fan_dobrego_buta Napisano 28 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 28 Wrzesień 2020 Chyba nie jest to jeszcze klasyka, ale zalicza się aut moich marzeń, gdyż na nowe nigdy sobie nie pozwolę. Kupiłem z założeniem, że go porządnie zrobię i pozostanie w domu przez dłuższy okres. 7 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin Napisano 30 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Wrzesień 2020 Jest świetny, byleby porządne zrobienie nie wyniosło więcej niż jego zakup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 30 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Wrzesień 2020 E tam, ważne żeby był zrobiony;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fan_dobrego_buta Napisano 30 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Wrzesień 2020 Jak dopłynie to się okaże. Jestem przygotowany na to, że może kosztować więcej niż zakup. Choć mam cichą nadzieję, że nie będzie tak źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik Napisano 30 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Wrzesień 2020 Ostatni ciekawy Range Rover wg mnie Za parę lat już może być materiał na youngtimera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flpx Napisano 30 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 30 Wrzesień 2020 Moje marzenie - W111 Coupe. Wyrafinowane nadwozie. Póki co, jeżdżę skromnym W124 po przesiadce z W126. Jeśli kogoś interesuje sprowadzenie auta z USA, mam w Polsce kontakt który się tym zajmuje. 3 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik Napisano 7 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Październik 2020 W dniu 1.10.2020 o 00:22, flpx napisał: Póki co, jeżdżę skromnym W124 po przesiadce z W126. To nietypowy kierunek zmiany, chyba że mowa o jakiejś nie tak wcale skromnej wersji W124? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 7 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Październik 2020 Pewnie e500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frik Napisano 8 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 8 Październik 2020 Taką zmianę bym zrozumiał w pełni, choć 500E (lepiej wygląda niż E500 wg mnie ), ani nawet 420E bym skromnymi nie nazwał Z drugiej strony ja po dwóch W201 miałem 126p, teraz Golfa II i szukam Multipli więc trend zdecydowanie zniżkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flpx Napisano 25 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 25 Październik 2020 W dniu 7.10.2020 o 11:33, frik napisał: To nietypowy kierunek zmiany, chyba że mowa o jakiejś nie tak wcale skromnej wersji W124? Owszem, ponieważ W126 które miałem (420SEL) było w zbyt kiepskim stanie by je zatrzymać. W124 to 300D, nic specjalnego, czasem sobie w nim podłubię. Do S klasy zamierzam wrócić o ile znajdę jakąś naprawdę zadbaną. W126, może W140. Notabene ostatnio sprzedałem 1958 220S do Arabii Saudyjskiej. (https://bringatrailer.com/listing/1958-mercedes-benz-220s-9/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 25 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 25 Październik 2020 Ja ostatnio bawię się przy takim małym projekcie, jak skończę to na pewno wrzucę foto, a tu taka zajawka: VID_20201024_161143.mp4 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sir Well Endowed Napisano 26 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 26 Październik 2020 Lancia Kappa Coupe! Jestem pod pozytywnym wrażeniem. Jaki silnik pod maską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 31 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2020 W dniu 26.10.2020 o 13:29, Sir Well Endowed napisał: Lancia Kappa Coupe! Jestem pod pozytywnym wrażeniem. Jaki silnik pod maską? 2.4 wolnossący 5-cio cylindrowy 175km. Bardzo fajnie się zbiera, mega kulturalna praca, w zasadzie każde wdepnięcie w gaz to szybka reakcja. 3.0 v6 występował tylko z automatem (który chyba nie był wybitny), a turbo (2.0 220 km występował) miałem dość bo dwa moje saaby to były 2.3 i 2.0 turbo i już się najeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sir Well Endowed Napisano 31 Październik 2020 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2020 @eye_lip pokaż nam środek Jakie plany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. eye_lip Napisano 31 Październik 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2020 Środek Alcantara (do poprawki boczki i fragmenty fotela kierowcy), zrobiłem na razie poza doprowadzeniem mechanicznym do dobrego stanu, cały customowy wydech El-tec 2.5 cala ze sportowym katalizatorem. W zasadzie poza korektą lakieru to niewiele mu trzeba bo świetnie jeździ, może coś tam mechanicznie go jeszcze podtuninguje. 12 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sir Well Endowed Napisano 1 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 1 Listopad 2020 Bardzo ładny kolor tapicerki. Podsufitka jasna czy ciemna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Butomator Napisano 3 Listopad 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2020 Powiedzmy, że prawie wpisałem się w istotę tematu - auto ma 21 lat, więc do "klasycznego" kilku brakuje. Niemniej, dla mnie klasyczne jest. Może nie jest tak prestiżowe, jak przywoływane tu Ferrari, Bentleye czy Lotusy, może nie jest tak luksusowe, jak wiele przywołanych wyżej modeli. Ma natomiast kilka niepodważalnych zalet. Po pierwsze, jest moje 😉 Po drugie, uważam, że estetycznie to jedno z najpiękniejszych i najbardziej niedocenionych aut. Łączące to, co mogło otrzymać najlepszego od Chrisa Bangla i Pininfariny. O stylistyce iście ponadczasowej - dziś również przyciąga spojrzenia i w odróżnieniu od bezpośrednich konkurentów z segmentu, nie "zestarzało się" wizualnie. Po trzecie, niesamowity włoski styl i temperament. Aż chce się zdjąć skarpetki, włożyć loafersy i rozpiąć koszulę 😉 I po czwarte, sportowy Fiat to dziś prawdziwa rzadkość. Model Coupe po dzień dzisiejszy, mimo zakończenia produkcji w 2001 r. nie doczekał się następcy. Przez cały okres produkcji zjechało ich z taśmy tylko 72 tys. Ile przetrwało do dnia dzisiejszego...? A ile w dobrym stanie? I wreszcie, po piąte, to, jaki jest, to już moja praca i trud (nie wlasna, niestety, mechanikiem nie jestem). Mój upór, by auto niedoskonałe, niemal do doskonałości udoskonalić. 8 lat cierpliwości i starań. W myśl zasady, że gentleman nie porzuca planów, gdy okażą się skomplikowane lub gdy efekt nie jest możliwy do osiągnięcia od razu. Nawiązując wiec do tematu - poznajcie klasyczne auto moich marzeń - Fiata Coupe 😉 16 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 3 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2020 Zawsze podobał mi się ten model wizualnie, więc pokaż więcej zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 3 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2020 5 minut temu, Butomator napisał: Powiedzmy, że prawie wpisałem się w istotę tematu - auto ma 21 lat, więc do "klasycznego" kilku brakuje. Niemniej, dla mnie klasyczne jest. Może nie jest tak prestiżowe, jak przywoływane tu Ferrari, Bentleye czy Lotusy, może nie jest tak luksusowe, jak wiele przywołanych wyżej modeli. Ma natomiast kilka niepodważalnych zalet. Po pierwsze, jest moje 😉 Po drugie, uważam, że estetycznie to jedno z najpiękniejszych i najbardziej niedocenionych aut. Łączące to, co mogło otrzymać najlepszego od Chrisa Bangla i Pininfariny. O stylistyce iście ponadczasowej - dziś również przyciąga spojrzenia i w odróżnieniu od bezpośrednich konkurentów z segmentu, nie "zestarzało się" wizualnie. Po trzecie, niesamowity włoski styl i temperament. Aż chce się zdjąć skarpetki, włożyć loafersy i rozpiąć koszulę 😉 I po czwarte, sportowy Fiat to dziś prawdziwa rzadkość. Model Coupe po dzień dzisiejszy, mimo zakończenia produkcji w 2001 r. nie doczekał się następcy. Przez cały okres produkcji zjechało ich z taśmy tylko 72 tys. Ile przetrwało do dnia dzisiejszego...? A ile w dobrym stanie? I wreszcie, po piąte, to, jaki jest, to już moja praca i trud (nie wlasna, niestety, mechanikiem nie jestem). Mój upór, by auto niedoskonałe, niemal do doskonałości udoskonalić. 8 lat cierpliwości i starań. W myśl zasady, że gentleman nie porzuca planów, gdy okażą się skomplikowane lub gdy efekt nie jest możliwy do osiągnięcia od razu. Nawiązując wiec do tematu - poznajcie klasyczne auto moich marzeń - Fiata Coupe 😉 Fiat Coupe jest świetny (tak samo jak Alfa GTV), Gratulacje klasyka:) Co do podawanych przez Ciebie liczb produkcji egzemplarza, jako ciekawostkę dodam że Lancii Kappy Coupe wyprodukowano... Jedynie ponad 20 razy mniej niż Fiata Coupe 😁 - 3200 sztuk z okładem (produkowana była w zakładach karoseryjnych Maggiora pod Turynem). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butomator Napisano 3 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2020 1 minutę temu, eye_lip napisał: Fiat Coupe jest świetny (tak samo jak Alfa GTV), Gratulacje klasyka:) Co do podawanych przez Ciebie liczb produkcji egzemplarza, jako ciekawostkę dodam że Lancii Kappy Coupe wyprodukowano... Jedynie ponad 20 razy mniej niż Fiata Coupe 😁 - 3200 sztuk z okładem (produkowana była w zakładach karoseryjnych Maggiora pod Turynem). Dziękuję i z pełną wzajemnością - nie ukrywam, że Twoja Lancia w pewnym sensie skusiła mnie do dodania posta. Piękny samochód, rewelacyjnie zadbany. Bardzo rzadki i również pełen włoskiego temperamentu 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Butomator Napisano 3 Listopad 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 3 Listopad 2020 17 minut temu, Krzysiek_W napisał: Zawsze podobał mi się ten model wizualnie, więc pokaż więcej zdjęć Proszę uprzejmie! 🙂 9 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NieMy Napisano 4 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 4 Listopad 2020 Daj zdjęcie środka tej kupety. Pamiętam, że była tam blacha w kolorze nadwozia, robiło to świetne wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butomator Napisano 4 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 4 Listopad 2020 2 godziny temu, NieMy napisał: Daj zdjęcie środka tej kupety. Pamiętam, że była tam blacha w kolorze nadwozia, robiło to świetne wrażenie. Dobrze pamiętasz 🙂 3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yacoob Napisano 7 Listopad 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Listopad 2020 Super auto, może zagadaj do Zachara? Fajnie byłoby obejrzeć jakiś obszerniejszy materiał o samochodzie i jego historii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fan_dobrego_buta Napisano 4 Grudzień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2020 Koledzy. Czy ktoś może polecić doświadczonego mechanika znającego Land Rovera/Jaguara, silniki benzynowe? Mam dziwny dźwięk w LR4 3.0 SC V, 2015, Przebieg 80 000 KM. Jest to takie metaliczne brzęczenie, nieregularne. Intensywniejsze i głośniejsze, gdy auto jest zimne. Dźwięk jest mniej regularny, gdy auto jest ciepłe. Nie jest to kompresor. Dźwięk pochodzi z przedniej, chyba prawej strony silnika. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.