Skocz do zawartości

Bernheim MTM


waski

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 weeks later...

Hip hip, hura!!!

Dzisiaj dostałem dwie zamówione koszule 16-ego marca 2017 roku, po 13 miesiącach zamówienie zostało zrealizowano. 

Generalnie jakość koszul na poziomie jak sprzed całej zadymy z Panem Jankiem. Nie jestem przekonany,  czy dokładnie dostałem 

ten wzór/kolor , który zamawiałem (w przypadku jednej koszuli nie jestem pewien, sporo czasu minęło), inicjały miały być drukowaną czcionką, 

a nie pisaną oraz w białej koszuli guziki błękitne, a nie białe. 

Sama jakość ok. 

Ja jestem na czysto z Bernheim. 

EDIT: Sprawdziłem zamówienie i kolor koszuli się zgadza. Jednak to wina starego Niemca - Alzheimera. 

Edytowane przez slaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Godzinę temu, mr.vintage napisał:

Od ponad roku pojawiają się na tym forum opinie jednoznacznie wskazujące, że firma z tego wątku to podmiot od którego trzeba się trzymać jak najdalej. Czemu więc zdecydowałeś się na "duuuże zamówienie"?

Patrząc na ilość postów piszących w tym wątku osób podejrzewam, że większość z nich zamawiała przed przeczytaniem czegokolwiek na forum... a gdy z odbiorem zamówienia pojawiły się problemy - zaczęły szukać informacji o firmie w internecie i dopiero wtedy trafiały na forum i na ten temat.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowienie pierwsze bylo 1 sztuka, na czas i uszyta bardzo dobrze, dlatego decyzja o duzym zamowieniu, nie było zadnych podejrzen o "lipę", a po wygooglowaniu firmy nie wyskakiwały krytyczne opinie...nie przyszlo mi do głowy, że to się tak zmienilo przez rok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem konto specjalnie, żeby podzielić się swoją opinią. Cóż - negatywnych komentarzy było sporo i zastanawiałem się, czy zdecydować się na zakup. Jednak ciekawa oferta, w dobrej cenie sprawiła, że zaryzykowałem...

W pewnym momencie myślałem, że pożałuję decyzji, bo zamówienie składałem na początku tego roku a koszul nie było dłuuuuugo. Były też problemy z kontaktem, jednak ostatecznie kilka dni temu dostałem koszule :)

Jakość świetna. Zakup ostatecznie mogę podsumować w prosty sposób:

- Terminy kiepskie

- Produkt genialny

Czy zdecyduję się na kolejne zakupy? Pewnie tak, jednak poczekam chwilę aż ogarną w firmie organizację ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie takie traktowanie klienta, że się nie odbiera telefonow i nie odpisuje na maile obracając jego gotowką jest nieakceptowalne! nie będę czekać na koszule rok, czy więcej, zamierzam iśc z tym do prawnika, bo już mi się sprzykrzyło cale to czekanie. Kpina!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.