B.B. Napisano 22 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 22 Kwiecień 2013 Faktycznie 124, muszę iść spać Usprawiedliwieniem niech będzie to że oba samochody wiele się wizualnie nie różniły, a ja jestem trochę chory. A tak się zastanowiłem że jakbym miał sobie kupić samochód jako 2 albo 3 to byłoby to coś maksymalnie kuriozalnego, np: albo: Czy jakiś inny wóz tak brzydki że aż cudowny, albo cudownie bezsensowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kraszewski Napisano 23 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Kwiecień 2013 Mam ostatnio takie dziwne myśli, aby pozbyć się mojego saaba i zamienić go na krokodyla albo jakiegoś mercedesa. A jakiego kolega posiada saaba? Oczywiście jeśli wolno spytać. Ja również poruszam się saabem 9-3 ss - chociaż moja 3-letnia córka twierdzi że to samochód z papugą w koronie (chodzi o gryfa na masce, a nie o mnie) - i sobie chwalę. Żeby nie było całkiem OT to poniżej link do naprawdę fajnego krokodyla. Nie dość, że ładny bardzo to jeszcze wspierał zdrowienie chorej dziewczynki. http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,saab-900-efekt-koncowy-klara-power-2 Jest to efekt drugiej edycji. Samochód został zlicytowany w 2012 roku na urodziny Klary. W tym roku będzie saab 900 kabrio (wiec może kolego eye_lip warto rozważyć nie zamianę ale dokupienie letniego klasyka), a w 2014 saab 99 turbo i to moim zdaniem będzie hit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 23 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Kwiecień 2013 9-5 2.3T MY98 99 turbo albo 900 to jest dobry plan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyllo01 Napisano 23 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Kwiecień 2013 Cord 810. W mocniejszej wersji z turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.B. Napisano 23 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Kwiecień 2013 Jak Saab, to po całości http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1974-Saab-Sonett-III-Rare-low-miles-41K-Zero-RUST-Sonnett-3-Vintage-Old-/181123226566?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2a2bc91bc6#v4-41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andershep Napisano 4 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 4 Maj 2013 jaguar d-type 1956 runda po lemans w wykonaniu Mike'a Hawthorna jak widać na filmie - były to czasy z cokolwiek beztroskim podejściem do kwestii bezpieczeństwa na drodze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andershep Napisano 4 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 4 Maj 2013 ładnie ostatnio pokazali to w filmie dokumentalnym ' Madness on Wheels: Rallying's Craziest Years'http://www.imdb.com/title/tt2372307/trailer: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andershep Napisano 4 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 4 Maj 2013 żądam przywrócenia grupy B ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.B. Napisano 5 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Maj 2013 Najprędzej to po prostu sesja zdjęciowa Pomijając zachowanie kibiców/zabezpieczenie, to B grupa była wariactwem pod względem bezpieczeństwa głównie dlatego że wymagania bezpieczeństwa były minimalne, a ograniczeń konstrukcyjnych niemal nie było. Co skończyło się tym że najszybsze rajdówki były prawie całe z tworzyw (głównie kevlar, ale też włókno węglowe), a sztywność konstrukcji zapewniała klatka bezpieczeństwa, która i tak przy grubym dzwonie zbytnio nie pomagała, bo mimo wszystko była za skromna. O ile jeszcze takie Quattro z silnikiem z przodu, przynajmniej przy dzwonie czołowym miało jakieś tam strefy zgniotu (było na czym energię wytracić) o tyle taka Lancia: http://www.influx.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/Lancia-Delta_S4_1985_1600x1200_wallpaper_03.jpg z przodu miała absolutne minimum, a maska nie chroniła przed niczym, a praktycznie wszystkie poważnie walczące samochody oprócz Audi były skonstruowane w ten sposób (a i Audi szykowało samochód z centralnym silnikiem). Jestem fanem Quattro, ale mimo wszystko najlepszym B-grupowcem, był Peugeot 205 T16: http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/115818159nxULIH-fs-237819.jpg a najsurowszym brutalem Lancia 037: http://www.klasyczny.com/wp-content/uploads/lancia-037-1.jpg (To były w sumie początki, Lancia nie miała napędu na 4 koła, ale jak w Monte Carlo nie było śniegu to lała się jak równy z równym z Quattro i Peugeotami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek Napisano 5 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Maj 2013 Wg mnie to screen z gry. Ale ręki uciąć nie dam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.B. Napisano 6 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2013 Takich gier to jeszcze nie ma, a widziałem to zdjęcie jak tym bardziej nie było takich gier (z taką grafiką), może to być zdjęcie nie z lat 80', bo w Niemczech jest co najmniej kilka replik (jedna była/jest w Polsce, ale co Koraszewski z nią zrobił to nie wiem, bo miała się pojawiać już od dobrych kilku lat, a nie zauważyłem), ale gra komputerowa to to nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andershep Napisano 6 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 6 Maj 2013 nie wiem kto jest autorem. zdjęcie pochodzi stąd http://www.favcars.com/audi/sport-quattro/all2829raczej niemożliwe, żeby to było przypadkowe ujęcie z rajdu. żeby uzyskać taki efekt trzeba zaplanować kadr. efekt 'burzy śnieżnej' przed maską audi spowodowany jest pewnie wzburzonym śniegiem przez poprzedzające auto, z którego zrobiono zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antolll Napisano 7 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 7 Maj 2013 Luneta, lunetą, tutaj wyraźnie widać niewielką ogniskową obiektywu, obstawiam jakieś 20-50mm w zależności od matrycy, więc i niewielką odległość aparatu od samochodu. Na 100% jest to zdjęcie z bagażnika auta jadącego przed audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loom Napisano 7 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 7 Maj 2013 Ja lubię duże czarne samochody. Zawsze byłem fanem Jaguarów. Obecnie, bo trzeba mieć jakieś nowe wyzwania;), zafascynowałem się: i strasznie fajnie zrobiony Xjot: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johnny Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 1930 Duesenberg J Murphy Sport Berline Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FilipK Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 eye_lip, może warto się zastanowić? http://otomoto.pl/saab-900-C29035172.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 Ale kusisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol606 Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FilipK Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 Ładnego klasyka potrafię docenić I to jeszcze w najmocniejszej wersji!Ze swojej strony mogę polecić www.gieldaklasykow.pl - wrzucają ciekawe auta, czasem w ciekawych cenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FilipK Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 Jak widać niektórych rzeczy nie ma sensu "udoskonalać" - np. Land Rover Defender czy Citroen C15, chociaż tu niekoniecznie o stylistykę chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.em Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 żądam przywrócenia grupy B ! Inne zdjęcie z tej samej sesji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.B. Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 Ciekawe jest to, że może mieć 20 albo prawie 50 lat Ten ma koło 20, bo ma już plastikowe dokładki itp, a tego się nie dało tak łatwo "zmodernizować" to nie Trabant. PS: FilipK- Citroen C15 to akurat kiepski przykład samochodu którego nie trzeba było udoskonalać, fatalne hamulce, kiepskie zawieszenia rodem z miejskiego samochodziku w dostwaczaku nie bardzo się sprawdzały, zresztą nie produkowali go jakoś długo, no chyba że miałeś na myśli 2CV albo HY, bo je robili z 40-50 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 furka od kumpla, czyli jego samochód na lato: po tym jak wpadł kiedyś do mnie i zaparkował na ulicy to zacząłem się zastanawiać co tam się dzieje że tak samochody hamują. Okazało się że ludzie zatrzymywali się żeby porobić zdjęcia... Gdy po imprezce poszedłem go zobaczyć i usłyszałem dzwięk silnika wymiękłem - efekt podobny jak w czarnym mustangu na wyścigu o samochód w filmie F&F 1. Zdecydowanie samochód marzenie, piękny kolor mango, tylko kumpel już go ma, więc raczej polowałbym na innego MC, o ile żona by mi go nie wybiła z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FilipK Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 B.B. - 2CV, HY to zupełnie inne lata, niczym garbus.C15 może i samochodem doskonałym nie był, ale swojemu przeznaczeniu służył ładnych 20 lat, co biorąc pod uwagę okres ( 1980-2000) jest imponujące - teraz auta mają liftingi co roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek Napisano 8 Maj 2013 Zgłoszenie Share Napisano 8 Maj 2013 Krzysiek, skoro jedyną przeszkodą jest źona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.