mosze Napisano 17 Marzec 2023 Zgłoszenie Share Napisano 17 Marzec 2023 Panowie... proszę bez pogaduszek (w wątkach firmowych rzemieślników). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZackRoman.com Napisano 29 Marzec 2023 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2023 Nie przegap ostatnich godzin naszego 💥FINAL SALE! 💥 Koszule, garnitury, płaszcze, spodnie, golfy i akcesoria jeszcze przez chwilę dostępne w cenie obniżonej do aż -50%! 🔥 Sprawdź nasz sklep online 👉 https://zackroman.com/pl/c/★FINAL-SALE-★/160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZackRoman.com Napisano 20 Kwiecień 2023 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Kwiecień 2023 Specjalna oferta w naszym sklepie online! WYBIERZ 3 KOSZULE 👔 I OTRZYMAJ 20% ZNIŻKI! PRZY ZAMÓWIENIU WPISZ KOD: SPRING20! Sprawdź 👉 https://zackroman.com/koszule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrassss Napisano 23 Kwiecień 2023 Zgłoszenie Share Napisano 23 Kwiecień 2023 W ofercie sklepu znajduje się raptem tylko kilka produktów koszulowych, nie ma w czym wybierać niestety. Jest kilka białych, dwie błękitne, dwie w paski, to wszystko. W ogóle jeśli chodzi o różnorodność towarów to jest bardzo kiepsko. Powinno się nieco zwiększyć asortyment. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astaroth Napisano 11 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 11 Styczeń ja próbuję znaleźć rozmiary koszul na ich stronie, ale ich nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suede Napisano 12 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 12 Styczeń Wygląda na to, że nie jest to problem tylko koszul. Na szybko sprawdziłem kilka produktów z innych kategorii (spodnie i swetry). Tutaj również "zniknęły" tabele rozmiarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 19 Maj Zgłoszenie Share Napisano 19 Maj Dostałem dziś maila od ZR albo udającego wiadomość od ZR, z informacją o zmianie statusu zamówienia, i że szczegóły dostępne w linku. Numer zamówienia taki jak numer rzeczywistego zamówienia, tyle że z września zeszłego roku i od tego czasu nic nie zamawiałem. Adres nadawcy cokolwiek dziwny: shop@sklep34983.shoparena.pl, sama wiadomość ma layout taki jak poprzednie oryginalne wiadomości od ZR, w wiadomości jest puste miejsce na numer przesyłki (ale tak samo było w ostatnim oryginalnym mailu od ZR), no i najważniejsze nie ma linka, który miałbym kliknąć . Dostaliście coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suede Napisano 19 Maj Zgłoszenie Share Napisano 19 Maj 51 minut temu, Kyle napisał: Dostaliście coś takiego? W sumie to niczego takiego nie dostałem. Może jest to uzależnione od czasu ostatniego zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 19 Maj Zgłoszenie Share Napisano 19 Maj 1 godzinę temu, Kyle napisał: Dostałem dziś maila od ZR albo udającego wiadomość od ZR, z informacją o zmianie statusu zamówienia, i że szczegóły dostępne w linku. Numer zamówienia taki jak numer rzeczywistego zamówienia, tyle że z września zeszłego roku i od tego czasu nic nie zamawiałem. Adres nadawcy cokolwiek dziwny: shop@sklep34983.shoparena.pl, sama wiadomość ma layout taki jak poprzednie oryginalne wiadomości od ZR, w wiadomości jest puste miejsce na numer przesyłki (ale tak samo było w ostatnim oryginalnym mailu od ZR), no i najważniejsze nie ma linka, który miałbym kliknąć . Dostaliście coś takiego? Nie, ale to ciekawe, bo znaczyłoby, że sklep został zhackowany. Wątpię jednak, by ktoś z obsługi odpowiedział tutaj, niezbyt nas lubią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suede Napisano 20 Maj Zgłoszenie Share Napisano 20 Maj Wolałbym żeby powodem był błąd oprogramowania podczas przetwarzania danych o starych zamówienia (zestawienie kwartalne etc.). W przypadku zhackowania i potencjalnego wycieku, chyba maja obowiązek prawny zgłoszenia takiego incydentu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamrot Napisano 20 Maj Zgłoszenie Share Napisano 20 Maj 13 godzin temu, Velahrn napisał: .....bo znaczyłoby, że sklep został zhackowany.... Nie twierdzę, że jest to niemożliwe, ale sklep internetowy jest zainstalowany na platformie Shoper i to oni odpowiadają za bezpieczeństwo i wsparcie. Mnie się wydaje, że to jakiś babol serwera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 20 Maj Zgłoszenie Share Napisano 20 Maj 2 godziny temu, Mamrot napisał: Nie twierdzę, że jest to niemożliwe, ale sklep internetowy jest zainstalowany na platformie Shoper i to oni odpowiadają za bezpieczeństwo i wsparcie. Mnie się wydaje, że to jakiś babol serwera. Możliwe i dobrze by było. Ale poprzednie maile związane z obsługą zamówień przychodziły z adresu email info@zackroman.com, a teraz dostałem z jakiegoś, który wygląda jak coś wygenerowane do przekrętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaki Napisano 20 Maj Zgłoszenie Share Napisano 20 Maj 22 godziny temu, Kyle napisał: Dostałem dziś maila od ZR albo udającego wiadomość od ZR, z informacją o zmianie statusu zamówienia, i że szczegóły dostępne w linku. Numer zamówienia taki jak numer rzeczywistego zamówienia, tyle że z września zeszłego roku i od tego czasu nic nie zamawiałem. Adres nadawcy cokolwiek dziwny: shop@sklep34983.shoparena.pl, sama wiadomość ma layout taki jak poprzednie oryginalne wiadomości od ZR, w wiadomości jest puste miejsce na numer przesyłki (ale tak samo było w ostatnim oryginalnym mailu od ZR), no i najważniejsze nie ma linka, który miałbym kliknąć . Dostaliście coś takiego? Robiliśmy dzisiaj porządki w sklepie. Zostały zaktualizowane zaległe statusy odebranych zamówień (gdzie zaznaczono odbiór osobisty w butiku). Nie są one zautomatyzowane jak przy wysyłkach i czasem pojawiają się zaległości. Adres email jest poprawny, ale nie powinien być widoczny w tej „roboczej” postaci. Zweryfikujemy ustawienia. Przepraszam za kłopot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 20 Maj Zgłoszenie Share Napisano 20 Maj 4 godziny temu, zaki napisał: Robiliśmy dzisiaj porządki w sklepie. Zostały zaktualizowane zaległe statusy odebranych zamówień (gdzie zaznaczono odbiór osobisty w butiku). Nie są one zautomatyzowane jak przy wysyłkach i czasem pojawiają się zaległości. Adres email jest poprawny, ale nie powinien być widoczny w tej „roboczej” postaci. Zweryfikujemy ustawienia. Przepraszam za kłopot. Roman, dzięki za informację i uspokojenie, że nie mieliście włamu, a dane są bezpieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.