hinderyt Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Napisałem maila. Napisałem też PM do 4inHand. Nie dzwoniłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hargin Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Wyczerp zatem w pierwszej kolejności drogi komunikacji przewidziane przez sklep, a jeśli zawiodą podziel się swoimi uwagami z innymi. Nie wszystkich musi to interesować, a wszystkim pojawiają się informacje o nowych postach w wątku. Telefon to chyba najszybszy z możliwych sposobów kontaktu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Blue Boy Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 potrzebowałem na jutro koszulę ale teraz to już pewnie nic z tego.... Nie dzwoniłem. Nie rozumiem tego. Znak czasów? Dla mnie zupełnie niezrozumiała niechęć do najprostszej i najskuteczniejszej komunikacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hinderyt Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 No tak wyszło, ok może są na urlopie, kupię innego dnia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hinderyt Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Wyczerp zatem w pierwszej kolejności drogi komunikacji przewidziane przez sklep, a jeśli zawiodą podziel się swoimi uwagami z innymi. Nie wszystkich musi to interesować, a wszystkim pojawiają się informacje o nowych postach w wątku. Telefon to chyba najszybszy z możliwych sposobów kontaktu... Myślałem, że ktoś już miał podobny problem z kodami rabatowymi, dlatego tu napisałem a potem odpowiadałem na pytania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4inHand Posted July 28, 2015 Author Report Share Posted July 28, 2015 Dla jasności napiszę, że oczywiście jestem właścicielem SklepMiler.pl i bezwzględnie odpowiadam za wszystkie jego sukcesy i porażki, ale nasz cały zespół liczy w tej chwili około 25 osób i z uwagi na różnorodność działalności nie mogę już samodzielnie doglądać każdej operacji. Staram się wchodzić codziennie na forum, czytam wszystkie wiadomości i odpowiadam najszybciej jak mogę, ale najlepszą drogą kontaktu w sprawach zamówień jest jednak kontakt przez sklep. Szybką wysyłkę lub problem z płatnością dużo łatwiej omówić ze sprzedawcą niż ze mną, a najszybszym kanałem komunikacji jest oczywiście telefon. Oto nasze numery: 61 226 63 24 (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt ze sklepem stacjonarnym oraz w sprawie szycia na miarę. Pod tym nr telefonu udzielamy informacji dotyczących produktów innych niż whisky. 61 22 66 323 - (10:00-19:00 pon-pt, 11:00-16:00 sobota) - kontakt w sprawie whisky 61 22 58 782 (8:00-16:00 pon-pt) - kontakt w sprawie zamówień składanych przez Internet oraz wysyłki BTW Sprawdziłem właśnie temat kodów rabatowych i u mnie działają więc mam nadzieję, że problem jest rozwiązany 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Шумі Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Ja też miałem ten problem. Jeśli dalej go masz to usuń historię przeglądania od tamtego czasu włącznie z pamięcią podręczną i cookies. Problem występował tylko przy kupowaniu przez konto, ja osobiście w końcu się wkurzyłem i kupiłem bez logowania się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AiP Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Mam pytanie czy w sklepmiler.pl można uzyskać jakiś fajny rabat przy zakupie 2-3 koszul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AiP Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 10%, Tomek pisze o tym w pierwszym poście Dzięki za info o pierwszym poście. Moje pytanie było bardziej szczegółowe, tzn. czy można uzyskać lepszy rabat przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej sztuki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musa19 Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 To chyba najlepiej wiedzą w MSS Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4inHand Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 Dzięki za info o pierwszym poście. Moje pytanie było bardziej szczegółowe, tzn. czy można uzyskać lepszy rabat przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej sztuki. Możemy o tym porozmawiać jeśli planujesz kupić 6 koszul lub wielokrotność tej liczby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AiP Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 @4inHand, dzięki za odpowiedź. Myślałem raczej o max 3szt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4inHand Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 @4inHand, dzięki za odpowiedź. Myślałem raczej o max 3szt. Pssst, na priv 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4inHand Posted August 1, 2015 Author Report Share Posted August 1, 2015 Zdjęcie trzech zestawów na różnych poziomach formalności, pokazujących elastyczność filaru męskiej garderoby jakim jest garnitur w kolorze navy blue Oczywiście we wszystkich zestawach występują koszule MLS: formalna, winchester i OCBD --> http://sklepmiler.pl/pl/c/Koszule/105 ... oraz niezwykłe włoskie krawaty z serii testowej. Już teraz mogę ogłosić, że w nowym sezonie pojawi się cała kolekcja takich ręcznie wykonanych krawatów w przepięknych wzorach 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4inHand Posted August 4, 2015 Author Report Share Posted August 4, 2015 Ręcznie robiony krawat MILER z drukowanego jedwabiu w stylizacji z marynarką klubową z naszej pracowni i koszulą MLS MTM 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcio Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 dlaczego marynarka ma takie ,,ostre'' klapy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4inHand Posted August 4, 2015 Author Report Share Posted August 4, 2015 dlaczego marynarka ma takie ,,ostre'' klapy ? Dlaczego nie? Lubię takie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monkiusz Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Nosiłbym. Jakaś szansa na wejście do regularnej sprzedaży? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hargin Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Nosiłbym. Jakaś szansa na wejście do regularnej sprzedaży? "Regularnie" możesz taką zamówić u Tomka. Odkąd Fenicjanie wymyślili "pieniądz" dla wielu problemów znalazły się proste rozwiązania.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monkiusz Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 "Regularnie" możesz taką zamówić u Tomka. Odkąd Fenicjanie wymyślili "pieniądz" dla wielu problemów znalazły się proste rozwiązania.. Jest w opcji bespoke, a nie o to pytałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hargin Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Pytałeś o RTW w firmie zajmującej się bespoke Trudno nazwać to "opcją". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monkiusz Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Pytałeś o RTW w firmie zajmującej się bespoke Trudno nazwać to "opcją". Koszule czy marynarki można kupić "normalnie" na stronie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hargin Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Tak, ale marynarki nie są produkcji pracowni T.Miler Koszule to inna bajka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monkiusz Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Tak, ale marynarki nie są produkcji pracowni T.Miler Koszule to inna bajka. Są na stronie, widać ich cenę etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hargin Posted August 4, 2015 Report Share Posted August 4, 2015 Możesz podać link, bo albo ja coś przeoczyłem i piszę bzdury, albo jest odwrotnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.