Jump to content

Vince

Użytkownik
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

70

About Vince

  • Rank
    Aktywista

Recent Profile Visitors

653 profile views
  1. Koledzy, poszukuję kaletnika w Warszawie, który byłby wstanie wykonać prostą teczkę na zamówienie do +/- tysiąca złotych.
  2. Produkty Benevento są bardzo dobre, ale obsługa klienta i realizacja zamówień jest tragiczna. Do tej pory zamówiłem dwie pary spodni i na każde musiałem się naczekać, ale to normalne przy szyciu na zamówienie. Szkoda, że czeka się zwykle bez wieści od nich. To jednak nic, bo drugą parę, którą mi zrobili bardzo upodobałem. Tragedia polega na tym, że gdy chciałem zrobić takie same spodnie z innej tkaniny, opisałem to w zamówieniu w odniesieniu do poprzedniego zamówienia. Minęło dużo czasu po którym dowiedziałem się, że muszę dopłacić. Dopłaciłem i znowu cisza. Spodnie w końcu przyszły, ale wykonane były zupełnie niezgodnie z zamówieniem. Znowu podjąłem próby kontaktu i gdy się udało ustaliliśmy, że odeślę spodnie i zrobią je na nowo. Po kolejnym okresie ciszy i próbach kontaktu musiałem dyskutować z jakąś krawcową, która próbowała mi udowodnić, że wszystko ze spodniami było ok. Ustaliliśmy, że wyślę im na wzór spodnie, które już raz mi zrobili. Po raz kolejny zapadła cisza. Kolejne próby kontaktu powiodły się i dowiedziałem się, że Benevento nie zrobi mi jeszcze raz takich samych spodni. Ostatecznie zgodziłem się na zwrot pieniędzy. Do tej pory na niego czekam, a także czekam na zwrot spodni, które wysłałem na wzór. Jestem niesamowicie zawiedziony i zirytowany. Teraz uwaga, spodnie zamówione 3 października 2017 r., a ja 2 lutego 2018 r. dalej czekam na zwrot pieniędzy i spodni wysłanych na wzór. Aktualizacja: Sprawa dobiegła końca. Odnaleziono mój wzór, zwrócono mi parę, którą wysłałem na miarę oraz zwrócono mi pieniądze. Dodatkowo podarowano mi spodnie, które się nie udały, więc poprawię je u krawca i będą miał spodnie w dobrej cenie. Ostatecznie jestem zadowolony. Błędy się zdarzają, nic na tym nie skorzystali, a ja ostatecznie nie straciłem. Pozostanę klientem tej firmy i pewnie niedługo sobie coś zamówię.
  3. To jeszcze by wyczerpać temat dodam, że przymiarka pół rozmiaru niżej była za radą obsługi sklepu i dobrze wyszło. Później w ciemno kupiłem loafersy Berwicka w tym samym rozmiarze i na początku żałowałem, bo były ciasne. Rozbiły to się po czasie i są idealne. Zawsze trzeba brać poprawkę na rozbicie. Jeśli jest jakieś miejsce, które mnie uciska, a but w miarę dobry w innych miejscach, to naklejam różne rzeczy na prawidła w tych miejscach i problem znika. Zawsze to robię z obłożynami, bo w wiedenkach zawsze mam problem w ładnie się zeszły, ale po czasie się schodzą. Ciepły i wilgotny but po całym dniu noszenia dobrze się poddaje zmianom.
  4. Ja noszę 42, Berwicki mam 41,5 i pasują idealnie.
  5. Co to za super marynarka się tam przebija? Ta szara. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Dzięki, chociaż liczyłem, że zobaczymy jak wygląda kobieta w ich ubraniach, bo modelki na stronie...
  7. Też to zauważyłem. Wszystko bardzo zmaskulinizowane poza tym. Jeśli bardzo Ci zależy to są jakieś firmy, które pośredniczą. Napewno widziałem jakieś. Jak się skusisz, to podziel się zdjęciami później.
  8. Dobrze wyglądają, ale 100% poliester. A co sądzicie o damskim SS? http://eu.suistudio.com/en/home
  9. U mnie to okazało się pozostałością po zbyt obfitym spryskaniu butów dezodorantem. Przetarłem spirytusem na wszelki wypadek, odczekałem i nic do tej pory nie odrosło, a stopy zdrowe
  10. Dzięki. Niestety to są właśnie mikroskopijne, chyba że źle patrzę. Nie wiem dlaczego lniane koszule są tak kaleczone.
  11. Te zdjęcia pokazują ekstremalnie to zjawisko. Myślę, że jednak udało się omówić problem. Załączam swoje zdjęcia.
  12. Właśnie siedzą jak opisem mojego problemu. Czy mógłbyś pomóc i udostępnić jakieś fragmenty korespondencji z Luxire? Nie chcę Twojej prywatność tylko zobaczyć co oni odpisują na tak postawiony problem. Może zaoszczędzimy na braku zrozumienia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.