Skocz do zawartości

Koszule dobre jakościowo, nietypowe wymiary [100-150 zł]


Skoczek135

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie !

Jestem nowym użytkownikiem na forum, ale od pewnego czasu przeglądam forum, czytam patrzę i oceniam :)

 

Jestem studentem i jak przyszło na studenta chodzę w koszulach. Kupowałem jakieś marne koszule na bakalarskich itp.. Ale niestety wymiary tych koszul są o kant tyłka potłuc, a o jakości nie wspomnę. Nie wiem czy tak wszyscy mają czy tylko ja, ale np. jak jest chłodno to nawet w tej koszuli się pocę pod pachami. Strasznie męczące jest to i stwierdziłem, że warto zainwestować w jakieś lepsze koszule. Mam jedną od Vistuli (tak wiem, też marna jakość) garniturową i w niej nie mam żadnego problemu z poceniem się.

Pozwolę sobie podać swoje wymiary:
Długość całkowita (liczona od kręgu 7-ego do połowy pośladków): 70 - 72 cm
kołnierzyk: 42- 43 cm
Obwód w klatce piersiowej: 102 cm
Obwód w talii: 88 cm
Długość rękawa: 70 cm
Długość ramienia: 14- 15 cm

Wiem, że informacje dałem zgrubne ale lepiej jak jest więcej niż za mało :P
Chcę kupić parę koszul, lecz nie wiem gdzie zapłacę za markę a gdzie rzeczywiście za jakość. Ktoś polecił mi koszulę Thomasa Waxxa - co sądzicie o nich?

Z tego co się dowiedziałem to Vistule, Wólczankę, Bytom(!) należy wykluczyć. Tk maxx jest mocno polecany, coś jeszcze gdzie mogę znaleźć odpowiednie dla siebie koszule? Jeszcze na forum przejawiają się dobre opinie o Massimo Dutti, ale nie wiem co o nich myśleć.

Dzięki śliczne z góry za odpowiedzi
Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

102 w klatce i 88 w pasie przy 42-43 w kołnierzyku to musi być jakiś konkretny slim fit chyba, żeby nie było żagla. Jesteś pewien, że tak dużo masz w kołnierzyku? Ja np. mam 40-41 przy klatce 115... może kupujesz za luźne?