Jump to content
Sign in to follow this  
laleczka

Zaremba Bespoke - zwroty, też nie polecam

Recommended Posts

Tytuł humorystycznie nawiązuje do sytuacji z tego wątku https://forum.butwbutonierce.pl/topic/7308-osovski-zwroty-nie-polecam/ ale sama sytuacja śmieszna (przynajmniej dla mnie) nie jest. Ale do sedna.

Pracownia Zaremba po dokonaniu zwrotu produktu nie zwraca pieniędzy, a do tego tłumaczy się że już to zrobiła, a na pytania o potwierdzenie przelewu nie odpisuje. 
W zasadzie jak ktokolwiek mi odpisze na wiadomość to jest sukces, bo zwykle ignorują jakiekolwiek wiadomości. Niby telefony pomagają bo odbierają je normalnie ale co z tego jak problem nadal nie jest rozwiązany. Pojawiają się tłumaczenia, że trwa reorganizacja, że trwa zmiana na spółkę, że ktoś zapomniał etc itp itd. Co ciekawe, gdy składałem zamówienie to ktoś z obsługi odpisywał czasami wręcz natychmiastowo :-) 

Krótka historia zamówienia.
1. 17 września 2019 zamówiłem w sklepie Zaremba (przez https://zarembabespoke.com/pl/sklep/) kurtkę sztruksową safari.
2. 19 września paczka była dostępna do odbioru w paczkomacie 
3. Niestety musiałem ją zwrócić, 27 września miałem już miałem gotową etykietę i ostatecznie paczka wyruszyła w drogę 1 października (łącznie minęło 8 dni roboczych, 12 licząc dni wolne). 

W zasadzie nawet nie jestem pewien czy jeszcze liczę na ten zwrot, ale może jakimś cudem ktoś zobaczy ten post i zastanowi się dwa razy przed zamówieniem w Zaremba Bespoke NOWOGRODZKA 15 00-511 WARSZAWA ;-).

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płaciłeś:
- Kartą debetową/kredytową on-line lub kurierowi kartą przy odbiorze - stosujesz chargeback w swoim banku
- Kartą debetową/kredytową on-line przez paypal - stosujesz chargeback w swoim banku lub składasz wniosek do paypal
- przez paypal - składasz wniosek przez paypal
- płaciłeś przelewem lub kurierowi gotówką - składasz na najbliższym komisariacie lub w prokuraturze doniesienie
o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa

U Zaremby jakiś rok temu kupiłem czarne oksfordy Vass, chyba nawet te
https://zarembabespoke.com/pl/product/vass-shoes-old-english/
W rozmowie telefonicznej mówili,że są to buty pełnowartościowe, itd., po otrzymaniu okazało się, że były to buty
 przymiarkowe dla klientów do mierzenia długości spodni i garniturów. Cholewka sfatygowana, podeszwy nie porysowane
po 2-3 przymiarkach na podłodze, ale wytarte, takie jakie się robią po długim chodzeniu w butach na skórze po dywanach, wykładzinach.
Ciągle własciciel albo był zajęty zamówieniem albo miał pilne zlecenia albo był na jakichś szkoleniach we Włoszech i tak
przez pół roku.
Dopiero chargeback pozwolił mi na odzyskanie pieniędzy.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Piotr B W sumie o tym nie pomyślałem, rozmawiałem już z rzecznikiem konsumentów i miałem już wysłać odpowiednie pisemko ale nie głupim pomysłem jest skorzystać z Chargebacka (jak go mam). Dzięki, zainteresuje się tematem! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.