plkrkit Napisano 4 Listopad Zgłoszenie Share Napisano 4 Listopad Potwierdzam posty powyżej. Kontakt z Benevento jest praktycznie niemożliwy. Czekam na spodnie niespełna 3 miesiące. Zamówione na sezon letni a mamy listopad...Druga para zamówiona na sezon jesienny jakieś 1.5 miesiąca temu. Nie rozumiem skąd wynika ich tak nieodpowiedzialne podejście do obsługi klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedro1337 Napisano 4 Listopad Zgłoszenie Share Napisano 4 Listopad W dniu 30.10.2024 o 12:50, Pedro1337 napisał: Jestem w tej samej sytuacji co kolega wyżej. Również czekam 1,5 miesiąca, z czego raz (z wykonanych kilkunastu telefonów) udało mi się do firmy dodzwonić i zostałem zapewniony, że spodnie już zaraz będą wysłane. Dzisiaj odbieram spodnie z paczkomatu, zobaczymy, ale wygląda na to, że się udało. Kontakt z firmą tragiczny, ale patrząc po innych postach to chyba dostałem nawet "całkiem szybko". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FV7025 Napisano 13 Listopad Zgłoszenie Share Napisano 13 Listopad Dobry wieczór, Zamówiłem spodnie 15 września. Do tej pory, pomimo kilku kontaktów z mojej strony i wielu wymijających odpowiedzi, nie mam żadnych informacji o moim zamówieniu, jego postępie ani nawet ewentualnej dostawie. Prawie 2 miesiące od mojego zamówienia nie mam informacji, kiedy i czy zostanie ono dostarczone. Jednakże moje konto bankowe zostało obciążone i bezzwłocznie kwota 209,98 €. Jestem naprawdę rozczarowany tym brakiem uwagi i brakiem obsługi klienta godnej tej nazwy. Po tak długim oczekiwaniu i braku krótkoterminowego rozwiązania zdecydowałem się anulować zamówienie i mam nadzieję, że niezwłocznie otrzymam zwrot pieniędzy za zamówienie. W przeciwnym razie rozpocznę procedurę obciążenia zwrotnego… bardzo rozczarowujące doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gelerth79 Napisano 18 Listopad Zgłoszenie Share Napisano 18 Listopad Dostałem spodnie po 2 miesiącach od zamówienia, które opłaciłem z góry. Już straciłem nadzieję i zastanawiałem się nad zgłoszeniem sprawy na policję. Nagle mail, który wylądował w spamie i za chwilę spodnie w paczkomacie. Do spodni nie mam zarzutów. Nawet byłoby w porządku, gdyby napisali, że będę czekał 2 miesiące, bo to spodnie raczej zimowe. Ale nie napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FV7025 Napisano 10 Grudzień Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień Le 13/11/2024 à 23:19, FV7025 a écrit : Bonsoir, J'ai commandé le pantalon le 15 septembre. Jusqu'à présent, malgré quelques contacts de ma part et de nombreuses réponses évasives, je n'ai aucune information sur ma commande, sa progression ou même la livraison possible. Presque 2 mois après ma commande, je n'ai aucune information sur le moment et si elle sera livrée. Cependant, mon compte bancaire a été débité et le montant de 209,98 € 209,98 € a été immédiatement débité. Je suis vraiment déçu de ce manque d'attention et du manque de service à la clientèle digne de ce nom. Après une si longue attente et aucune solution à court terme, j'ai décidé d'annuler la commande et j'espère recevoir un remboursement immédiat pour la commande. Sinon, je commencerai la procédure de rétrofacturation... une expérience très décevante. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FV7025 Napisano 10 Grudzień Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień Ciąg dalszy, ale to nie koniec mojej przygody z tą marką... 15 listopada, 2 miesiące po złożeniu zamówienia (i obciążeniu konta), otrzymałem wiadomość, że moje spodnie zostały wyprodukowane, etykieta wysyłkowa prawie się przykleiła i do mnie należało potwierdzenie, czy chcę być odbiorcą. 17 listopada odpowiedziałem, że biorąc pod uwagę fakt, że handel opiera się na wzajemnym zaufaniu i że jest ono nieodwracalnie zagrożone, żądam bezzwłocznego zwrotu pieniędzy... Za późno. Nie czekając na moją odpowiedź i po raz pierwszy z zaskakującą szybkością, BENEVENTO wysłało mi paczkę... i otrzymałam ją (yay!) 26 listopada. Jak myślisz, co się stało? To nie jest przedmiot o który prosiłeś...😡🤬 To tu zaczynają się nowe, liczne i żmudne wymiany, aby uzyskać etykietę zwrotną... 4 grudnia otrzymałem wiadomość: „Witam, przykro mi to słyszeć. Etykietę zwrotną wyślę jutro, jak tylko będę w biurze. Pozdrawiam, Kasia Fulara”… od tego czasu czekam na znak od Kasi Fulary, która musi mieszkać daleko od swojego biura, bo dotarcie tam zajmuje ponad tydzień! „Nie trzeba mieć nadziei, że się podejmiesz, ani nie odniesiesz sukcesu, aby wytrwać” – powiedział Wilhelm Orański. Przyznam, że to doświadczenie zachęca mnie do skorzystania z usług tej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.