macaroni Napisano 15 Wrzesień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 15 Wrzesień 2011 Pamiętacie? Sam nie jestem może amatorem takich rzeczy, ale właśnie koordynuję zamówieni znajomego (jego pierwsze bespoke) i rzucił hasło "fajnej podszewki". Pomyślałem, żeby pójść na całość, dlatego szukam kogoś kto maluje na jedwabiu (a właściwie na wiskozie). Może ktoś z Was zna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damiance Napisano 15 Wrzesień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 15 Wrzesień 2011 możesz śmiało uderzyć na Świętokrzyską 32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macaroni Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 15 Wrzesień 2011 Malujecie? Jak jest z problemem farbowania? Czy taka podszewka nie zostawi śladów na koszuli? Czy Na S32 są w stranie wykonać przygotowany projekt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damiance Napisano 15 Wrzesień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 15 Wrzesień 2011 maluje się specjalnymi farbami do tkanin. Utrwala. Zasięgnąłem języka u źródła - do najbliższego wtorku (zapraszam w imieniu artysty) będziesz mógł zobaczyć gotową pracę dla klientki. Po wtorku, też coś się znajdzie z zasobów pokazowych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 15 Wrzesień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 15 Wrzesień 2011 Podszewka, oczywiście, bardzo oryginalna, ale na mnie większe wrażenie robi wełna. Wygląda na jeden z vintage materiałów ze skarbca Rubinaccich. Czy główny kolor to ciemny brąz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macaroni Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 15 Wrzesień 2011 Z tego co pamiętam granat w żółty pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...