Skocz do zawartości

[Toruń] Leonard Panecki ul. Świętopełka


Manolete

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni koledzy,

czy ktoś ma jakieś informacje na temat tej pracowni? Szukając miejsca, gdzie uszyłbym swój pierwszy garnitur bespoke, pocztą pantoflową dowiedziałem się o Panu Paneckim. Osoba, która u niego szyła była zainteresowana strojem retro, nie wie, jak ze współczesnymi krojami. Nie jestem pewien, czy będę umiał odpowiednio pokierować krawcem, nie mam dużego doświadczenia.

 

Ktoś, coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Kolega @constantin już Ci przecież odpowiedział, a jest to osoba która ma spore doświadczenie w zamówieniach bespoke. Rozumiem, że pytasz kolejnych forumowiczów o opinię dlatego, że oczekiwałeś odpowiedzi, że warto spróbować? Jeżeli tak to: 

Zamawiaj bez wahania, świetny krawiec, obłędny stosunek ceny do jakości, na pewno będziesz zadowolony.

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na kolejne opinie, ponieważ wiedza kolegi Constantina, jakkolwiek może być w materii bespoke ogromna, akurat w tym przypadku mnie nie przekonuje. Widziałem na własne oczy strój (co prawda była to rekonstrukcja historyczna) uszyty w pracowni o której tu mowa, nie na klejonce, co stoi w sprzeczności z tym, co kolega Constantine twierdzi. Ot, tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach