Skocz do zawartości

Dziwne złamanie buta po jednym założeniu - reklamacja? [Crownhill Schoes]


muzyk03

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim, 

Proszę o poradę (i wyrozumiałość :) ) . Zakupiłem nowe buty marki Crownhill Shoes, model The New York (Goodyear Welted) w rozmiarze 42. Buty, choć tradycyjnie delikatnie "przyciasne" na początku, po kilku domowych sesjach "rozchodzenia" leżały idealnie. Od początku buty odpoczywały na dopasowanych, cedrowych prawidłach i były potraktowane tłuszczem do skór (Saphir). 

Zaledwie po jednym wyjściu, gdy buty zaczęły "pracować" pojawiły się normalne załamania. No właśnie - normalne, prócz (moim zdaniem) jednego, znajdującego się na lewym bucie, po jego prawej stronie, wzdłuż wewnętrznego szwu. 

Z moich obserwacji wynika, że stopa w tym miejscu nie pracuje - na drugim bucie nie pojawiło się tego typu załamanie, które niestety znacząco psuje estetykę buta. Sądzę, że może to być wada wynikająca np. ze zbyt mocnego naciągnięcia szwu / skóry. Zauważyłem również, że po tej samej stronie buta występuje więcej drobnych załamań na przedstopiu (po drugiej stronie nie ma ich prawie wcale). Co ważne, prawidło nie załatwia sprawy, bo w tym miejscu, w żaden sposób nie wypełnia pustki w bucie. 

Jak myślicie, czy kwalifikuje się to pod reklamację? 

Poniżej dołączam zdjęcia, proszę o Wasze opinie.

2.jpg

1.jpg

3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załamanie wynika z nieprawidłowego wykroju wyboru skóry na cholewkę która jest zapewne bliżej pachwiny zwierza, czyli jest bardziej rozciągliwa/mająca efekt czasami rozwarstwienia lica od mizdry. W butach za sto kilkadziesiąt euro to nic szczególnego IMO, choć oczywiście lepiej aby tego nie było.

Btw. Buty nie powinny być przyciasne. Buty mają być wygodne od początku, musisz mieć przestrzeń. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym reklamował jako niezgodny z umowa.
Porób zrzuty zdjęć ze sklepu, upieraj się ze chcesz mieć towar zgodny z ofertą. Jeżeli płaciłeś kartą - z miejsca oświadcz, że jeżeli tego nie uznają, uruchamiasz cashback (jak zwał tak zwał, chodzi o wiadomą procedurę). Bank się tym zajmie.

Nie chodzi mi o robienie awantur, tylko o uznanie, że towar jest wadliwy. Nie takie buty kupowałeś i to nie Twój problem.
Może nie będzie potrzeby takiej szarpaniny….
Pozdrawiam Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.