Tata2608 Napisano 26 Wrzesień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 26 Wrzesień 2021 Długo się wahałem aby opisać moje przykre doświadczenie z firmą p. Milera ale w końcu nadszedł stosowny czas. Otóż postanowiłem kupić w firmie garnitur na ślub córki. Wymagał on jednak trochę poprawek w związku z czym w umówionym terminie ( telefonicznie był zmieniany) stawiłem się do przymiarki odbywając ponad 300 km. podróż . Jakie było moje zdziwienie gdy poinformowano mnie , że moja przymiarka jest nie gotowa, można sobie wyobrazić jaka była konsternacja i złość. Jedynym słowem było przepraszam no i butelka czystej wódki ( moim zdaniem nie najlepszej). Oczywiście zrezygnowałem z usług tejże firmy chociaż wesele tuż, tuż. No i jeszcze jedna sprawa obsługa, słaba merytorycznie brak odpowiedniego doradztwa jednym słowem żle. Panie Karolu, reasumując, do normalności daleka droga a do profesjonalizmu to szkoda gadać skoro u pracowników tak proste słowa jak: dzień dobry, do widzenia są towarem deficytowym. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stormont Napisano 26 Wrzesień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 26 Wrzesień 2021 Pomijając problem z manierami u obsługi (nie wiem, czy rzeczywiście istniejący u Milera, ale w Warszawie dość powszechny, zwłaszcza w przypadkach, w których oceniono potencjał finansowy klienta na niski) i wpadkę z terminem, to czego oczekiwałeś w ramach rekompensaty? 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EleganckiJan Napisano 27 Wrzesień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2021 19 godzin temu, Tata2608 napisał: Jedynym słowem było przepraszam no i butelka czystej wódki ( moim zdaniem nie najlepszej). Oczywiście zrezygnowałem z usług tejże firmy chociaż wesele tuż, tuż. Butelka czystej w ramach rekompensaty... hmmm jak nie masz garnituru to chociaż idź się "zachlać" :D, do czego to doszło... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 27 Wrzesień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2021 21 godzin temu, Stormont napisał: czego oczekiwałeś w ramach rekompensaty? Nie wiem czego oczekiwał @Tata2608, ale skoro jechał 300km na darmo to najrozsądniejsze byłoby: "Przepraszamy najmocniej. Mamy tygodniowe opóźnienie. Czy pasowałoby Panu aby nasz fachowiec przyjechał do Pana domu w przyszły czwartek o 16:30 celem dokonania tej przymiarki. Nie śmielibyśmy Pana drugi raz fatygować." 4 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tata2608 Napisano 27 Wrzesień 2021 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2021 Tego właśnie oczekiwałem o czym napisał Bacio, było to jedyne rozsądne wyjście które na pewno by mnie usatysfakcjonowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stormont Napisano 27 Wrzesień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2021 2 godziny temu, Bacio napisał: Nie wiem czego oczekiwał @Tata2608, ale skoro jechał 300km na darmo to najrozsądniejsze byłoby: "Przepraszamy najmocniej. Mamy tygodniowe opóźnienie. Czy pasowałoby Panu aby nasz fachowiec przyjechał do Pana domu w przyszły czwartek o 16:30 celem dokonania tej przymiarki. Nie śmielibyśmy Pana drugi raz fatygować." Pewnie tak, ale byłbym bardzo zaskoczony, gdyby tak zrobili. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskokoz Napisano 27 Wrzesień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2021 3 minuty temu, Stormont napisał: Pewnie tak, ale byłbym bardzo zaskoczony, gdyby tak zrobili. Nie oczekiwałbym w tej półce cenowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.