Skocz do zawartości

Używane Loake Aldwych 1880 - czy warto?


Marsik

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to mój pierwszy post na tym forum, dlatego na wstępie pragnę serdecznie się przywitać! :)

Nie widziałem, gdzie dokładnie ulokować mój post i jeżeli trafił w niewłaściwe miejsce, to proszę administratora o przeniesienie.

Do rzeczy... W tym roku czekają mnie 3 oficjalne wyjścia, na które muszę zaopatrzyć się w nowe obuwie, choć sprawa tyczy się używanej pary. Mam dość brzydkich butów z sieciówek, dlatego zacząłem przeglądać to forum. Mój budżet to +/- 400zł, choć wolałbym nie przekraczać tej granicy. Pytanie jest następujące - czy w wymienionej kwocie buty Loake Aldwych 1880 będą dobrym rozwiązaniem. Oczywiście, tak jak wspomniałem, jest to używana para. Z opisu wynika, że tylko 2 razy, choć wydaje mi się, że podeszwy wskazują na to, że chyba więcej, jednak nie znam się na tyle, żeby to ocenić. Ciężko jest mi znaleźć cokolwiek innego, z racji tego, że mój rozmiar to 6, w porywach 6.5. Czy jest możliwość usunięcia przedniego zagięcia za noskiem?

Być może na forum jest sam właściciel? :)

Pozdrawiam serdecznie!

1.png

2.png

IMG_0080.JPG

IMG_0082.JPG

IMG_0083.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum nie zajmujemy się używanymi butami - z dość oczywistych względów higienicznych.

Szacowanie liczby użyć na podstawie podeszwy jest ryzykowne. Stopień zużycia zależy od długości wyjścia, podłoża, pogody, a także trwałości samej podeszwy i jej pielęgnacji, o ile miała miejsce.

Ja bym zaryzykował, że buty były użyte wiele razy, być może kilkadziesiąt, a na pewno nie dwa. Wskazuje to najlepiej środkowy fragment, który nie styka się z podłożem, a upływ czasu po nim mocno widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy @mosze pozwoli kontynuować dyskusję, ale w kwestii edukacyjnej: te buty wyglądają na założone 20+ razy.