Skocz do zawartości

Pomoc w rozmiarze buta - szeroką stopa


Jakvo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Panowie potrzebuję Waszej pomocy - wiedzy oraz doświadczenia.

Poszukuję czarnych, klasycznych, oxfordow. W sobotę idę na ślub i postanowiłem kupić buty trochę lepsze niż masówka. 

Problem polega na tym, że przestudiowałem kilka postów jednak zupełnie nie znam się na rodzajach kopyt, tęgości (f,g,h) etc które omawiacie w wątkach. Ponieważ wydaje mi się, że właśnie ze względu na wymiary moich stóp to może być największy problem. 

Zmierzyłem stopę metodą podaną tu https://www.sklep.klasycznebuty.pl/tabela-rozmiarow,36.html oraz z pdf shoepassion.

Wymiary mojej stopy to 282 długości 117 szerokości, w obwodzie w najszerszym miejscu - jak w pomiarze szerokosci (przyjmuje że to to samo miejsce co szerokość stopy tj przechodząc przez I do V główki kości sródstopia) mam aż 275 ! - mierzone stojąc na stopie, mam nadzieję, że poprawnie.

Mam co liczyć na tę świetną cenę i fit f od herringa ? Dostępne 9.5 i 10.

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=6013

Czy raczej g z Hull.

http://www.herringshoes.co.uk/herring/hull_oxford/black-polished

Proszę o pomoc bo zupełnie nie wiem jak odnieść się do rozmiarówki chociażby herringa który wartości podaje w numeracji a nie cm. Jakie powinienem wybrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, nie wiem, czy to dobry pomysł kupować buty kilka dni przed weselem :) 

Po drugie, mam dość zbliżoną szerokość i długość (280 i 281 mm) stopy i we wszystkich swoich butach mam rozmiar 8. Do butów od Herringa dopiero się przymierzam i będę zamawiał też 8.

Po trzecie, nie kupowałbym na Twoim miejscu lakierowanych butów. Rozważ np. takie:

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=3447&siteNavEvent=herringToHerringEquivClick