stanisław Napisano 17 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 17 Październik 2010 Witam! Jestem początkującym użytkownikiem więc bardzo proszę o wyrozumiałość Jako ,że niedawno zakupiłem parę klasycznych oxfordów czarnych ,postanowiłem nabyć drugą parę butów w kolorze brązowym i tu się pojawia pytanie: jakiego typu brązowe buty będą najbardziej uniwersalne? Myślałem nad tymi, : Jako ,że wole mieć mniej rzeczy ,a lepiej wykonanych to tym razem pragnę zrobić je u porządnego szewca. Tu pojawia się drugie pytanie: Do kogo się udać Myślałem nad p. Januszkiewiczem ,ale może polecacie kogoś innego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek Napisano 17 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 17 Październik 2010 Może prócz oksfordów rozważ też angielki (z częścią do sznurowania naszytą na wierzch), np: http://www.pediwear.co.uk/crockett/products/339.php Januszkiewicz to bezpieczny wybór, choć na tym forum ludzie opisują swoje pozytywne doświadczenia również z paroma innymi rzemieślnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanisław Napisano 17 Październik 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Październik 2010 Właśnie nie wiem do jakiego szewca podążać. Może jakieś zalety ,a może u kogoś jakieś wady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Parmigiano Napisano 17 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 17 Październik 2010 Wybierajac sie do szewca warto zapoznac sie z wzorami butow,ktore sa dostepne na stronie http://www.upper-shoes.com/chaussures-l ... gmore.html ogromnym plusem tego sklepu sa wysokiej jakosci fotografie butow wiec latwiej bedzie przedyskutowac ewentualne szczegoly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...