diGriz Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Cześć Wszystkim, to mój pierwszy post na forum. Od razu się przyznam, że jestem zupełnie nowy w tematyce butów. Dopiero niedawno zacząłem się interesować eleganckim obuwiem i chciałbym zapytać Was o poradę. Dotychczas chodziłem w jeansach, bluza/sweter i sportowe buty/zamszowe półbuty z sieciówki. Pracuję przy komputerze i praktycznie nie mam kontaktu z klientami, jedynie ze współpracownikami. Od jakiegoś czasu zamierzam lekko zmienić styl na jeansy/chinosy z koszulą i bardziej eleganckimi butami. Poczytałem trochę forum i zdałem sobie sprawę, że za dobre buty trzeba zapłacić trochę więcej niż 400-500 zł (do tej pory buty za taką kwotę uznawałem za „te z wyższej półki”). Popatrzyłem w czym Koledzy chodzicie i spodobały mi się brązowe/bordowe sztyblety (może Yanko?) z zamszu/skóry licowej. Czy nie będą one za ciepłe, żeby siedzieć w nich ok. 8 godzin w biurze? Z drugiej strony, jak one się sprawują w duże mrozy (do tej pory w bardzo zimowe dni zakładałem kozaki Regatta Outdoor i w pracy je zmieniałem)? W dalszej przyszłości, jak finanse pozwolą, może zdecyduję się na jakieś monki. W ogóle nie mam pojęcia jakie kopyto mi pasuje, chciałem się wybrać gdzieś na przymiarkę (Gdańsk, Warszawa). Jestem z Olsztyna, ale tutaj chyba nic ciekawego nie ma? Może macie jakieś porady? Pozdrawiam Cytuj
eye_lip Opublikowano 25 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2019 Nie będzie w nich gorąco natomiast przy bliskiej 0 lub zimniejszej temperaturze jest zimno w stopy przy skórzanej podeszwie. 1 Cytuj
diGriz Opublikowano 25 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Września 2019 A jak z gumową podeszwą? Cytuj
Blondas Opublikowano 25 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2019 Sztyblet nieocieplany jest zimnym butem i nie nadaje się na mrozy. Ale jeżeli to kwestia przejścia z parkingu do pracy to jak najbardziej wystarczy. Gorąco w nim nie będzie. Na jesień i zimę bierz gumową podeszwę. 1 Cytuj