wolezozole Napisano 1 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2018 Cześć, dawno mnie tu nie było, ale mam pewien dylemat i to chyba najlepsze miejsce, żeby poznać najbardziej wiarygodne opinie. Chodzi mi o sposób powitania w oddziałach dawnego (już) banku BZ WBK, obecnie Santander a wkrótce również Deutsche Bank. Wchodzicie do banku, a tam kasjer/osoba obslugująca za biurkiem wstaje i wyciąga rękę na powitanie. Czy możecie podać Waszą opinię na temat zasad, ktorymi kierują się w banku? - całe życie uczono mnie, że to osoba ważniejsza, wyższa rangą - w tym przypadku wg. mnie klient powinna decydować czy podać komuś rękę na powitanie. I czuję się bardzo niesfojo jak obca osoba wstaje i podaje mi rękę. W zupełności wystarczy po prostu dzień dobry. I biorąc tą logikę uznałem, że to bardzo duży błąd. - Ale potem zastawanawiałem się o co im chodzi, i że w takim banku to raczej jest dość przemyślana decyzja, szczególnie, że wszystkim każą tak robić. Może wymyslili sobie, że jesteśmy gościem u nich "w domu" i jako gospodarz muszą się przywitać? ale to chyba nie jest jednak dobre uzasadnienie? czy ktoś wie o co im chodzi i jak "etykieta" nakazuje? z góry dzieki za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 1 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2018 Mieli za dużo szkoleń sprzedażowych, gdzie uczą, że "dotyk, nawet delikatny zwiększa szansę na sprzedaż o 12,5%" oraz "jeżeli klient na trzy dowolne pytania pod rząd powie tak, to zwiększa szansę na tak przy pytaniu o zamówienie" i inne głupoty, w które wierzono w latach 90'. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 1 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2018 3 minuty temu, Bacio napisał: Mieli za dużo szkoleń sprzedażowych, gdzie uczą, że "dotyk, nawet delikatny zwiększa szansę na sprzedaż o 12,5%" oraz "jeżeli klient na trzy dowolne pytania pod rząd powie tak, to zwiększa szansę na tak przy pytaniu o zamówienie" i inne głupoty, w które wierzono w latach 90'. wątpię że Santander działa w ten sposób. To gigant który przejmuje banki w "błyskawicznym" tempie. Dosłownie wpada grupa odpowiednich ludzi, która w kilka miesięcy wszystko zmienia i znikają. zarówno oni, jak i wspomnienia po przejmowanym przedsiębiorstwie. pamięta ktoś jeszcze AIG i Żagiel? Identyczny przypadek jak @wolezozole miałem w PKO BP. Pani wstała, przywitała się łapką (choć mi to akurat nie przeszkadzało). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The-Bigwig Napisano 1 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2018 To nazywa się "overthinking". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajdowskip Napisano 1 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2018 W sklepach Bytomia witano klientów kiedyś (a może do dziś tak się wita - nie ma tam nic dla mnie, nie bywam) w ten sposób: "Witam w Bytom". Że niby taka gra słów, że się rymuje. Uznałem to za bardzo duży błąd, ale to decyzja góry, wytłumaczono mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 1 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2018 Swego czasu w restauracji T.G.I. Fridays był rozkaz z góry, aby kelnerzy do wszystkich gości zwracali się per ty. Wielu klientom to nie pasowało i się obruszali. A biedni kelnerzy musieli wykonywać cały czas decyzję odgórną. Po paru latach jednak wróciła normalność. P.S. A kurier DHL, który odbierał od nas w firmie paczki zawsze na wejściu wołał "Dzień dobrek, DeHaeLek!" - i to było dobre. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boruta Napisano 2 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 2 Październik 2018 8 godzin temu, gajdowskip napisał: W sklepach Bytomia witano klientów kiedyś (a może do dziś tak się wita - nie ma tam nic dla mnie, nie bywam) w ten sposób: "Witam w Bytom". Że niby taka gra słów, że się rymuje. Uznałem to za bardzo duży błąd, ale to decyzja góry, wytłumaczono mi Powinno być "Witom w Bytom". 7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dublekil Napisano 2 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 2 Październik 2018 W sklepie: Jestem górnik z kopalni Bytom. Gdzie jest masło, ja się pytom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The-Bigwig Napisano 2 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 2 Październik 2018 "Do widzenia, pozdrowienia od bytom!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek_W Napisano 2 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 2 Październik 2018 ja, ino jo sie pytom kaj je Bytom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolezozole Napisano 4 Październik 2018 Autor Zgłoszenie Share Napisano 4 Październik 2018 czyli nikomu nie udało się ustalić logiki stojącej za ludzmi z santander?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ekscelencja Napisano 5 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Październik 2018 Jak już Bacio wspomniał - szkolenia. Pewnie wymyślili że jak będą aż tak mili to odbije się to w postrzeganiu samego banku przez klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan Janusz Napisano 5 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Październik 2018 No tak, bo lepsze PRLowskie "Czego chce?! Postoi w kolejce jak inni" w PKO lub Pekao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ekscelencja Napisano 5 Październik 2018 Zgłoszenie Share Napisano 5 Październik 2018 Za to szczersze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.