Kadam Napisano 2 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Marzec 2017 Cześć, jak wygląda kwestia dostępności spodni w rozmiarach 52? Chodzi mi o przecenę 50%. Widzę, że przy modelach w rubryce dostępność widnieje: duża ilość a jednocześnie nie mogę dodać towaru do koszyka. Czy spodnie się wyprzedały? Mam tutaj na myśli model sahara. dzięki, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamW Napisano 2 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Marzec 2017 1 minutę temu, Kadam napisał: Cześć, jak wygląda kwestia dostępności spodni w rozmiarach 52? Chodzi mi o przecenę 50%. Widzę, że przy modelach w rubryce dostępność widnieje: duża ilość a jednocześnie nie mogę dodać towaru do koszyka. Czy spodnie się wyprzedały? Mam tutaj na myśli model sahara. dzięki, Adam Pewnie dostaniesz odpowiedz ze skoro nie mozna dodac do koszyka znaczy ze rozmiar jest niedostepny. Ja otrzymalem taka odpowiedz, w sprawie innego rozmiaru ale podejrzewam ze bedzie analogicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 2 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 2 Marzec 2017 5 minut temu, Kadam napisał: Cześć, jak wygląda kwestia dostępności spodni w rozmiarach 52? Chodzi mi o przecenę 50%. Widzę, że przy modelach w rubryce dostępność widnieje: duża ilość a jednocześnie nie mogę dodać towaru do koszyka. Czy spodnie się wyprzedały? Mam tutaj na myśli model sahara. dzięki, Adam Jeżeli przycisk nie jest aktywny, to oznacza to, że stan magazynowy sklepu internetowego się wyczerpał. Napis "duża ilość" wynika z problemów technicznych, nad naprawieniem których obecnie pracujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 6 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 6 Marzec 2017 Dnia 1.03.2017 o 11:35, wojwroc napisał: Kontakt na adres mailowy? Przecież i tak Państwo nie odpowiadacie, a jeżeli już, to oczekiwanie na odpowiedź jest zdecydowanie za długie..... Dnia 1.03.2017 o 14:24, pablo102425 napisał: Po co odsyłacie do kontaktu e-mailowego, jak i tak odpowiadacie na e-mail że skoro spodni dodać nie można to ich nie ma... Nie można tutaj napisać że tych spodni nie macie? Potwierdzam. Wysłałem 2 maile z różnymi pytaniami. Jeden 20. lutego, a drugi 1. marca. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wcześniej nie było tego rodzaju problemów z komunikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hejter_yanko Napisano 6 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 6 Marzec 2017 Czy mozna w najblizszej przyszłości spodziewać się preorderu butów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 6 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 6 Marzec 2017 5 godzin temu, Aron napisał: Potwierdzam. Wysłałem 2 maile z różnymi pytaniami. Jeden 20. lutego, a drugi 1. marca. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wcześniej nie było tego rodzaju problemów z komunikacją. W takim razie proszę o kontakt w wiadomości prywatnej (za pośrednictwem forum). Postaram się rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 12 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 12 Marzec 2017 Widzę, że jest nowy preorder marynarek i garniturów, szczególnie ciekawy jest letni jasnoszary. Ciekawe, czy będą w preorderze kody obniżające ceny garniturów jak ostatnio do ok. 1500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tkowalcz Napisano 12 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 12 Marzec 2017 Trąbią o tych kodach już z miesiąc, nie wiem jak to przegapiłeś :). Ja za to nigdzie nie znalazłem ich okresu ważności. Edit: tutaj je można dostać milersuit.com. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 12 Marzec 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 12 Marzec 2017 Niestety platforma, na której pracuje ShopMiler.com wprowadziła aktualizację, która okazałą się niekompatybilna z naszym customowym kodem sklepu i zmuszeni byliśmy cofnąć sklep do pierwszej wersji sprzed dłuższego czasu. Wygląda to niezbyt ciekawie. Oczywiście obniżona funkcjonalność sklepu zaskutkowała zwiększoną liczbą zapytań i dłuższym czasem oczekiwania na odpowiedź. Obawiam się, że mogę za to jedynie przeprosić lub polecić częsciową alternatywę w postaci kontaktu telefonicznego w godzinach pracy sklepu. Mam nadzieję, że sklep w pełnej funkcjonalności i atrakcyjności wróci online do końca nadchodzącego tygodnia. Dodam jeszcze, że rozwiązaywanie spraw dot. pojedynczych zamówień w wątku publicznym nie jest preferowaną formą kontktu zarówno dla obsługi sklepu jak i dla uczystników wątku zainteresowanych rozmową o marce. Oczywiście jest to forma wezwania do tablicy, przywołania do porządku i najmocniejszego wyrażenia niezadowolenia, ale nie prowadzi ona do najszybszego rozwiązania. Innymi słowy --> piszcie i dzwońcie do nas, my naprawdę chcemy pomóc! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 12 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 12 Marzec 2017 Zgadzam się z tym, że załatwianie spraw indywidualnych w wątku ogólnym nie jest dobre. Z drugiej jednak strony, wystarczyło tutaj, na FB i na swojej stronie napisać. "Problemy techniczne, proszę dzwonić, bo mamy utrudniony kontakt". Pisałem wiele razy do Was i zawsze otrzymywałem odpowiedź, dlatego zupełnie niezrozumiałym było dla mnie co się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Clovis Napisano 13 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 13 Marzec 2017 I jak tam sprawa z dostawą koniaku, posuwa się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Clovis Napisano 22 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 22 Marzec 2017 Coś może drgnęło ostatnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 Projekt został wstrzymany. Gdy tylko zmienią się okoliczności, poinformujemy o tym na naszych kanałach komunikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Clovis Napisano 23 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 23 Marzec 2017 Słabo:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 28 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2017 Do kiedy jest ważny preorder/kod na nowe krawaty 2+1 gratis? Jest jakaś data graniczna, jak w wypadku koszul lnianych - 2 kwietnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miler Spirits&Style Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 7 godzin temu, Miro napisał: Do kiedy jest ważny preorder/kod na nowe krawaty 2+1 gratis? Jest jakaś data graniczna, jak w wypadku koszul lnianych - 2 kwietnia? Krawaty nie są sprzedawane w formie preorderu. Nie ma daty granicznej ważności kodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Część krawatów jako termin dostawy ma określone "Preorder". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Ten poliestrowy krawat w waszym sklepie to błąd czy tak na serio go sprzedajecie? Bo mówiąc szczerze to zbladłem jak to zobaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 29 Marzec 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 48 minut temu, lubo69 napisał: Tomaszu, Jeśli liczba postów jest wyznacznikiem wiarygodności zawartej w nich krytyki MiMe, pozwolisz że zajmę stanowisko jako użytkownik plasujący się w pierwszej dziesiątce forum pod względem liczby postów/punktów reputacji, który napisał więcej postów pochwalnych o MiMe i wszystkich poprzednich wcieleniach niż postów krytycznych, a jednocześnie stały klient MiMe i Gentleman's Choice. Umiejętności prowadzenia działalności handlowej trudno Ci odmówić. Jestem przekonany, że sklep z piaskiem Miler Sand Wholesale & Retail, z siedzibą w samym środku Sahary, prosperowałby całkiem nieźle. Co do nowatorskiego składu materiałowego (jednego z krawatów w) nowej kolekcji - cóż, ja tego nie kupuję, dosłownie i w przenośni. Już kupiwszy Phoenixa w cenie 1499 miałem teorie spiskowe ("a co jeśli ten garnitur jest rzeczywiście wart TYLKO 1499???"). Kupując poliestrowy krawat za dwie stówy (OK, taniej jeśli kupię trzy, zasubskrybuję newsletter, zdecyduję się w 48 godzin, wykorzystam kod rabatowy z FB i zrobię 50 przysiadów) miałbym nieodparte wrażenie, że ktoś mnie w imię Klasycznej Męskiej Elegancji trochę robi w... trąbę. Estetyka to nie wszystko - tak naprawdę większość krawatów Embassy of Elegance mi się niespecjalnie podoba (!), ale je kupuję, i to nie dlatego że to krawaty Embassy of Elegance (z tego powodu może kupowałbym co najwyżej krawaty Drake's i nosił metką do przodu). Na Styleforum można poczytać historie wielkich brytyjskich marek, jak Aquascutum, Burberry, Mackintosh, Church - marki niegdyś legendarne, teraz odcinające kupony i często produkujące badziewie w karygodnych cenach. Ludzie to jednak nadal kupują, dla metki, w nieświadomości, z sentymentu albo dlatego, że tak naprawdę (prawie) wszyscy teraz szyją badziewie. Może ta równia pochyła spadania z wysokiego konia ma dotyczyć i MiMe ("dzisiejsze MiMe to już nie to co kiedyś, ale kupuję, wszak to Miler"), ale chyba ten cykl jest zanadto przyspieszony, bo przecież MiMe nie może o sobie napisać "supplying fine menswear since 1896". Nie będę Ci doradzał biznesowo, bo to jak doradzać ekonomicznie prof. Belce. Nie wiem czy ciągniesz zbyt wiele srok za ogon - nie znam się na tym i nie wiem co to remarketing. Mogę napisać, co bym chciał. Chciałbym, żeby fajny Kolega Tomasz Miler prowadził na Podgórnej w Poznaniu legendarny sklep z dewizą "less is more". Concept store, 10 modeli koszul (genialny projekt 10 koszul umarł bodaj przy czwartej), 3 modele garnituru, 3 marynarki, dostępna pełna rozmiarówka i wzorcowa obsługa klienta. Przewidywalne, uczciwe ceny, żebym nie miał kwasu, że pod koniec sezonu będzie 70% off. Kurka, niech nawet będzie subskrypcja jak na kosmetyki w Amazonie: masz numer mojej karty, dokładnie co 365 dni obciążasz ją stałą kwotą 299 złotych i trzy dni później, rok w rok, wysyłasz mi taką samą (tej samej jakości!) białą OCBD. Chciałbym, aby 30-letni Tomasz Miler szył spodnie 19,5 cm dołem, a 60-letni Tomasz Miler szył spodnie 19,5 cm dołem i nigdy mu nie przyszło do głowy, że może być inaczej. Ze smutkiem myślę, że tak niestety nie będzie, choć nie wiem dlaczego. Ładnie napisane, i przyznaję, nawet wzruszające, ale niestety niemożliwe do zrealizowania w rzeczywistości. W biznesie ubraniowym (i pewnie każdym innym) jeśli się nie rozwijasz ... to się zwijasz. Tak negatywnie opisywana tutaj formuła naszego marketingu jest zupełnie standardowa dla marki na takim etapie rozwoju jak MiMe. Według mnie może ona co najwyżej uderzać w struny rozmaitych emocji wynikających z pewnej wiedzy okalającej (np. o innych markach zrzeszonych przy BWB i ich działaniach) lub znajomości krótkiej historii MiMe. Przecież nasz marketing nikogo nie wprowadził w błąd a już na pewno nie doprowadził do zakupu czegokolwiek w zbyt wysokiej cenie. Nie ma też przecen o 70% na koniec sezonu (jesteśmy na to zdecyowanie za mali). Skutkuje to sytuacjami, w których po przeczytaniu powyższych komentarzy czuję się jak oszust bo w kolekcji 28 krawatów, jeden z nich, z resztą przepiękny, wykonany jest z mieszanki poliestru z JEDWABIEM co jest jasno i transparentnie opisane! Oczywiście 27 pozostałych krawatów w nowej kolekcji nie ma żadnego znaczenia. Dyskusja na temat spraw kuluarowych związanych z przemysłem odzieżowym wydawała mi się pierwotnie najciekawszym aspektem działalności na tym forum i okazją do ciekawego dialogu (teoria), ale w praktyce ZAWSZE obraca się przeciwko mnie. Dlatego z mojej strony temat krawatów uważam za zamknięty. Są przepiękne i zachecam do zakupów (niekoniecznie wszystkich). Cała kolekcja do obejrzenia tutaj --> https://shopmiler.com/pl/akcesoria/krawaty Sklep nam trochę szwankuje, ale z kodem 3KRAWATY można kupić wszystkie krawaty w ofercie w zestawach 2+1 w cenie 132,66 PLN/sztukę. Szczególnie polecam brązową i zieloną kratkę PoW z nowej kolekcji - absolutny odlot (ja już mam!) Z przyczyn technologicznych, a także komunikacyjnych, zrobiliśmy coś niezbyt opłacalnego, a mianowicie zrównaliśmy do ceny 199 i objęliśmy promocją 2+1 także pozostałe krawaty w sklepie (z wyłączeniem linii Supreme). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 29 Marzec 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Po chwili namysłu do krawatów polecanych dorzuciłbym też wszystkie regimentale! Są odlotowe i jednego też już zabrałem do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dave8 Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 Czy jest szansa odszycia koszul lnianych w rozmiarze 44 classic z długością 86 cm tzn jak 45 classic? 80cm w takim rozmiarze to trochę krótko. Jeśli tak się da to chętnie zamówię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 29 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2017 5 godzin temu, pablo102425 napisał: Ten poliestrowy krawat w waszym sklepie to błąd czy tak na serio go sprzedajecie? Bo mówiąc szczerze to zbladłem jak to zobaczyłem. Nie jest powiedziane, że jakość musi być zła, jeśli w składzie jest (znaczny) dodatek poliestru. Mam krawat od Poszetki.com z istotnym dodatkiem poliestru - i to jest bardzo dobry krawat codzienny. Ale tkanina jest w nim wyraźnie casualowa, nieco "tweedowa" w fakturze, więc ten sztuczny dodatek jest wizualnie niedostrzegalny, lecz wzmacnia itd. Zobaczymy, jak będzie tutaj, może ktoś kupi i opisze wrażenia. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aron Napisano 30 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 30 Marzec 2017 17 godzin temu, 4inHand napisał: Sklep nam trochę szwankuje, ale z kodem 3KRAWATY można kupić wszystkie krawaty w ofercie w zestawach 2+1 w cenie 132,66 PLN/sztukę. Szczególnie polecam brązową i zieloną kratkę PoW z nowej kolekcji - absolutny odlot (ja już mam!) Z przyczyn technologicznych, a także komunikacyjnych, zrobiliśmy coś niezbyt opłacalnego, a mianowicie zrównaliśmy do ceny 199 i objęliśmy promocją 2+1 także pozostałe krawaty w sklepie (z wyłączeniem linii Supreme). Teraz, tylko przy niektórych krawatach widnieje dodatkowa informacja "2+1 gratis". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4inHand Napisano 30 Marzec 2017 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Marzec 2017 Godzinę temu, Aron napisał: Teraz, tylko przy niektórych krawatach widnieje dodatkowa informacja "2+1 gratis". Niestety są to uroki (lub ich brak) korzystania z platform zewnetrznych e-commerce. Mamy nadzieje, ze ShopMiler do konca tygodnia bedzie znowu jednym z lepszych w sieci... Na razie trzeba czyścić ciastka. Kod działa na wszystkie krawaty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qvist Napisano 30 Marzec 2017 Zgłoszenie Share Napisano 30 Marzec 2017 Mozliwe, ze to nie do konca dobre miejsce, ale chcialem sie tym tutaj podzielic. Wczoraj po raz pierwszy odwiedzilem sklep Pana Tomasza Milera w Poznaniu w celu zamowienia kilku koszul na wymiar i od razu wyleczylem sie z polskich kompleksow. Doswiadczenie nieporownywalne z moim dotychczasowym brandem nr 1 - Suitsupply (Londyn, Bruksela, Wilno). Duzo lepsza atmosfera i podejscie do klienta. No i przekonalem sie do prazkow. Zycze rychlej ekspansji (przy zachowaniu obecnej jakosci) i nie moge sie doczekac odbioru zamowienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.