Skocz do zawartości

Miler Spirits&Style

Użytkownik
  • Zawartość

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Miler Spirits&Style

  • Urodziny 11 Czerwiec

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

2 159 wyświetleń profilu

Miler Spirits&Style's Achievements

Aktywista

Aktywista (3/3)

128

Reputacja

  1. Z jakiego adresu mailowego wysyłał Pan wiadomość?
  2. Wszystkie sztuki, które zostały po przedsprzedaży, zostaną wprowadzone na sklep internetowy dzisiaj
  3. Marynarki i garnitury half-canvas powrócą, ale o dacie będziemy informować na bieżąco
  4. Panowie - jeszcze raz przepraszamy za nasz błąd związany z niewłaściwą datą na grafice. Niestety mimo najszczerszych chęci, nie mogliśmy sprzedawać butów na zasadzie przedsprzedaży po jej zakończeniu - musieliśmy złożyć zamówienie u producenta, a nie mamy możliwości jego edycji. W tej chwili możemy zaproponować poczekanie do kolejnej akcji przedsprzedażowej, która rozpocznie się 4.05.
  5. @zitrex przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o numer telefonu w wiadomości prywatnej, aby Dział Obsługi Klienta mógł się z Panem skontaktować. Natomiast odnośnie wykończenia spodni: jest to standard w garniturach RTW. Służy zapobieganiu przecierania lub strzępienia się nogawek podczas kontaktu z butami.
  6. Znaczna większość naszych produktów produkowana jest w Polsce. Niektóre z nich produkujemy w innych krajach w Europie m.in. we Włoszech i w Anglii. Niestety, ze względu na negatywne doświadczenia biznesowe związane z niekontrolowanym przepływem informacji dot. naszych podwykonawców, nie ujawniamy więcej szczegółów
  7. Garnitur oczywiście nie powinien dotrzeć w takim stanie. Problem wyniknął z powodu błędu podczas transportu. Chcemy to naprawić, w związku z czym pokryjemy koszty przesyłki obie strony i wymienimy garnitur. Jeszcze raz przepraszamy za kłopot. Na przyszłość w sprawach zamówień prosimy o kontakt mailowy: info@shopmiler.com lub telefoniczny: 61 225 87 82 lub +48 735 976 322 (8:00-16:00 pon-pt). Tego forum nie obsługują osoby z Działu Obsługi Klienta, w związku z czym reakcja nie będzie tak szybka, jak w przypadku bezpośredniego kontaktu z nimi.
  8. Garnitury Phoenix (granatowy i szary) oraz Turin (szary), a także marynarka Turin (granatowa) są wysyłane od kilku dni. Do jutra wszystkie powinny opuścić nasz magazyn. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie. Wszystkich, do których garnitury i marynarki jeszcze nie dotarły, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta - info@shopmiler.com albo telefon: 61 225 87 82 lub +48 735 976 322 (8:00-16:00 pon-pt).
  9. W kolekcji RTW na razie nie mamy takich planów. W każdej chwili możemy jednak odszyć taką marynarkę w systemie MTM
  10. Prawdopodobnie będzie taka możliwość, jednak dotyczyć ona będzie wyłącznie wymienionych w poprzednim poście garniturów i marynarek.
  11. Jest to kolekcja wiosenno-letnia, ale garnitury Phoenix granatowy i szary, garnitur Turin oraz granatowa marynarka Turin są zdecydowanie całoroczne
  12. Jest dokładnie tak, jak napisał @Brazzi. My dodamy tylko, że przymierzyć w naszym sklepie (i podczas zbliżających się sesji przymiarkowych) można pełną rozmiarówkę szablonowych modeli granatowego Phoenixa. Jest ona tożsama z rozmiarówką pozostałych garniturów i marynarek, w związku z czym to na jej podstawie ustalimy poprawny rozmiar. Wszystkie modele z nowej kolekcji można zobaczyć na żywo i przymierzyć w wersji 182/100 Slim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.