Skocz do zawartości

Nowoanglik

Użytkownik
  • Zawartość

    229
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

150

O Nowoanglik

  • Tytuł
    Aktywista
  • Urodziny 21.01.1957

Informacje o profilu

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

546 wyświetleń profilu
  1. Dobry wieczór sprawdz w łodzi firma Traper serwis zakład szewski  pozdrawiam Dariusz

  2. Mała renowacja

    @szewc24.pl Pies zaatakował nowe trzewiki. Reszta jest w nienaruszonym stanie. Czy szewc może coś z tym zrobić, np. wyrównać krawędzi, żeby chociaż lepiej wyglądało? Para jest wystawiona na sprzedaż po niskiej cenie i zastanawiam się, czy warto nabyć.....
  3. Trench

    @Midlife-Crisis Tak, ale też można kupić używany trench Burberrys w dobrym stanie za 600-700 PLN.
  4. Biznes - kontakty

    Po 30 latach w dziennikarstwie gazetowym i agencyjnym, przeszedłem na samozatrudnienie jako redaktor do trudnych tekstów anglojęzycznych. Bardzo szeroki zakres tematyczny, ale moja specjalność to ekonomia, finanse, tematy historyczne lub społeczno-polityczne. Chętnie tłumaczę dowolne teksty z polskiego na angielski (odwrotnie nie za bardzo, co łatwo zrozumieją czytelnicy moich forumowych wpisów).
  5. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    @Midlife-Crisis@Zajac Poziomka Zadziwiająco dużo tych ludzi z SJC są w średnim wieku i po przygodzie z subkulturą punkową lub motocyklową. Chyba nie przypadkowo. To mnie nie dotyczy, z wyjątkiem mocno średniego wieku!
  6. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    @Zajac PoziomkaMasz stuprocentową rację. I gdybyś nosił takie stroje, nie byłbyś dobrze ubrany. Ubiór musi być adekwatny do otoczenia i sytuacji. Ja też bym nie nosił do urzędu, sądu lub banku.
  7. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    @Zajac PoziomkaŻe można nosić w sytuacji business casual. Raczej w mniej obowiązujących sytuacjach (tzn. absolutnie nie w finansach, w kancelariach, w kościele lub w innych konserwatywnych środowiskach) – ale np. na akademii, w reklamie itd. Co prawda, pole manewru w Polsce (może poza Warszawą i kilkoma większych miast) jest dużo mniejsze niż w Londynie lub Berlinie. Ludzie nie lubią się wyróżniać. Ale ponieważ większość z nas lubi się ubierać trochę inaczej, zakładam, że już jesteśmy bardziej odporni na nacisk otoczenia. Ale nie namawiam nikogo oprócz już zainteresowanych. Mnie i kilku z nas ten styl retro podoba. Większości pewnie nie – i tu nie ma problemu. P.S. Zauważyłem, że ludzie, którzy uczestniczą w projektach SJC, często są w reklamie, na uczelniach, w consultingu, w modzie, w mediach lub na samozatrudnieniu (tak jak ja). Chcą się ładnie ubierać, po swojemu, ale nie muszą nosić mundur korpo – chyba, że spotkają się z klientami. A może to klucz do zrozumienia tej niszy rynkowej.
  8. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    Dla tych, którzy nie znają materiałów. Ten "vaughan" to cięzki, roboczy struks który przypomina denim, ale jest jeszcze bardziej wytrzymały. Używany często w francuskich roboczych strojach w zeszłym wieku. Współcześnie dość rzadko spotykany a – jak widać - szkoda, bo ładny.
  9. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    A tu sam Simon w prążkowatym garniturze. Widać, że prawie idealnie leży pośrodku między workwear (mocno casualowy) a officewear (czyli dający się pasować do otoczenia biznesowego lub business casual z odpowiednymi dodatkami). O wiele bardziej wszechstronny niż poprzedni roboczy garnitur.
  10. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    @lubo69Szpiłeczka zapewne zasłużona za mój skrót myślowy, miałem na myśli gramaturę tkaniny i wykończenie. Też mam chyba sześć par spodni Benevento i bardzo je lubię – ale spodni SJC są z flaneli Fox Bros., o wiele bardziej mięsista i dwa razy grubsza. Jak tylko dostanę ciuchy i załatwię poprawki krawieckie, fotosy się zjawią. Pewnie w kwietniu.
  11. Simon James Cathcart – garnitury i inne

    Nowy zestaw dzinsów, kurtki dzinsowej, chinosów i fantastyczny garnitur workwear z struksów vaughan (można też kupić kamizelkę, spodnie lub marynarkę osobno). Krój nie jest ekstremalnie vintage tym razem, nogawki węższe niż poprzednio, bardziej w stylu lat 50ych (chinosy nawiązują do stylu Ivy League). https://simonjamescathcart.com/collections/work-wear Sam na pewno kupię workhouse trouser z Vaughan i prawdopodobnie chinosy. Jeśli bedą chętnych na towary za kolejne 250 GBP, dostaniemy 10 proc. zniżkę. Jak zwykle, dostawa będzie dopiero za parę miesięcy (kwiecień-maj, raczej przełom maj/czerwiec na mój nos). Wciąż czekam na tweedowy garnitur i marynarkę z listopadowego zamówienia, podobno wysyłają w połowie lutego. Jakość tkanin pierwszorzędna. Cena niemała, ale wytrzymałość tych ubrań to zdecydowanie przewyższa np. Benevento, które notabene bardzo cenię. Zainteresowanych zapraszam na PW.
  12. Trench

    Jeśli kończy się nad kolanem, trench nie ma niczego wspólnego z klasyką. Oto klasyka:
  13. Bernhard Roetzel - wywiad

    Pozwolę sobie rozwijać nieco wątek kolegi @Midlife-Crisis Jakie są jego ulubione elementy tradycyjnego krawiectwa krajów niemieckojęzycznych (czyli Mitteleuropa)? Jakie są przykłady twórczego rozwijania przez tamtych krawców zapożyczeń z innych tradycji? Gdyby obcokrajowiec chciałby coś lepszego kupić z tej tradycji, na co warto zwrócić uwagę? A na końcu mój konik: Gdzie radzi szukać za przystępną cenę vintage'owych niemieckich ubrań z połowy ubiegłego wieku (szczególnie lata 1930-1960)?
  14. Miler Spirits & Style

    @Miler Spirits&Style Podoba mi się. Bardzo miły gest. Dziękuję! Wszystkiego najlepszego życzę Wam osobiście i Waszej firmie z okazji świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku!
  15. Promocje w markach premium

    Amerykańska, więc angielska plus jeden pełny rozmiar (chyba że angielskie rozmiar jest trochę lużny, wtedy o pół rozmiaru wyżej). Np. 10,5 UK = 11.5 US. Dużo oczywiście zależy od kopyta, sam nie znam AE. Ale te Chukka mają być "true to size", chociaż niektórzy mowią, że trochę wąskie. Normalna amerykańska szerokość to D (angielski F). Wąskie to A, B lub C. Szerokie to E, EE, lub EEE (najszersza).
×