Porucznik Napisano 10 Grudzień Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień Witam. Jestem kompletnym laikiem i miałbym kilka pytań odnośnie garnituru MTM bądź Semi-bespoke bo podobno i taka metoda istnieje.Bespoke jest poza moim budżetem. 1.Czy metoda MTM oferuje jeden fason marynarki jako wzorzec na podstawie którego krawiec szyje nam gotowy produkt? Nam rozumieć,że wybór będzie ograniczony do najbardziej współczesnej marynarki jednorzędowej na dwa guziki? Bo tak się składa,że chcę "starodawną" marynarkę czyli: -Nietaliowaną -Jednorzędową TRZYGUZIKOWĄ -wyżej zabudowaną Czy w metodzie MTM bądź Semi-Bespoke to możliwe? 2.Chcę spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką-24 cm.Nogawka ma zakrywać całą przyszwę buta.Da się? 3.Czy mogę zażyczyć sobie aby krawiec zostawił więcej zapasu materiału niż zwykle na szwach odzieży gdybym w przyszłości przytył i konieczne byłoby poszerzenie spodni czy marynarki? 4.Najbardziej kłopotliwa sprawa-Mam Hiperlordozę-średnio nasiloną(wystający brzuch I odstające pośladki).Z tyłu na plecach na lędźwiach robi się duża fałda.Czy krawcy potrafią uszyć marynarkę tak żeby materiał na plecach leżał idealnie w tym miejscu i się nie marszczył? Już widziałem tu zdjęcia garnituru na miarę osoby z tą wadą postawy i fałda była BARDZO WIDOCZNA.Przepraszam za bezczelność ale nie zapłacę za tak uszytą marynarkę ani grosza.Więc proszę ni powiedzieć od razu czy krawcy radzą sobie z taką wadą postawy. 5.Sprawa komplikuje się jeszcze bardziej.Oprócz tego co powyżej chcę DŁUŻSZĄ MARYNARKĘ.Takie lubię bo mam za duży tyłek.Poły mają sięgać kroku,ma być na równi z końcówką palca wskazującego a nie nasady kciuka.I ze względu na tą hiperlordozę w lędźwiach się zrobi jeszcze większe zmarszczenie.Czy ten temat jest do ogarnięcia? Czy ryzyko porażki zbyt duże i odpuścić szycie miarowe? Współczesne standardy to jest jakieś kompletne nieporozumienie-Wszystkie garnitury slim,wszystkie nogawki po 18 cm albo węższe.Marynarka na trzy guziki to już w ogóle prehistoria.Mam nadwagę