Tomasz.Godziek.Poszetka Napisano 7 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Kwiecień 2016 Wypada pogratulować, takiego inwestora. Co czynię.Z pozdrowieniami z Katowic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
James Button Napisano 7 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Kwiecień 2016 Wypada pogratulować, takiego inwestora. Co czynię. Z pozdrowieniami z Katowic. @poszetka.com Bardzo nam miło. Dziękujemy i pozdrawiamy z Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LutnikPiotr Napisano 5 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Czerwiec 2016 Witam wszystkich.Nazywam się Piotr i forum czytam od niedawna ale po przeczytaniu historii kolegi i jego doświadczeń z firmą postanowiłem się zarejestrować. Edyt. MOD. post przeniesiony z działu testów https://forum.butwbutonierce.pl/topic/4682-james-button-pakiet-multibuy/ 23.04 zamówiłem koszule w ofercie Multibuy. Koszule były mi potrzebne dopiero około 12 mają więc przez pierwszy tydzień nie przejmowałem się brakiem przesyłki.2 mają skontaktował się przez formularz kontaktowy i dość szybko zostałem poproszony o numer zamówienia. Po podaniu numeru otrzymałem numer listu przewozowego. Niestety niewiele mi ten numer pomógł gdyż podczas sprawdzania na stronie inpostu dowiedziałem się ze jest to przesyłka paczkomatowa, a także że już kilkukrotnie oczekiwała na mnie w paczkomacie. Ze strony firmy James button zostałem poinformowany, że z pewnością jest to błąd na stronie.Udałem się więc do najbliższego punktu inpostu by poprosić o zlokalizowanie przesyłki. Pewna miła pani powiedziała mi, że nie jest mi w stanie pomoc i musze dzwonić na infolinię, ale z pewnością jest to przesyłka paczkomatowa. Zacząłem się już nieco niecierpliwić gdyż miała być to przesyłka kurierska a na poszukiwanie jej już spędziłem więcej czasu niż powinien.Z zasady jestem miłym człowiekiem i nie robie innym nie potrzebnych problemów. Pomyślałem: firma szybko odpisała, na pewno są w porządku, to wina inpostu.Postanowiłem ostatni raz spróbować i zadzwonić na infolinię. Łącznie czekałem ponad 40 min na połączenie z konsultantem. Dowiedziałem się, że przesyłka jest prawdopodobnie w magazynie w Warszawie po drugiej stronie Wisły 45 km od mojego domu. Kolejne 40 min zajęło mi dodzwonienie się do magazynu i potwierdzenie tej informacji. Na infolinii dowiedziałem się także, że paczka do mnie nie doszła ponieważ była źle zaadresowana. Zły był na niej także numer telefonu, dlatego kurier nie mógł się ze mną skontaktować. Napisałem maila do firmy jamesbutton stwierdzając, że jest to niepoważne i że mają sami tą sytuacje rozwiązać gdyż moje pieniądze są juz na ich koncie od 3 tygodni a moich koszul jak nie miałem tak nie mam.Niestety od tego momentu nie otrzymałem od firmy żadnej odpowiedzi!!!Jako że jak wczesniej wspomniałem zazwyczaj jestem miłym człowiekiem nie wiedzieć czemu postanowiłem osobiście udać się do magazynu. Tak, tak.. Swoją drogą pilnie potrzebowałem koszul a poza tym nie miałem ochoty prosić się o zwrot pieniędzy, denerwując się na brak odzewu.Przesyłka została mi wydana i wyglądała tak jak na załączonych zdjęciach. Nieco inaczej niż luksusowo wyglądające opakowania kolegi Jest mi dość przykro gdyż koszule są wykonane naprawdę nieźle. Poza, tak jak w przypadku kolegi, kilkoma odstającymi nitkami, które należy usunąć koszule leżą świetnie. Rękaw dobrej długości z czego jestem zadowolony gdyż jako osoba nie dużego wzrostu często miałem z tym problem. Dość łatwo się prasują. Jedynie na koszuli w niebieskie pasy jest znak niebieskiego długopisu na rękawie jednak jest nieduży i właściwie nie widoczny.Chętnie zamowiłbym więcej takich koszul jednak po takich doświadczeniach myślę że sobie odpuszczę. Mam nadzieję, że firma się poprawi, być może podpisze umowę z inną firma kurierską, ponieważ szkoda by tak dobry produkt nie mógłbyć sprzedany przez kiepską obsługę klienta.PozdrawiamPiotr 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 5 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 5 Czerwiec 2016 Współczuję, bo strasznie to wygląda. Miejmy nadzieję że producent się odezwie i wyjaśni tą sprawę, bo wiem że czytają testy. Jeśli nic nie napiszą, sam do nich zagadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 6 Czerwiec 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 6 Czerwiec 2016 Ja już czekam od miesiąca na swoją paczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sir Well Endowed Napisano 7 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2016 Dobrze, że od nich nie zamówiłem tylko kupiłem CT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agerak Napisano 8 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 8 Czerwiec 2016 Dobrze, że od nich nie zamówiłem tylko kupiłem CT... Ja też Co więcej dopasowanie CT okazało się bardzo trafione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelwicq Napisano 25 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Czerwiec 2016 Może opiszę też swoją sytuację. Widzę, że nie jestem jedynym zawiedzionym klientem. 21 maja złożyłem zamówienie przez sklep internetowy. Chciałem wziąć jedną koszulę na test a potem skorzystać z multibuy jeśli mi się spodobają. No to już wiem, że na pewno z multibuy nie skorzystam. Od 21 maja czekam na przesłkę. Podobno raz zaginęła z winy kuriera. Od 2 tygodni wysyłają ją drugi raz i oczywiście kontakt przez email jest tragiczny. Nikt nie odpowiada mi na maile. Na facebooku czasem można dorwać kogoś ale ciągle zbywa mnie zapewnieniami, że paczka już jest wysyłana. Od 5 dni proszę o numer przesłki którą podobno wysłano i nadal go nie otrzymałem. Koszula miała być maksymalnie dziś u mnie, podobno wysłana DPD. I co? Jak nie było tak nie ma a na facebooku nikt nie odpowiada. Podsumowując. Tragiczny kontakt. Tragiczna organizacja w tej firmie. Człowiek chce wspierać polskie firmy i proszę... Zastanawiam się czy kiedykolwiek do mnie dotrze ta koszula czy muszę wybrać się na policję żeby dostać z powrotem pieniądze za zamówienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ernestson Napisano 25 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Czerwiec 2016 Trochę popłynąłeś z tą policją 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomiW01 Napisano 25 Czerwiec 2016 Zgłoszenie Share Napisano 25 Czerwiec 2016 Naprawdę nie można już słuchać Waszych żali. Ilu jeszcze świadomie naiwnych trzeba żebyście się opamiętali? Dla kilkunastu złotych na koszuli jesteście w stanie dać się tak poniżać? WSTYD ! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 25 Czerwiec 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Czerwiec 2016 Popłynął i nie popłynął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 25 Czerwiec 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 25 Czerwiec 2016 Ja na swoje zamówienie czekam od ponad miesiące. Jestem ciągle zwodzony (szwalnia nie uszyła, komputer padł itp, standardowe ich sztuczki) i nie mogę odzyskać pieniędzy. Wcześniej zamawiałem dwa razy i nie było problemów. Polecam przeczytać regulamin:https://jamesbutton.com/pl/regulamin wpis: Całkowity i maksymalny termin realizacji Zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych, a w żadnym razie nie przekroczy 20 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. Ciekawa strona o James Button: http://www.krs-online.com.pl/james-button-group-sp-z-o-o-krs-1563997.html niektórych z państwa można znaleźć na portalach społecznościowych, może napisanie do nich coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cineos Napisano 20 Lipiec 2018 Zgłoszenie Share Napisano 20 Lipiec 2018 Zachęcony wyprzedażą koszul w James Button postanowiłem, że skuszę się aby wypróbować i sprawdzić jak u nich z jakością po dość długim czasie "anonimowości" na forum. Zamówienie złożyłem wczoraj o godzinie 10.45. Dzisiaj o 12.45 koszula była u mnie. Wybrałem sposób dostawy kurierem. Problemu przedłużającej wysyłki nie ma (ekspresowa). Zdecydowałem się na poniższy model: https://jamesbutton.com/mezczyzna/58-305-check-brown-navy-two-ply-twill-slim-fit-shirt.html Koszula przyszła w zwykłym kartoniku sygnowanym logo JB. Dość miękka tektura, ale pudełko było jeszcze w torebce kurierskiej. Sama koszula była dodatkowo zawinięta w klasyczny papier do pakowania z naklejką sygnowaną logo JB (zdjęcie już po wyciągnięciu koszuli). W pudełku znalazła się także koperta z dodatkową parą fiszbin jak na zdjęciu. Owe dodatkowe fiszbiny są inne niż te już w kołnierzyku koszuli (szersze i lepiej usztywniają kołnierzyk). A sama koszula? Zobaczymy podczas użytkowania. Za 70zł otrzymujemy dobrze dopasowany krój (subiektywnie), klasyczny, dobrze ułożony kołnierzyk oraz dzielony karczek (chyba obiektywnie). Rękaw wziąłem w opcji 85cm, chodź przyznam, że w wersji 87cm byłby idealny i następnym razem wybiorę ten wymiar (178cm wzrostu). Gdzieniegdzie wystają nitki, ale poważniejszych błędów nie zauważyłem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mat2807 Napisano 27 Sierpień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Sierpień 2018 Zwracam uwagę na niespojność opisu koszul ze stanem faktycznym (mówię o linii CASUAL, nie wiem jak jest w ich linii głównej).Wg opisu koszula:https://jamesbutton.com/strona-glowna/202-1874-koszula-w-niebieska-kratke-.html#/127-rozmiar-s"Wykonana z najwyższej jakości bawełny o splocie Oxford".W rzeczywistości to 80% bawełny i 20% poliestru.Wg opisu koszula:https://jamesbutton.com/koszule-casual/195-1844-koszula-blekitna-bengal.html#/127-rozmiar-s"Wykonana z najwyższej jakości bawełny o splocie Poplin".W rzeczywistości to 80% bawełny i 20% poliestru.Dla odmiany koszula:https://jamesbutton.com/koszule-casual/192-1829-koszula-biala-casual.html#/127-rozmiar-sWg opisu:"Wykonana z najwyższej jakości bawełny o splocie Oxford".W rzeczywistości jest wykonana ze 100% bawełny o splocie Oxford.I bądź tu człowieku mądry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xune Napisano 27 Sierpień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 27 Sierpień 2018 Bo teraz już się nie produkuje innych rzeczy niż najwyższej jakości. Dajesz brzydko podzielony karczek, 7 ściegów na centymetr, nazywasz produkt suprim czy inne KRZYWO i spokojnie piszesz o najwyższej jakości. Sklepy już grały takie ciekawostki jak pleśń w butach świadcząca o wysokiej jakości produktu - bo na marnym pleśń by nie wyrosła. Zakładam że zamówiłeś. Zgłaszaj niezgodność towaru z zamówieniem z informacją że opis wskazuje na tkaninę bawełnianą, dostałeś tkaninę z dodatkiem bawełny. Szczególnie gdy na stronie produktu nie widać składu, natomiast zakładka o tkanina mówi tak: Cytat Stu procentowa bawełna o podwójnym splocie to szlachetny i ekskluzywny materiał, do którego tkania używa się przędzy skręconej z dwóch cieńszych nitek. Zapewnia to lekkość, wysoki komfort i doskonały wygląd. W James Button korzystamy z tkanin typu Twill, Popelin, Royal Oxford i Herringbone. Powstają z nich koszule o znakomitych właściwościach, są przyjemne w dotyku i łatwe w prasowaniu. Koszule uszyte z tkanin o podwójnym splocie w dużo mniejszym stopniu ulegają gnieceniu oraz zachowują elegancki wygląd przez cały dzień. Okej, nie piszą że stuprocentowa bawełna której używamy to bla bla, po prostu dwa pierwsze zdania to ogólniki rzucone w eter bez odniesienia do czegokolwiek, ale czuj się wprowadzony w błąd. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 31 Sierpień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 31 Sierpień 2018 Zamówiłem kiedyś koszulę z royal oxfordu Tessitura Monti (chyba). Może to był royal oxford ale cienki jak bibuła, gniotliwy, nawet nie leżał obok royal oxfordów Thomas Mason. Koszula poszła do zwrotu. Szkoda kasy na takie eksperymenty. Wolę zapłacić cirka 199zł i mam dobrą koszulę Osovski z tkaniny Albini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogas2000 Napisano 1 Wrzesień 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Wrzesień 2018 Czyli Tessitura Monti ma spory przekrój jakości, bo koszula, którą mam z tej tkaniny jest absolutnym topem. Lepsza od tych, które mam z tkanin od Albini, Albiate i Getzner. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryhp3 Napisano 4 Styczeń 2022 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2022 W dniu 20.07.2018 o 16:49, Cineos napisał: Zachęcony wyprzedażą koszul w James Button postanowiłem, że skuszę się aby wypróbować i sprawdzić jak u nich z jakością po dość długim czasie "anonimowości" na forum. Jak oceniasz te koszule po czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.