dość ciekawa bo zamówienie zostało złożone wczoraj ale nie opłacone, gdyż był problem z połączeniem z portalem płatności elektronicznej. Wysłaliśmy maila z prośbą o numer konta na który można przelać  pieniądze ale jak na razie brak jest odpowiedzi ze strony sklepu. Chyba po prostu dziś ponownie złożę zamówienie i spróbuje je opłacić a mailem poinformuję o rezygnacji z wczorajszego zamówienia.

Z wielkim szacunkiem dla wszystkich naszych klientów uważam, że ten post to zdecydowanie przedwczesne publiczne wywołanie do tablicy. Jak by nie było, rzuca on negatywne światło na nasz dział wysyłki, gdzie pracują trzy przemiłe osoby, które codziennie robią wszystko żeby nasi klienci byli zadowoleni z klarowności informacji i terminowości doręczeń. Wspomniany mail został wysłany do nas 2016-02-02 o 22:27 i wyraźnie widzę odpowiedź na niego przesłaną 2016-‎02-‎03 09:47 (czyli po 11 godzinach obejmujących noc) z rozwiązaniem poruszonego problemu. Czy mail ten (od nas do Was) nie doszedł?

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie celem mego w/w posta nie było wywołanie do tablicy, jeśli tak zostało odebrane to bardzo przepraszam (zwłaszcza dział wysyłki). Kontakt szedł przez maila małżonki i okazało się, że chyba w natłoku innych wiadomości  przeoczyła   tego maila z godz. 9:47. Sprawa jest już wyjaśniona.

 

Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście nic złego nie widzę w poście Artisana. Stwierdza on 3 fakty: 1) portal do płatności nie działał właściwie (ja miałem te same problemy z preorderem koszul i musiałem dokonać przelewu na konto); 2) "brak odpowiedzi", ze strony sklepu na prośbę o nr konta (bez narzekania i okazania niezadowolenia); 3) decyzja o odwołaniu aktualnego zamówienia w celu skorzystania z promocji.


Osobiście uważam, że źle Pan odczytał post kolegi, Paie Tomaszu.

  • Oceniam pozytywnie 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blekit -

Dlatego napisałem to w taki sposób „brak odpowiedzi” - jak się okazało, odpowiedz została wysłana. Nie zapominajmy, że celem posta, nie było „rzucenie negatywnego światła” na dział wysyłki MSS (moje zrozumenie treści) i nie ma tam śladu narzekania czy też krytyki działu wysyłki, tylko potwierdzenie chęci anulacji zamówienia, i skorzystania z promocji, w odpowiedzi na mój wpis.

 

Moje osobiste zdanie, powtórzę, Pan Tomasz błędnie zrozumiał wpis kolegi. Zareagował tak, jakby wszytko zawsze było OK (czas realizacji, działająca platforma płatności, płynna komunikacja z klientem i zgodność sprzedawanej rozmiarówki online ze stanem rzeczywistym) a kolega Artisan się czepiał na siłę.

 

Dodam, że również jestem kientem MSS i mam własne doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dzisiaj dostawę berwicków. Pan Tomasz rownież zapowiedział wprowadzenie w maju do sprzedaży butów Carmina, odważny krok. Bardzo zazdroszcze mieszkańcom Poznania, którym będzie dana możliwość zobaczenia tych butów na żywo bez konieczności zakupu, ceny będą oscylowały na około 1600zł? Mam nadzieje, że nie wychylam się zbytnio z tą informacja, w końcu dobrowolnie była ona wyjawiona;)

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fan_dobrego_buta i @błękit poczułem się w obowiązku (głównie ze względu na dobre imię firmy MSS) żeby jeszcze raz napisać, że to nieporozumienie  jest wyjaśnione. Zresztą trudno to nawet  nazwać nieporozumieniem raczej jak mawiają Anglicy  " little misunderstanding" . Kontakt z Panią Elizą z działu wysyłki jest b. dobry, z Tomkiem skontaktowaliśmy się przez forumowe pw. Poprzednie zamówienie anulowane, nowe zamówienie złożone, a przed chwilą przyszła wiadomość, że zamówienie zmieniło statut na "wysłane". Wszystko więc w jak najlepszym porządku. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, to szkło robione ręcznie i jest dość kruche. Czy stopka odpadła w wyniku użytkowania czy kieliszek był doręczony juz ze złamaną stopką?

Odpadla w trakcie wstawiania do kredensunzestawu kieliszkow, poprostu odpadla. Nie wiem czy ten jeden kieliszek byl konstrukcyjnie slaby, kieliszki byly moze raz uzyte. sprawdzilem reszte, mialem wrazenie, ze stopka z nozka jest na klej, nigdy z taka kruchoscia sie nie spotkalem wiec po prostu juz z taka checia tych kieliszkow nie uzywam gdyz psuloby mi przyjemnosc picia alkoholu czy wywolywalo niepotzrebny dyskomfort np przy gosciu myslenie, czy te stopki poodpadaja od wszystkich kieliszkow. pisze to pod rozwage, moze jakies zmiany konstrukcyjne sa mozliwe, nie zdzwilbym sie gdyby sama czarkę czy jak to sie zwie uszkodzic podczas wycierania szkla, ale w takim miejscu wydaje mi sie to naprawde dziwne. Chetnie bym to wyslal zeby firma miala poglad na to co sprzedaje, ale jak o tym pomyslalem, to juz bylo za pozno gdyz kieliszek zostal wyrzucony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.