Skocz do zawartości

Buty Nord, niezrozumiały problem.


betonkomorkowy

Rekomendowane odpowiedzi

Przedmówca ma rację, gdzieś nawet o tym pisałem. Mój tata zakupił te buty, bo nowe wyglądały ładnie i pasowały na jego bardzo szeroką stopę. Po tygodniu te buty wyglądały tak samo jak na zamieszczonych przez Ciebie fotkach. Skóra jest tragiczna, papierowa. Niestety nic z tym nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. to zrobisz, że jak je będziesz kremował i pastował, to do roku użytkowania jakoś dociągną. Może prawidła by coś pomogły (spowolniły proces), ale prawidła są dobre pod warunkiem dopasowania szerokością i długością do buta (najlepiej jeśli są tego samego producenta i na to samo kopyto, wtedy masz pewność). Nord pewnie prawideł nie produkuje, więc pozostaje próba dopasowania jakichś "uniwersalnych", a te często tylko pogarszają sprawę.

 

Nie łam się, donoś je a potem kup lepsze, z porządnej bydlęcej skóry. Docenisz różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedne nordy i podobne spostrzeżenia co do skóry :/ Może nie wygląda to aż tak drastycznie jak jest u Ciebie, ale chyba pogłoski o dobrej jakości firmy Nord można uznać za przesadzone :/

Ze swojej strony mogę polecić Wittchena w podobnym budżecie, skóra jest twardsza i nie wygląda tak tragicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to straszna przykrośc.. Szczerze mówiąc kupilem te nordy z myślą, że nastepne buty będą z serii Mekka (powyzej 600zl) ale chyba się zrazilem na dlugo.  Wiem, ze buty nie były drogie (300 zł), ale kurcze.. Nie spodziewalem się aż takiej tragedii. Szczerze mówiąc buty z ccc/deichman chyba trzymały się dłużej, dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmówca ma rację, gdzieś nawet o tym pisałem. Mój tata zakupił te buty, bo nowe wyglądały ładnie i pasowały na jego bardzo szeroką stopę. Po tygodniu te buty wyglądały tak samo jak na zamieszczonych przez Ciebie fotkach. Skóra jest tragiczna, papierowa. Niestety nic z tym nie zrobisz.

 Ten sam model?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbował tego reklamować? Przecież to jest serio kpina jak but wygląda po tak krótkim czasie. Ta skóra jest jakoś źle "oprawiona" ze tak pęka.

 

Może ty spróbuj i daj znać :) Sam jestem ciekaw czy uznają reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Pozwolę sobie dorzucić parę groszy do tematu. Na przestrogę dla potomnych.

 

Do rzeczy. Są to półbuty "renomowanej" firmy Nord założone dosłownie raz do pracy (pracuje w biurze, nie chodziłem w nich dużo). W prawym bucie na nosku rozwarstwiła się podeszwa, naderwał się obcas ( nie widać tego dobrze na zdjęciach ale w rzeczywistości te naderwania są większe) oraz w środkowej części buta otok odkleił się od cholewy w jednym miejscu (jest dziura, widać "wnętrzności buta" ). W prawym bucie widać, że otok też zaczyna się odklejać. Szczerze powiedziawszy to nigdy wcześniej nie spotkałem się z tym żeby buty zaczęły się tak szybko wręcz rozpadać.

 

Uprzedzając, znam dobrze przepisy odnośnie niezgodności towaru z umową.

 

Pozdrawiam

 

post-5582-0-86607700-1402078005_thumb.jp

post-5582-0-32853000-1402078010_thumb.jp

post-5582-0-74060400-1402078013_thumb.jp

post-5582-0-79293400-1402078015_thumb.jp

post-5582-0-66110300-1402078017_thumb.jp

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam te od około dwóch lat (używane średnio 1-2 razy tygodniowo) i póki co nic się z nimi złego nie dzieje.

http://www.goodshoes.pl/en_GB/nord-men-s-black-shoes-p1645.html

 

To moje najsłabsze jakościowo buty (i do tego brzydko się załamują) , ale jako woły robocze dają radę i do tego są bardzo wygodne (cienkość skóry robi swoje). Zamierzam je zużyć do końca (nie będę w nie inwestował) i zamienić na coś porządnego. 

 

A swoje koniecznie reklamuj. Czubki i obcasy już mi się zdarzyło naprawiać przy Bexleyach i Herringach (parę złotych u szewca), ale takie uszkodzenia (i to wszystkie na raz) widzę pierwszy raz. Przy czym nie wiem jak u ciebie, ale u mnie rozwarstwienie na czubku spowodowane było zwykle "przylutowaniem" z rozpędu w wystający kamień, albo nierówno położoną kostkę brukową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamować będę na pewno. Jestem bardzo ciekawy tego co napisze mi producent, bo sklep ma przesłać mu zdjęcia. W każdym razie przedstawiona przez sklep procedura reklamacyjna nie przedstawiała się zbyt zachęcająco. Problem polega na tym, że nie przypominam sobie żebym nimi w cokolwiek kopał, a co więcej specjalnie kupiłem buty z podeszwa z tworzywa żeby ich nie załatwić na naszych wspaniałych Gdańskich chodnikach. Gdyby chodziło tylko o sam czubek buta to nie byłoby żadnego problemu.

 

No cóż, morał z tego taki żeby na butach nie oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Pozwolę sobie napisać ponownie kilka zdań w tym temacie.

 

9 czerwca wysłałem buty do sklepu na reklamacje, zaraz po tym jak otrzymałem od sklepu e-mail, że fabryka przyjęła reklamacje. Jak widać pracownicy/właściciele sklepu nie odróżniają reklamacji związanej z niezgodnością towaru z umową od gwarancji, no ale cóź, nie miałem ochoty od początku się wykłócać. Sklep po otrzymaniu paczki miał przesłać uszkodzone buty do fabryki. W piśmie reklamacyjnym wyraźnie zaznaczyłem, że w pierwszej kolejności żądam wymiany obuwia na pozbawione wad. Dziś otrzymałem paczkę od sklepu.

 

Co znalazłem w paczce?

 

Te same uszkodzone buty tylko, że w innym pudełku. Naprawiony został jedynie czubek lewego buta. Dziura w lewym bucie oraz uszkodzenia obcasa zostały przez producenta zignowowane, chociaż sklep musiał mu przesłać  zdjęcia na których wyraźnie widać co jest w bucie uszkodzone (te same zdjęcia są zamieszczone w tym wątku). Dodatkowo w karcie reklamacyjnej napisałem co butom dolega. Widocznie nikt w sklepie nawet nie sprawdził

co wysłano z fabryki, o co mam do nich żal. Po rozmowie telefonicznej Pani ze sklepu zobowiązała się zamówić kuriera tak żebym przesłał te buty z powrotem do sklepu, dlatego wstrzymam się narazie z wyrażeniem opinii na ich temat.

 

Co się natomiast tyczy renomowanej firmy Nord. Rozumiem, że kupiłem tańszy produkt, ale to jak zostałem potraktowany zakrawa na niesmaczny żart.

 

"Mądrzy ludzie uczą się na cudzych błędach"- mam nadzieje, że dzięki powyższym informacjom użytkownicy tego forum unikną sytuacji która mnie spotkała.

 

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Witam po dłuższej przerwie. 

 

Ciąg dalszy sprawy.

 

Wymieniono mi w obu butach podeszwy na nowe. Naprawione buty otrzymałem z powrotem w pierwszej połowie lipca. Nacieszyłem się nimi dwa miesiące, ze względu na fakt, iż buty znowu zaczęły się rozsypywać. Po dwóch miesiącach nieintensywnego użytkowania (zakładałem je średnio dwa razy w tygodniu) pękł otok w prawym bucie (patrząc od wewnątrz). Pęknięcie jest równoległe do linii klejenia otoku do cholewy buta i ma około 8 centymetrów. Ponownie jak w wcześniejszym przypadku znowu widać "wnętrze buta", na zdjęciach nie widać tego dokładnie. W lewym bucie zaczyna się robić podobne pęknięcie, tyle że od zewnątrz buta. Dodatkowo w obu butach rozwarstwia się obcas. Widać jakość robocizny i użytych materiałów jest poniżej tego co proponują nam chińscy producenci.

 

Jeszcze raz przestrzegam przed tym producentem.

 

 

post-5582-0-88072800-1410853608_thumb.jp

post-5582-0-39051500-1410853623_thumb.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.