Skocz do zawartości

Sklep ZACKROMAN.com - Ponadczasowa elegancja | Naturalne tkaniny


ZackRoman.com

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 weeks later...

Nie przegap ostatnich godzin naszego 💥FINAL SALE! 💥

Koszule, garnitury, płaszcze, spodnie, golfy i akcesoria jeszcze przez chwilę dostępne w cenie obniżonej do aż -50%! 🔥

Sprawdź nasz sklep online 👉 https://zackroman.com/pl/c/★FINAL-SALE-★/160

mobile-final-sale.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...

Dostałem dziś maila od ZR albo udającego wiadomość od ZR, z informacją o zmianie statusu zamówienia, i że szczegóły dostępne w linku. Numer zamówienia taki jak numer rzeczywistego zamówienia, tyle że z września zeszłego roku i od tego czasu nic nie zamawiałem. Adres nadawcy cokolwiek dziwny: shop@sklep34983.shoparena.pl, sama wiadomość ma layout taki jak poprzednie oryginalne wiadomości od ZR, w wiadomości jest puste miejsce na numer przesyłki (ale tak samo było w ostatnim oryginalnym mailu od ZR), no i najważniejsze nie ma linka, który miałbym kliknąć :-). Dostaliście coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kyle napisał:

Dostałem dziś maila od ZR albo udającego wiadomość od ZR, z informacją o zmianie statusu zamówienia, i że szczegóły dostępne w linku. Numer zamówienia taki jak numer rzeczywistego zamówienia, tyle że z września zeszłego roku i od tego czasu nic nie zamawiałem. Adres nadawcy cokolwiek dziwny: shop@sklep34983.shoparena.pl, sama wiadomość ma layout taki jak poprzednie oryginalne wiadomości od ZR, w wiadomości jest puste miejsce na numer przesyłki (ale tak samo było w ostatnim oryginalnym mailu od ZR), no i najważniejsze nie ma linka, który miałbym kliknąć :-). Dostaliście coś takiego?

Nie, ale to ciekawe, bo znaczyłoby, że sklep został zhackowany. Wątpię jednak, by ktoś z obsługi odpowiedział tutaj, niezbyt nas lubią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym żeby powodem był błąd oprogramowania podczas przetwarzania danych o starych zamówienia (zestawienie kwartalne etc.). W przypadku zhackowania i potencjalnego wycieku, chyba maja obowiązek prawny zgłoszenia takiego incydentu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Velahrn napisał:

.....bo znaczyłoby, że sklep został zhackowany....

Nie twierdzę, że jest to niemożliwe, ale sklep internetowy jest zainstalowany na platformie Shoper i to oni odpowiadają za bezpieczeństwo i wsparcie.

Mnie się wydaje, że to jakiś babol serwera.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mamrot napisał:

Nie twierdzę, że jest to niemożliwe, ale sklep internetowy jest zainstalowany na platformie Shoper i to oni odpowiadają za bezpieczeństwo i wsparcie.

Mnie się wydaje, że to jakiś babol serwera.

Możliwe i dobrze by było. Ale poprzednie maile związane z obsługą zamówień przychodziły z adresu email info@zackroman.com, a teraz dostałem z jakiegoś, który wygląda jak coś wygenerowane do przekrętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Kyle napisał:

Dostałem dziś maila od ZR albo udającego wiadomość od ZR, z informacją o zmianie statusu zamówienia, i że szczegóły dostępne w linku. Numer zamówienia taki jak numer rzeczywistego zamówienia, tyle że z września zeszłego roku i od tego czasu nic nie zamawiałem. Adres nadawcy cokolwiek dziwny: shop@sklep34983.shoparena.pl, sama wiadomość ma layout taki jak poprzednie oryginalne wiadomości od ZR, w wiadomości jest puste miejsce na numer przesyłki (ale tak samo było w ostatnim oryginalnym mailu od ZR), no i najważniejsze nie ma linka, który miałbym kliknąć :-). Dostaliście coś takiego?

Robiliśmy dzisiaj porządki w sklepie. Zostały zaktualizowane zaległe statusy odebranych zamówień (gdzie zaznaczono odbiór osobisty w butiku). Nie są one zautomatyzowane jak przy wysyłkach i czasem pojawiają się zaległości. Adres email jest poprawny, ale nie powinien być widoczny w tej „roboczej” postaci. Zweryfikujemy ustawienia. Przepraszam za kłopot. 

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zaki napisał:

Robiliśmy dzisiaj porządki w sklepie. Zostały zaktualizowane zaległe statusy odebranych zamówień (gdzie zaznaczono odbiór osobisty w butiku). Nie są one zautomatyzowane jak przy wysyłkach i czasem pojawiają się zaległości. Adres email jest poprawny, ale nie powinien być widoczny w tej „roboczej” postaci. Zweryfikujemy ustawienia. Przepraszam za kłopot. 

Roman, dzięki za informację i uspokojenie, że nie mieliście włamu, a dane są bezpieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.