Andells

Użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

34

O Andells

  • Tytuł
    Zwykły
  • Urodziny

Informacje o profilu

  • Płeć
  • Lokalizacja
    Cannes/Wrocław

Ostatnie wizyty

147 wyświetleń profilu
  1. Faktycznie dosyć drogo, zapewne grafik nie był tani Akurat w tym konkretnym przypadku to chyba reprint obrazu, sugerowałby to podpis artysty, ale zgaduję W podobnych cenach a nawet wyższych widziałem poszetki z reprintami obrazów Chagalla w muzeum w Cannes, to dosyć popularny temat, ale ze względu na prawa do obrazów te realizacje są dosyć kosztowne, tutaj mogło być tak samo,
  2. Osobiście bardzo podobają nam się poszetki projektowane przez grafikow/ilustratorow dla @poszetka.com. Poszetki pod konkretne wydarzenia czy miejsca są chyba najciekawsze, przyznajemy. Będzie to z pewnością kierunek w którym będziemy także zmierzać. Szczerze mówiąc mamy obecnie ok 20 pomysłów na tematykę ale jeśli ktoś ma jakieś ciekawe pomysły na poszetki (wydarzenie, przedmiot, cokolwiek innego) to chętnie powalczymy z projektem po naszej stronie, więc śmiało można pisać tutaj swoje propozycje. Przykładowo: tematyka projektu Meteor 2K - polskiego zapomnianego projektu rakietowego (pułap kosmosu) który z pewnością niedługo pojawi się w formie projektu
  3. Niedługo się pojawią, jeszcze potrzebna chwila cierpliwości (czego sami sobie życzymy )
  4. Swojej pracy oceniać nie wypada, ale wzory z archiwów graficznie dosyć odbiegają od tego co my chcemy tworzyć (oczywiście nie wszystkie). Nie każdemu się musi podobać, jeden uważa wzory Hermesa za wybitne, inny woli proste powtarzalne grafiki powstające w 30 minut na tablecie. Każdy ma swój gust My jeśli jakieś wprowadzimy to tylko aby uzupełnić ofertę dla garniturów, jako że nie sprzedajemy rzeczy których sami nie tworzymy z zasady. Odsprzedaż rzeczy nie naszych projektów nas nie interesuje więc dziękujemy za rady ale pozostaniemy przy własnych projektach, Nie wiem tez gdzie jest problem, wzory z archiwów są dostępne obecnie w ofercie poszetki, zaczkiewicza czy zapewne i milera, w cenach nie odbiegających zbytnio od 150zl, zachęcam do kontaktu z tymi firmami z pewnością maja dostęp do archiwów i chętnie zrealizują takie zamówienia jeśli bedą na nie chętni, koszt realizacji jednej poszetki z archiwów to ~12-15 euro z obszyciem, więc proszę się nie martwić z pewnością się "opłaca" kazdej firmie która się za to weźmie Być może warto dopytać firmy o zdjęcia z archiwów i pozwolić wybrać Sobie poszetki z katalogów, Na marginesie można jedynie dodać, iż wzory z archiwow ni jak maja sie do regionu macclassfield, jako ze projekty tych poszetek pochodza z roznych miejsc, w archiwach znajduja sie takze projekty firm z calego swiata, chocby np Hermesa, tyle ze firmowe wzory sa oczywiscie zastrzeżone (ale nie wszystkie). Klasyki selekcjonowane przez firmę ktora wykonuje akurat reprinty na rynek dostarczane sa oczywiscie biorac pod uwage srednie gusta odbiorcy stad czesto wzory i patterny sa tam bardzo mocno powtarzalne a zmianie ulegaja detale (kaczka, pies,skrzypce itp.). Prosze jednak pamietac iz my tworzymy rzeczy wlasne, nie zalezy nam na wybieraniu najbardziej popularnych projektow firm innych i odsprzedazy ich dalej, stad dziekujemy za krytyke ale pozostaniemy mimo wszystko przy naszej estetyce Pozdrawiam EDIT: Pomylilem cene.. otoz koszta realizacji to ok 8 euro, zapomnialem iz firmy wola realizowac tansze 32x32 oraz mixy zamiast jedwabiu, wiec ceny tych poszetek z archiwow sa w granicach 50 zl z przesylka, jesli jaks firma powie iz nie oplaca sie jej dostarczac wzorow za kwote 150 zl pochodzacej z archiwow to jako osoba ktora prowadzila w zyciu kilka firm, moge panu powiedziec iz jest to bardzo dobra marza za nie swoj produkt Nie bardzo wiem skad takie przekonanie iz 150 zl to jest mala kwota za macclasfield (tak wnioskuje po wpisie) ?
  5. W granicach 150 zł sztuka, wprowadzimy być może kilka klasyków nie projektowanych przez nas, z archiwów Macclesfield.. (ale szczerze mówiąc wzory z archiwów są tak popularne i powszechnie dostępne, że trochę nie wypada tego powielać po raz n-ty) ale raczej wszystkie będą w tych samych cenach. Za tydzień pokażemy kolejny wzór, powyższe są już w "produkcji".
  6. Kolejny z naszych projektów, pierwszy marynistyczny, niedługo w sprzedaży. 100% Jedwab, gramatura 59gms, rozmiar jak poprzednio. Pierwsze sztuki powinny być u nas już w kwietniu
  7. Trend to zdecydowanie złe słowo tutaj, tego typu obuwie istnieje od dawna i zawsze trafiało do konkretnej klienteli ( od lat praktycznie ). Na rynku polskim praktycznie nie istnieją dobre manufaktury damskich butów tak więc w tej kwestii raczej polski klient skazany jest na masową produkcję niskiej jakości. Różnego rodzaju platformy sprzedają się natomiast świetnie. Co do wyglądu to kwestia gustu co prawda, ale o ile gust ma znaczenia w kwestiach elegancji oraz klasyki, tak w modzie wyczucie stylu to kompletnie inna para... kaloszy W modzie but nigdy nie występuje osobno, zawsze jest częścią całości.. Stąd rozpatrywanie samego obuwia pod kątem fajny/nie fajny mija się z celem.. Ten sam but może wyglądać zupełnie inaczej w zależności od stylizacji. Jeszcze inna kwestią jest umiejętność chodzenia w takich butach.. kluczowa sprawa aby nie skaleczyć całej stylizacji.. Oczywiście tego typu buty nie muszą współgrać ze stylem każdej osoby, aczkolwiek daleki bym był od stwierdzeń że te buty są beee.. bo tak Potrafią tworzyć naprawdę piękne połączenia
  8. takie ogniwo posrednie pomiedzy powyzszymi a: Myśle ze to już jednak trochę kwestia gustu i pewnych preferencji, sama realizacja butów jest bez zarzutów, sprawdzaliśmy organoleptycznie, PS. Carlos Santos to ceny w okolicach 350 euro, https://www.brogues.nl/carlos-santos-6982-cognac-full-brogue ,200 euro ~ za Meka, nie jest źle, aczkolwiek w tej cenie mogliby to poprawić byłoby wyśmienicie
  9. Tutaj widać lepiej
  10. Nord ma znacznie szerszą ofertę dla klienta B2B, akurat mamy kilka dodatkowych zdjęć.. . Ale klient musi jednak dokładnie wiedzieć czego oczekuje, na miejscu pracuje projektant który spokojnie jest w stanie przygotować to czego się chce.. inna sprawa to dostępne w sklepie "modele".
  11. Kobiety w salonie Wólczanki to raczej margines i nakłady tych koszul są nieporównywalnie niższe, stąd : przy tej samej cenie materiał/wykonanie będzie gorszy/gorsze, a przy tym samym materiale cena będzie wyższa, jako że nakład jest inny w porównaniu do koszul męskich. Aczkolwiek nie wiem jak wyglądają obecnie koszule damskie Wólczanki stąd ciężko coś powiedzieć o faktycznym stanie na dzień dzisiejszy, chętnie obejrzelibyśmy realizacje na forum jeśli ktoś takową posiada do oceny.
  12. Ceny na stronie dotyczą opcji bespoke w której powstaje osobna konstrukcja pod klienta i tak jest to oczywiście full canvas (w standardzie), chyba że klient życzy sobie inaczej. W standardzie są także ręcznie obszywane dziurki zarówno w RTW, MTM jak i w Bespoke, z bardzo prostego powodu, maszyn używamy tylko tam gdzie ich użycie nie wpływa na odbiór produktu, ponadto zwyczajnie nie mamy miejsca na zbędne drogie maszyny przy naszej nie masowej produkcji. Różnice między MTM a RTW są głównie takie iż w RTW oczywiście dopasujemy długość rękawa(do pewnego momentu) , użyjemy tkaniny wybranej przez klienta, obszyjemy dziurki zgodnie z wyborem(mediolańskie lub standard) i kolorem, przesuniemy guzik jak trzeba, dokonamy poprawek w zakresie poprawek krawieckich (mocniejsze taliowanie, bądź odwrotnie) oraz oczywiście uwzględnimy w granicach konstrukcji (np szlice podwójna/pojedyncza) poprawki które klient chciałby nanieść. Jeśli poprawki wychodzą poza ustalony przez nas zakres konstrukcyjny - np. Szerokość klap, wysokość kozerki, inne wszycie rękawa (a co za tym często idzie np. brak wypełnień) - czyli konstrukcja która nie do końca jest zgodna ze sprzedawanym fasonem ALE nie ma problemu z dopasowaniem rozmiarów klienta do rozmiarówki to wchodzimy już w modyfikacje MTM. W skrócie MTM to zmiany konstrukcyjne których nie przetestowaliśmy sami na danym fasonie ( w sensie ewentualnych poprawek wynikłych np. z braku wkładów barkowych w konkretnym fasonie ), stąd potrzebna jest u nas w przypadku MTM jedna przymiarka gotowego produktu oraz ściągnięcie miary aby najlepiej dopasować garnitur/marynarkę. Natomiast jeśli wymiary klienta ni jak mają się do rozmiarówki to pozostaje dla najlepszego efektu Bespoke - wtedy powstaje całkowicie nowa konstrukcja. Jeśli chodzi o jakość to wyroby MTM , RTW oraz Bespoke są realizowane dokładnie w takim samym trybie, jakość produktu RTW jest identyczna do realizacji Bespoke. Różnica jest jedynie w dopasowaniu oraz możliwościach zmian/wyboru. Bespoke polecamy głównie osobą z trudniejszymi sylwetkami, np pas w granicach 125cm. Aktualnie realizujemy 5 garniturów które z pewnością w najbliższym miesiącu trafią do tego wątku, wszystkie fasony tych realizowanych garniturów będą dostępne w sprzedaży RTW.
  13. Ciekawy temat. Prawda jest niestety dosyć okrutna, kobiety kierują się kompletnie innymi parametrami kupując nową odzież, głównie aktualnie panującą modą. Najdroższe kreacje to co prawda nie garnitury ale moda prosto z pokazów "Haute Couture", tutaj faktycznie krawiectwo męskie które znamy ni jak ma się do porównania z tym jak pracują domy mody np. Lesage. Wykańczanie sukni potrafi zająć miesiące ręcznej pracy wysoko wykwalifikowanych mistrzów/mistrzyń szydełka "de luneville". Tyle, że ciężko tutaj już mówić o modzie ogólno-dostępnej kiedy ceny kreacji sięgają setek tysięcy dolarów. Większość pań nie zwraca uwagi na tkaninę, liczy się raczej fason i to czy dana rzecz w tym sezonie jest "modna". Klasyka męska nie podlega aż takim fluktuacją jak moda damska. Z doświadczenia: W cenie sukienki z nawet słabego jakościowo materiału ale nowego modnego fasonu jest kilka czynników: musiała powstać pod nową kolekcję często nowa konstrukcja, o ile nie dało się zrobić jej z bazy konstrukcyjnej czyli tylko przemodelować, wyobraźmy sobie Brioniego/Zegne który 2-3-4 razy w sezonie pracuje nad kompletnie nowymi konstrukcjami garniturów (wyrzuca je i robi od nowa ), kolejny aspektem ceny jest.. studio projektowe.. otóż aby nadążać za trendami marki modowe pracują cały rok, nad trendami które będą obowiązywać za rok, półtora, to sprawa że zanim powstanie kolekcja damska ze 100 projektów wybiera się do produkcji dosłownie kilka. Moda męska (wybiegowa) nie różni się zbytnio jakościowo od tego co jest w modzie damskiej, jest ponadto zdecydowanie trudniejsza (nie tak szeroka klientela) i na dziś dzień nieliczne marki potrafią robić modę męską wybiegową (Versace np.). Przy wszystkich tych nakładach na powstanie damskiej kolekcji, jest jeszcze jeden fenomen. Otóż kobietom udało się po części wmówić, że oversize jest super! Dzięki czemu nie dość że chodzą w sztucznych materiałach to jeszcze kompletnie nie dopasowanych, ten sam trend panuje w modzie męskiej ale nie tej z naszych polskich sklepów, jako że ta moda do Polski prawie że nie dociera. Podsumowując: Marynarka mimo iż konstrukcyjnie najtrudniejsza, finalnie może kosztować tyle co, lub mniej niż "prosta" ale modna i z drukowanego jedwabiu sukienka, mimo iż wykonanie tej drugiej jest często banalnie proste, jednak to magiczne "modna" to w dużych firmach często miesiące pracy wielu ludzi. Diabeł tkwi w szczegółach. Pewne firmy wyznaczają trendy (bądź próbują) (po cenie ich poznasz w modzie damskiej..) reszta trendy kopiuje i zalewa nimi rynek, tutaj nie ma czasu na dobre tkaniny, jeśli fason jest modny to trzeba "zalać nim rynek" nim zrobi to konkurencja (naturalne tkaniny vs sztuczne ktore szybciej i latwiej dostarczyc w duzej ilosci?). Finalnie kobiety(statystycznie..) kupują i tak wzrokiem. Na witrynach sklepów typu Boggi często zmieniają się jedynie kolory oraz gramatura tkanin, w tym samym czasie moda damska potrafi przejść od rzeczy bardzo dopasowanych po oversize, i mało kto wie co pojawi się na witrynach Chanel kolejnej zimy, natomiast co pojawi sie na witrynie sklepów Zegny wie każdy
  14. Tak bez problemu, ceny w sklepie będą także podane w euro (po aktualnym kursie),
  15. Nowe wzory będą pojawiać się raz w miesiącu, ten jest wzorem niejako próbnym, nie pracowaliśmy jeszcze z firma która ten jedwab będzie drukować (z regionu Macclesfield). Niektóre rzeczy takie jak np. rzeczywiste nasycenie koloru jeszcze badamy.. Stąd nie chcieliśmy za bardzo szaleć. Ciekawi jesteśmy jak krajobraz zagra z jedwabiem, stąd takie a nie inne połączenie, pierwotny projekt (jako ciekawostka) : @Cannes Co do tematu lokalizacji Cannes. To tak jesteśmy tutaj dostępni praktycznie 7 dni w tygodniu po wcześniejszym umówieniu (mailowo badz telefonicznie), można tutaj zarówno odbierać zamówione rzeczy jak również część rzeczy będzie dostępna na miejscu w Cannes. Prawdę mówiąc od ponad roku poszukujemy miejsca na lokal przy rue D'Antibes, ale to nie jest prosta sprawa... Tym nie mniej liczymy iż uda się zdobyć tutaj stały adres do końca roku. Póki co wszystkie nasze realizacje są do obejrzenia po wcześniejszym kontakcie, część produkcji będzie jechać w tym celu zawsze do Cannes. Pytanie jak najbardziej na miejscu, nasza przygoda z własną marką rozpoczęła się właśnie w Cannes. Utrzymujemy stały kontakt z lokalnymi przedstawicielami firm takich jak Zilli czy paryskimi krawcami (Castanier). W naszym projekcie pierwszej poszetki wprawne oko dostrzeże francuski wpływ na rzeczy które tworzymy.. RTW który szykujemy będzie znacząco różnił się od tego do czego przyzwyczajają sklepy. W naszym modelu RTW, mają państwo pełny wybór tkaniny, fasonu (z dostępnych), długości, rodzajów wykończeń i temu podobnych. Wszystko to za sprawą tego, że nasze RTW powstaje bezpośrednio w naszej pracowni stąd każdemu zamówieniu nadajemy unikatowy charakter. Dla nas RTW to tak naprawdę tylko szablon bazowy, który w zakresie wykończenia bez problemu możemy zmodyfikować pod klienta w granicach konstrukcji/poprawek krawieckich. Stąd aby zamówić RTW tak naprawdę wystarczy obejrzeć nasze realizacje na żywo np. w Cannes, później zamówienie wędruje do pracowni we Wrocławiu a po realizacji wysyłane jest do odbioru w Cannes.