Skocz do zawartości

Dapi

Użytkownik
  • Zawartość

    326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

423

O Dapi

  • Tytuł
    Aktywista
  • Urodziny 25.02.1971

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

994 wyświetleń profilu
  1. Dapi

    Płatności internetowe / karty kredytowe

    Skan dokumentu tożsamości w mojej ocenie może: - zostać przekreślony np mazakiem - opisany dla kogo jest zrobiona kopia na skanie Są to wytyczne BIK do stosowania wobec innych firm
  2. Dapi

    Ernestson bespoke

    Oczywiście jeżeli to stanowi przyczynę, efekt jest zmienny w swojej krzywiźnie w zależności od czasu, który minął od ćwiczeń - w przypadku zbyt luźno uformowanego rękawa też to może tak wyglądać po wypracowaniu tkaniny. Uważam że przy Twojej budowie, plecy w pierwszej realizacji to majstersztyk. Mocno zbudowana góra wymaga dużo "luzu manewrowo-ruchowego" na wysokości łopatek, a to ukryć w plecach nie jest łatwo. Jeżeli nie masz żadnego dyskomfortu to jest wzorcowe wykonanie i nie ma co porównywać z wykonaniem na osobach drobniejszych gdzie jest to po prostu, w mojej ocenie dużo łatwiejsze.
  3. Dapi

    Ernestson bespoke

    Uwagi odnosiły się do poprzedniej realizacji w wątku w kontekście tego co teraz tworzycie razem
  4. Jeden można zawsze odpruć -;)
  5. Dapi

    Ernestson bespoke

    Można by spróbować popracować teraz na rękawami. Ten typ marszczeń widziałem już u osób które ćwiczą na siłowni. Rozbudowane mięśnie przedramion powodują inną pozycję spoczynkową ramion niż u osób nie budujących muskulatury. JA to nazywam, przepraszam nie chcę nikogo urazić, swoistym przykurczem, objawiającym się tym, że ramiona są położone mniej równolegle do tułowia, są wysunięte w swoi zarysie, do przodu tak jakby mięśnie w spoczynku nie pozwalały na pełne ich wyprostowanie. Widać to oceniając sylwetkę z boku. Może ta uwaga pomoże...
  6. Dapi

    Temat ostry jak Brzytwa

    Nieustająco od wielu lat poszukuje mydlanego Graala. Od dłuższego czasu testuję wyroby rzemieślnicze Mydlana Chata. Jestem już chyba bardzo blisko zakończenia poszukiwań. Mydło z byczkiem (tłuszcz zwierzęcy) ma ponad przeciętne właściwości w zakresie sumarycznie pojętych cech sprzyjających goleniu. Skóra po goleniu i w ciągu dnia jest gładka i w ogóle nie podrażniona. Jestem tutaj bardzo wymagający i właściwie codziennie w krawacie, co sprzyja podrażnieniom - mam delikatną skóre na szyi i golę się codziennie na PN co jest swoistą obsesją. Wadą mydła jest jego konsystencja, która jest za miękka aby pobierać pędzlem jak twarde mydło, a za twarda aby traktować je jak krem. Trudno jest zatem pobrać powtarzalną porcję pędzlem. Gdzieś tam w tle jest też trochę "zwierzęcy zapaszek" a same zapachy nie posiadają delikatności i finezji Arturro.. Drugi test to próbki mydeł Saphiro. Tutaj właściwości wspomagające golenie są warte sprawdzenia, choć mydło jest odmienne od powyższego. Zapachy są potężnie inwazyjne, mydła twarde i bardzo wydajne, a powstała piana zupełnie odmienna - wytrawna i sprawająca wrażenie dość tępej - MCh jest lepka i dość tłusta. Sądzę że jeżeli byłoby dostępne bezzapachowe to chyba bym się skusił na jeden pojemnik do kolekcji. "Czuję" te mydła jako takie bardzo nowoczesne (zbyt?), które nie powodują u mnie przyjemności golenia, a obowiązek do wykonania. MCh to dobry stek, Saphiro sprawia wrażenie poprawnego do bólu McDonalds - czasami jednak potrzebny jest pewniak którym się nie "zatrujemy" w kluczowej chwili. Wadą mydeł jest jednak to, że nie są obojętne dla skóry Mydła Saphiro pozwalają na bardzo dokładne ogolenie się. Moim zdaniem wynika to z zdolności do "zainteresowania żyletki włosem" - nie tak jak w przypadku MWF, Kent czy owcy Haslingera, którymi to trudno się ogolić bez dociskania maszynki. Wszelkie testy na zestawie Treet Durasharp/Merkur Progress
  7. Dapi

    [Andells Atelier] Granatowy blazer

    Popracowałbym nad wszyciem i pachą prawego rękawa - widać chyba zbędną ilość tkaniny z przodu pod pachą - zdjęcie nr 2 Wydaje mi się że masz niżej prawe ramię od lewego co wymaga innego podcięcia pachy. Fałdy na kołnierzu, przy szyi na lewym ramieniu potwierdzałoby dysproporcje w linii ramion. Klapa z tyłu mojej ocenie,z tego co widzę na zdjęciu w Twoim przypadku powinna być wyżej wycięta lub powinna być szersza. Na zdjęciach z realizacji K@Rz jest znakomita, o wiele wyżej oceniam także rękawy tj. wszycie i ukształtowanie w tamtej realizacji. Osobiście rozważyłbym także powiększenie odległości pomiędzy guzikami z przodu - nie wiem czy zdjęcie skraca perspektywę ale z cm mi wizualnie brakuje. Zauważyłem że niektórzy krawcy na oczekiwanie obniżenia pierwszego guzika usilnie starają się utrzymać drugi guzik w linii kieszeni. Gdy oczekiwałem linii klap nie w linii prostej to także patki kieszeni zaokrąglałem Doskonałe marynarki są na doskonałych, symetrycznych sylwetkach a tkaniny o niskiej gramaturze niewiele wybaczają krawcowi - nie wiem jak sam oceniasz tą realizację, w odniesieniu do K@Rz ale tamta o wiele bardziej mi się podoba pod kątem wykonania. Nie wiem jednak jak K@Rz poradziłby sobie z niską gramaturą tkaniny Starłem się zwrócić uwagę na rzeczy na które nie każdy dostrzega aby ewentualnie pomóc w kolejnych realizacjach - @velahrn mam dwa garnitury z 130s/220g Drago (wydaje mi się że z tej samych tkanin szył w zeszłym roku szarmant) i jestem bardzo zadowolony. W rzszłym sezonie sprawię sobie kolejny - teraz już za późno. Wysokie gramatury o luźnym splocie, które widziałem są dla mnie zbyt nieformalne.
  8. Mankiet jest nieformalny, wzór tkaniny też -absolutnie pasuje. Stan spodni jest uzależniony od Ciebie a nie poziomu formalności. Jednakże w mojej opinii wysoki stan wymaga szelki ponieważ pasek trzyma spodnie na biodrach. Gdy spodnie się opuszczą wyglądać będą fatalnie, szczególnie z tyłu. Na pasku będą miały taką tendencje. Szelki na lato to nie najlepszy wybór -trzeba jest zakrywać np. Marynarką lub kamizelką i zbliżają koszule do ciała, co nie jest dobre przy wysokich temperaturach
  9. Plecy pod kołnierzem wyglądają bardzo źle -nadmiar tkaniny - co wpływa na wygląd marynarki poniżej oraz na niewłaściwe do sylwetki wszycie rękawów. To w mojej ocenie nie jest akceptowalne. Masz zapewne proste ramiona a marynarka jest skrojona na bardziej pochyłe -to swoisty standardw RTWgdzie marynarki szyje się aby ładnie wyglądały na wieszaku a nie na osobie. Może spróbuj w MT oni chyba na tym forum się chwalili że dobierali wykroje pod sylwetki a nie wieszak
  10. Dapi

    [POLSKA], Lancerto, RTW

    Ze swojej strony proponowałbym także zapiąć kołnierzyk koszuli. Mam podejrzenie że możemy zobaczyć dramat odstającego kołnierza marynarki. Ogólnie jest za duża w ramionach
  11. Dapi

    Co mam dziś na sobie

    Flanela VBC double breasted; CTShirts; EoE grenadyna fina; Berwick
  12. Dapi

    Filozofia ubioru

    Ja sprobuję zasymulować... Koszt materiałów i robocizny 130, koszty ogólne funkcjonowania firmy zakładam 40 proc to daje 180 koszt butów netto, uwzględniając fakt, że nie robi tego jeden starszy pan w piwnicy. Od ceny sprzedaży brutto 350-400 odliczam 20procVat co daje 280-320 cenę sprzedaży netto i nie wiem czy mogę założyć jakąś marże pośrednika np. 10 proc co daje w ok. 250-290 za parę cena sprzedaży z firmy. Z kolei to daje 80-110 od pary dla firmy - koszty produkcji 180. Zakładając że podana została cena dla podstawowych butów to firma ma 80 od ceny sprzedaży 350 czyli 22 proc zysku. Musiałem się gdzieś w tej pseudo symulacji rozminąć z prawdą bo całościowy zysk firmy byłby chyba bliski zero (5 proc?) po wszystkich tych funduszach, rozliczeniach itd., przy takiej marży na parze butów
  13. Dapi

    [Warszawa i nie tylko] Emanuel Berg

    W mojej opinii kołnierzyk przyjemniej się układa z zaszytymi fiszbinami - ale ja lubię miększe kołnierzyki ostatnio. Jednakże w jednej z koszul fiszbin, pękł w praniu, a w innej zaczął latać luzem - różni "wytwórcy" - zastanawiam się czy nie powrócić do wkładanych
  14. Ściągacz uciąć i przyszyć - przy grubym lambswool krawcowej się udało. Problem gdy jest ekspres lub dziurki guzikôw.. Ekspres jest wszywany na specjalnych maszynach żeby nie "falował" (po tym mozna poznać też jakość uczycia swetra)
  15. Grenadyna jest tak tkana jak widać więc "złapanie" nitki jest dużo bardziej prawdopodobne niż innych splotów tkanin- coś jak dzianina tylko twardsza więc ma większą tendencje do stawiania oporu. Mam ok. 10 krawatów z grenadyny i nigdy nie zaciągnąłem jej paznokciem itd. Zaciągnąłem jeden stołem konferencyjnym który o dołu nie miał politury tylko surowe drewno - teraz się nie przytulam do tego mebla W mojej opinii trzeba po prostu więcej zwracać uwagę. Krawaty (fina)te są najczęściej przeze mnie używane ponieważ są uniwersalne od 150s do flaneli i kupuje kolejne. 😁 Grenadyna się rozciąga w trakcie używania. Nie pobiłem jeszcze rekordu u EoE ale jeden krawat wyciągnąłem o 8cm na długości. Podejrzewam, że nie miał podszewki i był dzięki temu podatny, inne takich numerów nie robiły - teraz uważam jak wiąże i rozwiązuję. Poprzecznie można "ściągać" więc zaciągnięcie można próbować wciągnąć.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.