The-Bigwig Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Dzień dobry Taka mnie naszła ochota na poruszenie tego tematu na łamach forum. Właściwie głównie chęć wzmogły we mnie odpowiedzi w temacie prawideł (oraz projekt torby BwB) i umieszczenia loga na produkcie. Czemu branding produktów odczuwacie w sposób tak negatywny? Czy czujecie się jak baner reklamowy? Albo logo Wam się po prostu nie podoba? Może logo burzy Wam harmonię stroju? Albo z innej strony. Logo może być ładne (ja uwielbiam logo RL) i dodatkowo oznaczać firmę produkującą dany produkt. To też przekreślacie? Wiadomo, brandowanie produktów luksusowych i użytkowanie ich pozwala poczuć się zdecydowanie wyżej w hierarchii społeczeństwa. Każdy ma sobie nieco "snoba" i chciałby na grzbiecie nosić płaszcz Loro Piany. Ale czy usuwanie loga ze wszystkich rzeczy i ganienie za ich obecność - to nie poszło za daleko? Jak dosłownie jakaś religia? Niedawno była nagonka na telewizję i większość ludzi chcących się wywyższyć mówiła, że "nie wie co to telewizor", że on telewizora nie widział na oczy od wielu lat i że jego tv nie niszczy. Za tymi słowami kryło się . Czy kwestia brandingu też tak wygląda? Projekt torby BwB mnie zaskoczył. Bo za tym logiem nie kryje się droga, ekskluzywna marka. A jednocześnie podniosły się głosy sprzeciwu umieszczenia loga na torbie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Projekt torby BwB mnie zaskoczył. Bo za tym logiem nie kryje się droga, ekskluzywna marka. A jednocześnie podniosły się głosy sprzeciwu umieszczenia loga na torbie. Zaskoczył Cię, bo nic nie rozumiesz. Torba to produkt limitowany, tylko dla forumowiczów, oczywiście bardzo dobrej jakości, ale znaczek w tym przypadku ma nie stanowić tylko o jakości, co raczej (przede wszystkim) znak rozpoznawczy dla "wtajemniczonych" (brzmi infantylnie, ale oddaje sedno). But na torbie ma pełnić taką funkcję, jak znaczek buta w butonierce. Ci, którzy nie chcą znaczka na torbie, w istocie chcą po prostu załatwić sobie torbę wartą 1,5 tys, zł za 1/3 ceny, a tu chodzi o coś więcej. Nie czujesz różnicy pomiędzy tym a big pony walniętym na połowie koszulki polo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B.B. Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Kyle, ale o co chodzi? Przecież Static pisał że logo na torbie nie było by logiem jakiejś firmy i nie wyglądałoby jak "big pony na połowie koszulki polo" a mimo to niektórym nie pasowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
White Haven Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Logo graficzne (o ile nie jest zbyt duże i nachalne) osobiście mi nie przeszkadza. Musi się jednak wkomponowywać w całość stroju. Przykładem tego typu "poprawnego" z mojego punktu widzenia brandingu byłby właśnie wspominany przez Ciebie RL (ale tylko te małe loga, jak sobie przypomnę to: http://www.ralphlauren.com/product/inde ... age=family to zaczynam się zastanawiać jakie zioło palił projektant), a także Pierre Cardin (logówka PC) i TH. Co do prawideł - porównaj te z zmieszczonego przeze mnie (w temacie o prawidłach) zdjęcia z tymi ze sklepu Saphira http://multirenowacja.pl/drewniane-praw ... aphir.html W obu przypadkach logo jest widoczne, ale u Saphira napis ładnie komponuje się z prawidłami, "nie wali" po oczach. Można wręcz powiedzieć, że stanowi swego rodzaju element ozdobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NieMy Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Kyle, ale o co chodzi?Chodzi o brak rozumienia tego co się czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kyle Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Kyle, ale o co chodzi?Chodzi o brak rozumienia tego co się czyta. No może faktycznie można różnie zrozumieć, co autora wątku zaskoczyło (to, że ma być logo, czy to, że niektórym to przeszkadzało - cóż, chodzi o to, żeby język giętki.... ), niemniej ująwszy pierwsze i ostanie zdanie mojej wypowiedzi reszta jest aktualna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 24 Wrzesień 2012 Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Ja się czuję obrandowany i ometkowany. Mam, owszem, dużego łosia (ogólnie polówki zawierają logo), ale wtedy, gdy ubieram się bardziej elegancko, wszelkie widoczne emblematy, loga itp. "piętna" uważam za nie do przyjęcia, a w przypadku drogich marek (LV itp.) za obciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The-Bigwig Napisano 24 Wrzesień 2012 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Wrzesień 2012 No może faktycznie można różnie zrozumieć, co autora wątku zaskoczyło (to, że ma być logo, czy to, że niektórym to przeszkadzało - cóż, chodzi o to, żeby język giętki.... ), niemniej ująwszy pierwsze i ostanie zdanie mojej wypowiedzi reszta jest aktualna. Autora zaskoczył fakt, że niektórym ludziom przeszkadza logo BwB, które samo w sobie nie oznacza przepychu i ekskluzywności, jest skrajnie nierozpoznawalne przez tłum. Rozumiem gdyby na torbie miało znaleźć się mainstreamowe logo, jak obecny wszędzie Hilfiger czy choćby Vuitton. Wtedy rozumiem niechęć do logowania. Ale w sytuacji BwB - dla mnie niechęć do tego jest hmm...niejednoznaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.