Skocz do zawartości

Miler Spirits & Style


4inHand

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jak wygląda kwestia dostępności spodni w rozmiarach 52? Chodzi mi o przecenę 50%. Widzę, że przy modelach w rubryce dostępność widnieje: duża ilość a jednocześnie nie mogę dodać towaru do koszyka. Czy spodnie się wyprzedały? Mam tutaj na myśli model sahara.

dzięki,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

1 minutę temu, Kadam napisał:

Cześć,

jak wygląda kwestia dostępności spodni w rozmiarach 52? Chodzi mi o przecenę 50%. Widzę, że przy modelach w rubryce dostępność widnieje: duża ilość a jednocześnie nie mogę dodać towaru do koszyka. Czy spodnie się wyprzedały? Mam tutaj na myśli model sahara.

dzięki,

Adam

Pewnie dostaniesz odpowiedz ze skoro nie mozna dodac do koszyka znaczy ze rozmiar jest niedostepny. Ja otrzymalem taka odpowiedz, w sprawie innego rozmiaru ale podejrzewam ze bedzie analogicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Kadam napisał:

Cześć,

jak wygląda kwestia dostępności spodni w rozmiarach 52? Chodzi mi o przecenę 50%. Widzę, że przy modelach w rubryce dostępność widnieje: duża ilość a jednocześnie nie mogę dodać towaru do koszyka. Czy spodnie się wyprzedały? Mam tutaj na myśli model sahara.

dzięki,

Adam

Jeżeli przycisk nie jest aktywny, to oznacza to, że stan magazynowy sklepu internetowego się wyczerpał. Napis "duża ilość" wynika z problemów technicznych, nad naprawieniem których obecnie pracujemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2017 o 11:35, wojwroc napisał:

Kontakt na adres mailowy? Przecież i tak Państwo nie odpowiadacie, a jeżeli już, to oczekiwanie na odpowiedź jest zdecydowanie za długie.....

 

Dnia 1.03.2017 o 14:24, pablo102425 napisał:

Po co odsyłacie do kontaktu e-mailowego, jak i tak odpowiadacie na e-mail że skoro spodni dodać nie można to ich nie ma... Nie można tutaj napisać że tych spodni nie macie?

Potwierdzam. Wysłałem 2 maile z różnymi pytaniami. Jeden 20. lutego, a drugi 1. marca. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wcześniej nie było tego rodzaju problemów z komunikacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Aron napisał:

 

Potwierdzam. Wysłałem 2 maile z różnymi pytaniami. Jeden 20. lutego, a drugi 1. marca. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wcześniej nie było tego rodzaju problemów z komunikacją.

W takim razie proszę o kontakt w wiadomości prywatnej (za pośrednictwem forum). Postaram się rozwiązać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety platforma, na której pracuje ShopMiler.com wprowadziła aktualizację, która okazałą się niekompatybilna z naszym customowym kodem sklepu i zmuszeni byliśmy cofnąć sklep do pierwszej wersji sprzed dłuższego czasu. Wygląda to niezbyt ciekawie. Oczywiście obniżona funkcjonalność sklepu zaskutkowała zwiększoną liczbą zapytań i dłuższym czasem oczekiwania na odpowiedź. Obawiam się, że mogę za to jedynie przeprosić lub polecić częsciową alternatywę w postaci kontaktu telefonicznego w godzinach pracy sklepu. Mam nadzieję, że sklep w pełnej funkcjonalności i atrakcyjności wróci online do końca nadchodzącego tygodnia. 

Dodam jeszcze, że rozwiązaywanie spraw dot. pojedynczych zamówień w wątku publicznym nie jest preferowaną formą kontktu zarówno dla obsługi sklepu jak i dla uczystników wątku zainteresowanych rozmową o marce. Oczywiście jest to forma wezwania do tablicy, przywołania do porządku i najmocniejszego wyrażenia niezadowolenia, ale nie prowadzi ona do najszybszego rozwiązania. Innymi słowy --> piszcie i dzwońcie do nas, my naprawdę chcemy pomóc! :)

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, że załatwianie spraw indywidualnych w wątku ogólnym nie jest dobre. Z drugiej jednak strony, wystarczyło tutaj, na FB i na swojej stronie napisać. "Problemy techniczne, proszę dzwonić, bo mamy utrudniony kontakt". Pisałem wiele razy do Was i zawsze otrzymywałem odpowiedź, dlatego zupełnie niezrozumiałym było dla mnie co się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
48 minut temu, lubo69 napisał:

Tomaszu,

Jeśli liczba postów jest wyznacznikiem wiarygodności zawartej w nich krytyki MiMe, pozwolisz że zajmę stanowisko jako użytkownik plasujący się w pierwszej dziesiątce forum pod względem liczby postów/punktów reputacji, który napisał więcej postów pochwalnych o MiMe i wszystkich poprzednich wcieleniach niż postów krytycznych, a jednocześnie stały klient MiMe i Gentleman's Choice.

Umiejętności prowadzenia działalności handlowej trudno Ci odmówić. Jestem przekonany, że sklep z piaskiem Miler Sand Wholesale & Retail, z siedzibą w samym środku Sahary, prosperowałby całkiem nieźle. Co do nowatorskiego składu materiałowego (jednego z krawatów w) nowej kolekcji - cóż, ja tego nie kupuję, dosłownie i w przenośni. Już kupiwszy Phoenixa w cenie 1499 miałem teorie spiskowe ("a co jeśli ten garnitur jest rzeczywiście wart TYLKO 1499???"). Kupując poliestrowy krawat za dwie stówy (OK, taniej jeśli kupię trzy, zasubskrybuję newsletter, zdecyduję się w 48 godzin, wykorzystam kod rabatowy z FB i zrobię 50 przysiadów) miałbym nieodparte wrażenie, że ktoś mnie w imię Klasycznej Męskiej Elegancji trochę robi w... trąbę. Estetyka to nie wszystko - tak naprawdę większość krawatów Embassy of Elegance mi się niespecjalnie podoba (!), ale je kupuję, i to nie dlatego że to krawaty Embassy of Elegance (z tego powodu może kupowałbym co najwyżej krawaty Drake's i nosił metką do przodu8-)).

Na Styleforum można poczytać historie wielkich brytyjskich marek, jak Aquascutum, Burberry, Mackintosh, Church - marki niegdyś legendarne, teraz odcinające kupony i często produkujące badziewie w karygodnych cenach. Ludzie to jednak nadal kupują, dla metki, w nieświadomości, z sentymentu albo dlatego, że tak naprawdę (prawie) wszyscy teraz szyją badziewie. Może ta równia pochyła spadania z wysokiego konia ma dotyczyć i MiMe ("dzisiejsze MiMe to już nie to co kiedyś, ale kupuję, wszak to Miler"), ale chyba ten cykl jest zanadto przyspieszony, bo przecież MiMe nie może o sobie napisać "supplying fine menswear since 1896".

Nie będę Ci doradzał biznesowo, bo to jak doradzać ekonomicznie prof. Belce. Nie wiem czy ciągniesz zbyt wiele srok za ogon - nie znam się na tym i nie wiem co to remarketing. Mogę napisać, co bym chciał. Chciałbym, żeby fajny Kolega Tomasz Miler prowadził na Podgórnej w Poznaniu legendarny sklep z dewizą "less is more". Concept store, 10 modeli koszul (genialny projekt 10 koszul umarł bodaj przy czwartej), 3 modele garnituru, 3 marynarki, dostępna pełna rozmiarówka i wzorcowa obsługa klienta. Przewidywalne, uczciwe ceny, żebym nie miał kwasu, że pod koniec sezonu będzie 70% off. Kurka, niech nawet będzie subskrypcja jak na kosmetyki w Amazonie: masz numer mojej karty, dokładnie co 365 dni obciążasz ją stałą kwotą 299 złotych i trzy dni później, rok w rok, wysyłasz mi taką samą (tej samej jakości!) białą OCBD. Chciałbym, aby 30-letni Tomasz Miler szył spodnie 19,5 cm dołem, a 60-letni Tomasz Miler szył spodnie 19,5 cm dołem i nigdy mu nie przyszło do głowy, że może być inaczej. Ze smutkiem myślę, że tak niestety nie będzie, choć nie wiem dlaczego.

Ładnie napisane, i przyznaję, nawet wzruszające, ale niestety niemożliwe do zrealizowania w rzeczywistości. W biznesie ubraniowym (i pewnie każdym innym) jeśli się nie rozwijasz ... to się zwijasz. Tak negatywnie opisywana tutaj formuła naszego marketingu jest zupełnie standardowa dla marki na takim etapie rozwoju jak MiMe. Według mnie może ona co najwyżej uderzać w struny rozmaitych emocji wynikających z pewnej wiedzy okalającej (np. o innych markach zrzeszonych przy BWB i ich działaniach) lub znajomości krótkiej historii MiMe. Przecież nasz marketing nikogo nie wprowadził w błąd a już na pewno nie doprowadził do zakupu czegokolwiek w zbyt wysokiej cenie. Nie ma też przecen o 70% na koniec sezonu (jesteśmy na to zdecyowanie za mali). Skutkuje to sytuacjami, w których po przeczytaniu powyższych komentarzy czuję się jak oszust bo w kolekcji 28 krawatów, jeden z nich, z resztą przepiękny, wykonany jest z mieszanki poliestru z JEDWABIEM co jest jasno i transparentnie opisane! Oczywiście 27 pozostałych krawatów w nowej kolekcji nie ma żadnego znaczenia. Dyskusja na temat spraw kuluarowych związanych z przemysłem odzieżowym wydawała mi się pierwotnie najciekawszym aspektem działalności na tym forum i okazją do ciekawego dialogu (teoria), ale w praktyce ZAWSZE obraca się przeciwko mnie. Dlatego z mojej strony temat krawatów uważam za zamknięty. Są przepiękne i zachecam do zakupów (niekoniecznie wszystkich). Cała kolekcja do obejrzenia tutaj --> https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty 

Sklep nam trochę szwankuje, ale z kodem 3KRAWATY można kupić wszystkie krawaty w ofercie w zestawach 2+1 w cenie 132,66 PLN/sztukę. Szczególnie polecam brązową i zieloną kratkę PoW z nowej kolekcji - absolutny odlot (ja już mam!) :D Z przyczyn technologicznych, a także komunikacyjnych, zrobiliśmy coś niezbyt opłacalnego, a mianowicie zrównaliśmy do ceny 199 i objęliśmy promocją 2+1 także pozostałe krawaty w sklepie (z wyłączeniem linii Supreme). 

 

IMG_6716.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pablo102425 napisał:

Ten poliestrowy krawat w waszym sklepie to błąd czy tak na serio go sprzedajecie? Bo mówiąc szczerze to zbladłem jak to zobaczyłem.

Nie jest powiedziane, że jakość musi być zła, jeśli w składzie jest (znaczny) dodatek poliestru. Mam krawat od Poszetki.com z istotnym dodatkiem poliestru - i to jest bardzo dobry krawat codzienny. Ale tkanina jest w nim wyraźnie casualowa, nieco "tweedowa" w fakturze, więc ten sztuczny dodatek jest wizualnie niedostrzegalny, lecz wzmacnia itd.

Zobaczymy, jak będzie tutaj, może ktoś kupi i opisze wrażenia.

  • Oceniam pozytywnie 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, 4inHand napisał:

Sklep nam trochę szwankuje, ale z kodem 3KRAWATY można kupić wszystkie krawaty w ofercie w zestawach 2+1 w cenie 132,66 PLN/sztukę. Szczególnie polecam brązową i zieloną kratkę PoW z nowej kolekcji - absolutny odlot (ja już mam!) :D Z przyczyn technologicznych, a także komunikacyjnych, zrobiliśmy coś niezbyt opłacalnego, a mianowicie zrównaliśmy do ceny 199 i objęliśmy promocją 2+1 także pozostałe krawaty w sklepie (z wyłączeniem linii Supreme). 

 

Teraz, tylko przy niektórych krawatach widnieje dodatkowa informacja "2+1 gratis".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Aron napisał:

Teraz, tylko przy niektórych krawatach widnieje dodatkowa informacja "2+1 gratis".

Niestety są to uroki (lub ich brak) korzystania z platform zewnetrznych e-commerce. Mamy nadzieje, ze ShopMiler do konca tygodnia bedzie znowu jednym z lepszych w sieci... Na razie trzeba czyścić ciastka. Kod działa na wszystkie krawaty! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, ze to nie do konca dobre miejsce, ale chcialem sie tym tutaj podzielic.

Wczoraj po raz pierwszy odwiedzilem sklep Pana Tomasza Milera w Poznaniu w celu zamowienia kilku koszul na wymiar i od razu wyleczylem sie z polskich kompleksow. Doswiadczenie nieporownywalne z moim dotychczasowym brandem nr 1 - Suitsupply (Londyn, Bruksela, Wilno). Duzo lepsza atmosfera i podejscie do klienta. No i przekonalem sie do prazkow.

Zycze rychlej ekspansji (przy zachowaniu obecnej jakosci) i nie moge sie doczekac odbioru zamowienia.

IMG_8179.JPG

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.