Skocz do zawartości

Miler Spirits & Style


4inHand

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 weeks later...
  • Odpowiedzi 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzowniłem 30.03.2018 do salonu do Poznania w tej sprawie, otrzymałem informację, że  "zaraz po świętach" będą wykonywane telefonu w celu ustalenia odbiorów, ewentualnie wysyłek... i zostaną dostarczone do 6.04 ... ale równiez  i umnie cisza :(

Natomiast na stronie https://shopmiler.com/pl/marynarki/sportowa-marynarka-turin sklepu on-line znajduje się taka informacja :  "PREORDER KOLEKCJI WIOSNA/LATO Marynarki zamówione w preorderze zostaną do Państwa dostarczone do 26/04/2018. " 

 

Printscreen ze strony :)

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Garnitury Phoenix (granatowy i szary) oraz Turin (szary), a także marynarka Turin (granatowa) są wysyłane od kilku dni. Do jutra wszystkie powinny opuścić nasz magazyn. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie. Wszystkich, do których garnitury i marynarki jeszcze nie dotarły, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta - info@shopmiler.com  albo telefon: 61 225 87 82 lub +48 735 976 322 (8:00-16:00 pon-pt).

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2018 o 01:17, Elmatador napisał:

Moj garnitur dotarł dzis w takim stanie jak na zdjęciu - jutro wraca do producenta

Garnitur oczywiście nie powinien dotrzeć w takim stanie. Problem wyniknął z powodu błędu podczas transportu. Chcemy to naprawić, w związku z czym  pokryjemy koszty przesyłki obie strony i wymienimy garnitur. Jeszcze raz przepraszamy za kłopot.

Na przyszłość w sprawach zamówień prosimy o kontakt  mailowy: info@shopmiler.com lub telefoniczny: 61 225 87 82 lub +48 735 976 322 (8:00-16:00 pon-pt). Tego forum nie obsługują osoby z Działu Obsługi Klienta, w związku z czym reakcja nie będzie tak szybka, jak w przypadku bezpośredniego kontaktu z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje fotostory (zupełnie jak w BRAVO girl!), czyli historyjka z obrazkami!

 

Niedawno dotarła do mnie taka oto przesyłka:

 

520d6d7342dcc6408b50578bf3a37681.jpg

Paczka wykonana ze szlachetnego kartonu, zapewne pochodzącego z najlepszych renomowanych włoskich papierni.

7efb8b7f100ccf9096e2c593e10af416.jpg

Może nie najpiękniejsza ale sprawia wrażenie solidnej. Nie jest to jednak Hi tech jak np SuSu, przynajmniej w stosunku do tego co widziałem na zdjęciach.

 

Uwaga, pudło nie zmieściło mi się w (dosyć dużym) bagażniku, żeby przywieźć paczkę do domu musiałem złożyć oparcia tylnej kanapy. Jeśli zastanawiacie się czy kuriera wysłać do biura czy do domu, wybierzcie dom!

 

cb6d9e5770b2449f173b9ae5501a66f4.jpg

Paczka posiada inskrypcje dla piśmiennych kurierów a wieszak jest przytwierdzony do kartonu żeby zawartość nie telepała się po całym pudle. Chwile zastanawiałem się nad sposobem niedestruktywnego uwolnienia wieszaka, na wypadek konieczności odesłania; bezskutecznie.

 

a9787d56c52f8d418021f8317d0ab89d.jpg

Z pudła wyjmujemy estetyczny pokrowiec.

 

Zmiana scenerii.

0cb44c6f7c00e0076d2a9756d7396baf.jpg

 

Otwieramy pokrowiec. Ancug:

b5b747d7b8b57c715b64040fb647dfe3.jpg

Jak widać, garnitur dotarł w dobrym stanie, jedynie na prawym rekawie widać delikatne zagniecenia.

 

Galoty:

9f598130e0e1c742120aaea5fe11f15e.jpg

 

Podszewka i metki:

98b0d39953b17b9850480b5af5bf7d9c.jpg

 

Metka papierowa:

c5106ca89f8f37e1855596bf1c4f4a27.jpg

 

...ciąg dalszy być może nastąpi

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, adamW napisał:

https://shopmiler.com/pl/swetry/kardigan-szary-w-splot-warkoczowy

Widzę, żę u @Miler Spirits&Style ceny jak w SuSu. 599zł (499 w preordzerze...) kardigan 95% bawełna/5% kaszmir. Ogarnijcie się, poważnie.

W SuSu podobny to jednak 2 stówy drożej https://eu.suitsupply.com/pl/knitwear/ciemnoszary-kardigan-z-kołnierzem-szalowym/SW840.html?cgid=Knitwear&prefn1=seoType&prefv1=cardigan, a np. w Macaroni zwykły sweter kosztuje 599 :shock:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, adamW napisał:

@FONos, niby 200 a jednak 100. I sklad to mieszanka welny i kaszmiru. A tu mamy po prostu eksluzywna bawelne.

 

3 minuty temu, Xune napisał:

@FONos SuSu to wełna/kaszmir, nie bawełna/kaszmir, guziki rogowe.

Choć SuSu nie podaje ile tego kaszmiru tam jest (albo ja nie widzę) ... no tak i tutaj są guziki z orzecha ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2018 o 20:42, ciasteczkowy napisał:

A tak z czystej ciekawości (a nie znalazłem stosownej informacji na metkach) - czy nowa kolekcja jest szyta w Polsce?

Znaczna większość naszych produktów produkowana jest w Polsce. Niektóre z nich produkujemy w innych krajach w Europie m.in. we Włoszech i w Anglii. Niestety, ze względu na negatywne doświadczenia biznesowe związane z niekontrolowanym przepływem informacji dot. naszych podwykonawców, nie ujawniamy więcej szczegółów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2018 o 08:38, Miler Spirits&Style napisał:

Garnitur oczywiście nie powinien dotrzeć w takim stanie. Problem wyniknął z powodu błędu podczas transportu. Chcemy to naprawić, w związku z czym  pokryjemy koszty przesyłki obie strony i wymienimy garnitur. Jeszcze raz przepraszamy za kłopot.

Na przyszłość w sprawach zamówień prosimy o kontakt  mailowy: info@shopmiler.com lub telefoniczny: 61 225 87 82 lub +48 735 976 322 (8:00-16:00 pon-pt). Tego forum nie obsługują osoby z Działu Obsługi Klienta, w związku z czym reakcja nie będzie tak szybka, jak w przypadku bezpośredniego kontaktu z nimi.

@zitrex przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o numer telefonu w wiadomości prywatnej, aby Dział Obsługi Klienta mógł się z Panem skontaktować.

Natomiast odnośnie wykończenia spodni: jest to standard w garniturach RTW. Służy zapobieganiu przecierania lub strzępienia się nogawek podczas kontaktu z butami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja również się zawiodłem. Bo choć obsługa działa sprawnie i jest uprzejma, to jednak nie wywiązują się z deklaracji. 

Chciałem złożyć większe zamówienie i skorzystać z preorderu na buty. Dostałem maila w którym jasno była mowa, że obowiązuje do 23.04. Okazało się jednak, że to błąd i wczoraj już promocja nie obowiązywała. Dodam, że otrzymałem conajmniej dwa maile, gdzie była mowa o tej dacie.

Podobnie w kwestii torby codziennej. Chciałem zamówić drugą - bo z pierwszej jestem zadowolony, ale brak jej kieszeni na zamek na szpargały. Okazało się jednak, że wbrew temu co jakiś czas temu głosił post @4inHand zniżka dla członków forum nie obowiązuje na preordery - mimo, że ceny poszły w górę. 

unnamed (4).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.