Tata2608 Posted September 26, 2021 Report Share Posted September 26, 2021 Długo się wahałem aby opisać moje przykre doświadczenie z firmą p. Milera ale w końcu nadszedł stosowny czas. Otóż postanowiłem kupić w firmie garnitur na ślub córki. Wymagał on jednak trochę poprawek w związku z czym w umówionym terminie ( telefonicznie był zmieniany) stawiłem się do przymiarki odbywając ponad 300 km. podróż . Jakie było moje zdziwienie gdy poinformowano mnie , że moja przymiarka jest nie gotowa, można sobie wyobrazić jaka była konsternacja i złość. Jedynym słowem było przepraszam no i butelka czystej wódki ( moim zdaniem nie najlepszej). Oczywiście zrezygnowałem z usług tejże firmy chociaż wesele tuż, tuż. No i jeszcze jedna sprawa obsługa, słaba merytorycznie brak odpowiedniego doradztwa jednym słowem żle. Panie Karolu, reasumując, do normalności daleka droga a do profesjonalizmu to szkoda gadać skoro u pracowników tak proste słowa jak: dzień dobry, do widzenia są towarem deficytowym. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stormont Posted September 26, 2021 Report Share Posted September 26, 2021 Pomijając problem z manierami u obsługi (nie wiem, czy rzeczywiście istniejący u Milera, ale w Warszawie dość powszechny, zwłaszcza w przypadkach, w których oceniono potencjał finansowy klienta na niski) i wpadkę z terminem, to czego oczekiwałeś w ramach rekompensaty? 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EleganckiJan Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 19 godzin temu, Tata2608 napisał: Jedynym słowem było przepraszam no i butelka czystej wódki ( moim zdaniem nie najlepszej). Oczywiście zrezygnowałem z usług tejże firmy chociaż wesele tuż, tuż. Butelka czystej w ramach rekompensaty... hmmm jak nie masz garnituru to chociaż idź się "zachlać" :D, do czego to doszło... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacio Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 21 godzin temu, Stormont napisał: czego oczekiwałeś w ramach rekompensaty? Nie wiem czego oczekiwał @Tata2608, ale skoro jechał 300km na darmo to najrozsądniejsze byłoby: "Przepraszamy najmocniej. Mamy tygodniowe opóźnienie. Czy pasowałoby Panu aby nasz fachowiec przyjechał do Pana domu w przyszły czwartek o 16:30 celem dokonania tej przymiarki. Nie śmielibyśmy Pana drugi raz fatygować." 4 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tata2608 Posted September 27, 2021 Author Report Share Posted September 27, 2021 Tego właśnie oczekiwałem o czym napisał Bacio, było to jedyne rozsądne wyjście które na pewno by mnie usatysfakcjonowało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stormont Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 2 godziny temu, Bacio napisał: Nie wiem czego oczekiwał @Tata2608, ale skoro jechał 300km na darmo to najrozsądniejsze byłoby: "Przepraszamy najmocniej. Mamy tygodniowe opóźnienie. Czy pasowałoby Panu aby nasz fachowiec przyjechał do Pana domu w przyszły czwartek o 16:30 celem dokonania tej przymiarki. Nie śmielibyśmy Pana drugi raz fatygować." Pewnie tak, ale byłbym bardzo zaskoczony, gdyby tak zrobili. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaskokoz Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 3 minuty temu, Stormont napisał: Pewnie tak, ale byłbym bardzo zaskoczony, gdyby tak zrobili. Nie oczekiwałbym w tej półce cenowej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.