Skocz do zawartości

Osovski - zwroty, nie polecam


Marcin_

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Dapi napisał:

Sprawdź jaki rozmiar wybrać - jest taki link przy dostępnych wymiarach koszul - po prawo

Czyli jest to po prostu tabela rozmiarów. Chyba zgadzasz się, że klient nie powinien mieć w obowiązku za każdym razem sprawdzać czy dana koszula trzyma wymiary względem innej koszuli tego samego producenta w tym samym rozmiarze i fasonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 2.01.2020 o 15:04, pi_senny napisał:

Panowie, Osovski zmienił rozmiary począwszy od modelu OSV 1862 i tabele zostały zaktualizowane odpowiednio. Przynajmniej ja nie zauważyłem żadnych rozbieżności co do 4 sztuk jakie posiadam. 

No i niestety nie mogę się zgodzić.

Zamówiłem tę koszulę http//www.osovski.pl/pl/products/bialo-granatowa-koszula-meska-w-paski-slim-osovski-osv1925-1177.html

I okazało się, że pod pachami ma oczywiście 53 cm czyli 106 w klatce. Dziś dostałem odpowiedź na pytanie zadane jeszcze przed zakupem, aby uniknąć zwrotów, jakie faktycznie ma wymiary. 

Odpowiedź Osovskiego:

"Dzień dobry Panie Mateuszu

W tabeli faktycznie wystąpił błąd. Koszule w rozmiarach obwodu szyi 39 - 40 powinny mieć według aktualnej konstrukcji w klatce 106 cm i w talii 96 cm i w koszuli OSV 1925 istnieją właśnie takie wymiary, ponieważ pochodzi ona z ostatniej kolekcji i została uszyta według obowiązującego u nas aktualnie szablonu w konstrukcji slim.

Błąd w tabeli poprawiliśmy.

Pozdrawiamy serdecznie

Zespół OSOVSKI"

Czyli pozostaje, albo przerzucić się na 41 albo odpuścić Osovskiego, mimo, że bardzo lubię zakupione u nich koszule. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Ja kupowałem regularnie w Osovskim (kilkadziesiąt koszul) ale niestety musiałem odpuścić.

Po zamknięciu sklepu stacjonarnego już nie dałem rady - różnice w wymiarach "takich samych" koszul, zwroty, brak dostosowanego do czasów systemu zwrotów etc. etc.

Ale przede wszystkim słabe działanie sklepu internetowego, słaby kontakt i postawa firmy..

 

Przykład:

Promocja 2+1 (trzecia koszula gratis)

Zapytałem czy można tak zrobić, że jeśli zamówię więcej koszul i nie wiem, które akurat są jak uszyte (patrz wyżej - rozmiary..) to nie będzie problemu z rabatem?

Tzn. np. zamawiam 4, zwracam 1, zostaje mi 2+1.

O nie nie.. System przypisuje kwotę 0 dla danej trzeciej koszuli więc jeśli akurat ta "nie leży" to zostajemy z 3 koszulami w regularnej cenie.. 
Ja rozumiem, że systemu nie poprawimy od ręki ale pewnie można zaproponować Klientowi skoro już o to pyta - "tak Kliencie, mamy tak w systemie ale proszę zadzwonić/napisać email i jakoś ręcznie to zrobimy żeby móc wybrać z kilku koszul i skorzystać z promocji 2+1".

Nic bardziej mylnego.

No więc ja już się zniechęciłem raz a dobrze :)

 

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Zamawiałem ostatnio ze sklepu online koszule, oprócz tego, że nie trafiłem z rozmiarem to nie było żadnych problemów z wysyłką czy zwrotem (od momentu wrzucenia paczki do paczkomatu czekałem może z tydzień na akceptację oraz zwrot kasy na konto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.