wodnik Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Witam, jaki pasek do zegarka powinno się wybrać w przypadku noszenia koszul? Wiem, że do garnituru powinien być skórzany, a do luźnego stylu stalowy, ale co jeśli się nosi koszule bez garnituru? Nie zawsze są to eleganckie koszule, no ale jednak koszula to koszula i co w takim wypadku? W pracy mamy takie wymagania i dość częste spotkania z klientami, więc nie kupuje go tylko dla siebie, ale żeby dobrze wyglądać. Na co w takim wypadku się zdecydować? Do garnituru już mam skórzany, więc to nie powinno być argumentem. Druga sprawa - w lecie jak jest gorąco to lubię sobie podwinąć koszulę - wtedy się powinno zdejmować zegarek? Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eye_lip Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Noś co Ci się podoba, sama koszula nie zwiększa formalności ubioru. Nie ma potrzeby zdejmowania zegarka jeśli nie masz takiej ochoty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swordfishtrombone Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Nie ma takiej zasady, że do ubioru nieformalnego powinno się nosić bransoletę. Jest cała masa nieformalnych pasków (z kontrastowmi przeszyciami itd.). Natomiast do formalnego stroju nie należy nosić bransolety (wyjątek, z tego co sobie przypominam, dotyczy Jamesa Bonda ). Wniosek z tego taki, że bransolety są całkowicie opcjonalne. Ja np. nie mam żadnego zegarka na bransolecie (ale jeden niedawno zamówiłem - z bransoletą i z paskiem). Kiedyś miałem, ale ciągnęła mnie za włoski na nadgarstku i odpuściłem (nie wiem, czy inni mają ten problem). Podsumowując: noś, co Ci się podoba i co pasuje do zegarka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eye_lip Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Dodam, że mit powtarzany na forach zegarkowych pt. "Do garnituru nie nosimy bransolety" jest dla swiadomego użytkownika zegarka i ubioru całkowicie błędny. Wszystko zależy od tego jak jesteśmy ubrani a nie co mamy na sobie (mityczny zakładany od święta garnitur który dla przeciętnego Kowalskiego bez względu na krój, materiał, jest ubiorem mega formalnym więc wniosek prosty bransoleta be ). Są też różne typy bransolet np. delikatne millenaise, masywne spasowane z zegarkiem (AP Royal Oak) i mix tego co możemy założyć do kraciastej flaneli a co do roboczej granatowej wełny z zamszowymi oksfordami jrst naprawdę spory. Jedyna zgoda co do paska to formalny strój, po 18. Wtedy płaski prosty zegarek najlepiej w złocie ładnie gra z klejonym lakierowanym krokodylem. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swordfishtrombone Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Pełna zgoda. Ale przyznasz, że James Bond w Casino Royale trochę przegiął z doborem zegarka . Przy okazji: czy milanese i mesh to dokładnie to samo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dublekil Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Przegiął to Sean Connery zakładając divera na pasku nato do tropikalnego smokingu. Ja tam uważam, że wszystkie elementy skórzane powinny być w podobnym kolorze. Do czarnych butów musi być zegarek na czarnym pasku, dlatego swój codzienny zegarek mam na bransolecie, bo nie chce mi się codziennie nakręcać innego zegarka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_W Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Dlatego swój codzienny zegarek mam na bransolecie, bo nie chce mi się codziennie nakręcać innego zegarka. Aż tak czasochłonne to nie jest, nie przesadzaj. Poza tym są jeszcze rotomaty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosze Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Dodam, że mit powtarzany na forach zegarkowych pt. "Do garnituru nie nosimy bransolety" jest dla swiadomego użytkownika zegarka i ubioru całkowicie błędny. Wszystko zależy od tego jak jesteśmy ubrani a nie co mamy na sobie (mityczny zakładany od święta garnitur który dla przeciętnego Kowalskiego bez względu na krój, materiał, jest ubiorem mega formalnym więc wniosek prosty bransoleta be ). Są też różne typy bransolet np. delikatne millenaise, masywne spasowane z zegarkiem (AP Royal Oak) i mix tego co możemy założyć do kraciastej flaneli a co do roboczej granatowej wełny z zamszowymi oksfordami jrst naprawdę spory. Jedyna zgoda co do paska to formalny strój, po 18. Wtedy płaski prosty zegarek najlepiej w złocie ładnie gra z klejonym lakierowanym krokodylem. Jest taka scena (nie pamiętam filmu), w którym Arnold (chyba) podpływa w zanurzeniu do miejsca, w którym jest przyjęcie, zdejmuje kombinezon, a pod nim ukazuje się smoking (w którym to smokingu udaje się na przyjęcie). Czy nurek na bransolecie jest w takiej sytuacji dopuszczalny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eye_lip Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 To jest scena z Connerym z Goldfingera. Bondowi wszystko wolno, taka profesja zegarek w tej scenie to Rolex Submariner ref. 6538 na pasku regimental. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Koz Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Mój ulubiony do nieformalnego stroju: http://www.zegarki-japonskie.pl/product-zul-36269-Zegarek-OrientStar-SDK05004K0.htmlJestem też fanem steampunku, tu widać trochę moją pasję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.