Skocz do zawartości

Klasyczne auto moich marzen


Gość gccg

Rekomendowane odpowiedzi

Te dodatki są akurat w tym samochodzie funkcjonalne, trakcja by wyraźnie ucierpiała, no chyba ze byś jeździł poniżej 100km/h, ale do tego ten samochód nie służy. A zwykłe zderzaki nawet by do niego nie pasowały, ma poszerzone nadkola i zderzaki też. A zresztą "zwykła" 190 jest szara nudna i taksówkarska, a ta dzięki tym dodatkom wygląda prawie jak z DTM-u:

Dołączona grafika

Zresztą tak to powinno wyglądać :

Dołączona grafika

Tutaj natomiast Evo 1:

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie właśnie czerń nie bardzo pasuje do AMG. Kolor, który kojarzy się ze sportowymi samochodami Mercedes Benz, oraz samochodami AMG to srebrny.

Kolor AMG to kolor czerwony.

Przy projekcie 190E 2.3 16 (od 1988 roku 190E 2.5 16), oraz 190E EVO I i EVO II, firma AMG nie brała udziału.

Silniki do tych genialnych samochodów Mercedes-Benz przygotował wspólnie z firmą Cosworth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMG to "półśrodek", usportowiony cywil, Evo to ucywilizowana wyścigówka.

Jest w tym sporo racji, ale określenie "półśrodek" nie jest tutaj trafne.

Wersja AMG to kilkaset zmian w porównaniu z wersją cywilną.

Zresztą AMG w następnych latach wypuści na rynek kolejne samochody przygotowane w całości przez swoich inżynierów.

Pierwszym z nich jest SLS AMG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to nie to samo, dlatego też, równie delikatnie, próbowałem "przepchnąć" swoją wersję, powtarzając o "rajdówce".

Pomyliłem się, przepraszam.

Wstyd się przyznać, nie znałem wcześniej tej wersji 190.

Niemniej podtrzymuję swoje zdanie co do wersji AMG, jako złotego środka, a przynajmniej rozsądnego kompromisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dołączona grafika

Włoski "Mercedes", chyba ostatni udany włoski samochód luksusowy, później koncern Fiata przeniósł produkcję samochodów tej klasy do Lancii, która miała problemy z sensowymi projektami, dużo lepiej radzili sobie jednak z samochodami rajdowymi, limuzyny Lancii nie dorównywały Fiatowi 130 pod żadnym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.