Skocz do zawartości

Buty z wytrzymałą podeszwą na nietypowe podłoże. Bardzo proszę o poradę.


effendi360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. 

Bardzo proszę o poradę gdyż jestem kompletnym laikiem w temacie. 

Od niedawna pracuję na magazynie odzieżowym. Praca ta wiąże się z ciągłym chodzeniem przez 8 godzin. Potrzebuję kupić buty, które byłyby wygodne do chodzenia przez cały dzień oraz co najważniejsze - miały bardzo wytrzymałą podeszwę. Zasadniczy problem polega na tym, że podłoże na całej powierzchni tego magazynu zrobione jest z grubej, sztywnej stalowej siatki. Nie wiem kto mądry coś takiego wymyślił ale macie to przedstawione nawet na fotce w linku. 

http://imgur.com/gallery/X4zq6qK

To podłoże powoduje bardzo szybkie ścieranie się podeszwy słabej jakości. Swoje stare obuwie (nic specjalnego) zniszczyłem tam w niecały miesiąc. Podeszwa pękła bardzo szybko. Potrzebuję coś co będzie wygodne i wytrzyma trochę dłużej. 

Jakiego typu obuwie wybrać? Jaka podeszwa? Miękka? Twarda? 

Bardzo proszę o poradę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtrwalsza podeszwa na świecie to NeoCork(średnio wytrzymuje 4-5 razy dłużej od Dainite).,Najwygodniejsze buty na świecie Aldeny Indy(w kategorii wygody nie mają żadnej konkurencji).,Moje 405 intensywnie używane przez 12 lat podeszwa dopiero "dotarta".,Jedno jest pewne-mnie zaniosą tam gdzie nie chodzę w niedziele,a te buty będą jeszcze w doskonałej kondycji.

P3090036.JPG

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich butach stopy zagotowały by mi się w ciągu jednego dnia przy trybie chodzenia do jakiego jestem zmuszony. Ten obcas powodowałby ciągłe potykanie się o podłoże po jakim jestem zmuszony chodzić. Chyba przeczytałeś tylko tytuł tematu a nie to co napisałem poniżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach