Jump to content

Meander

Użytkownik
  • Content Count

    265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Meander last won the day on August 5 2020

Meander had the most liked content!

Community Reputation

506

About Meander

  • Rank
    Aktywista
  • Birthday 12/08/1991

Kontakt

  • Strona WWW
    http://instagram.com/meandryblog
  • nazwisko
    Michał Frąckiewicz

Profile Information

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    Moda męska, historia, airsoft, survival oraz szeroko pojęta fantastyka. Aktywny instruktor ZHP.

Recent Profile Visitors

1,953 profile views
  1. Nie mamy w tej chwili tak dużo zdjęć, to nowy produkt dotarł tuż przed świętami. Jednakże plecy i mankiety są takie same jak w pozostałych koszulach - mankiet zokrąglony, na jeden guzik, plecy na dwie zaszewki. Taliowanie delikatne, rozmiarówka taka sama jak w pozostałych modelach. Wyjątkiem jest popover, który jest szerszy w talii, by móc go założyć przez głowę. Więcej zdjęć wkrótce, ale jeśli sprawa jest pilna, wystarczy napisać maila i obsługa butiku zrobi zdjęcie na żywo i podeśle na życzenie
  2. W naszym sklepie stacjonarnym na Rozbrat 22 oraz w sklepie online pojawiły się nowe modele koszul flanelowych, dwie button-down i jeden popover: - wykonane z miękkiej i ciepłej bawełnianej flaneli - zaprojektowane i uszyte w Polsce - autorskie modele kołnierzy - duża uniwersalność - rozmiary oparte na doświadczeniach z szycia miarowego Dodatkowo pojawiły się dwie wełniane kamizeli oraz spodnie z pasem joggerowym - sprawdźcie tag "nowości" https://bit.ly/3mSBrU7
  3. W wątku firmowym, piszę z prywatnego służbowo. Nie dyskutuję dalej, sensu nie widzę. Po prostu w branży funkcjonuje wiele słów, które widziałbym tu trafniej typu "drop", "suplement" itp.
  4. Piszę prywatnie, z prywatnego profilu 😔. Jako konkurencja mógłbym co najwyżej szybko pójść w tym samym kierunku asortymentowym, bo pomysł uważam za dobry.
  5. Trzy t-shirty, dwie czapki i dwa kominy to już kolekcja? 🙄 Szanuję kierunek, nie rozumiem terminologii.
  6. Drodzy Forumowicze! Wystartowały promocje z okazji Black Week w Macaroni Tomato. Przeceny sięgają nawet -40%! Nową kolekcję możecie zgarnąć na -20% Poprzednią kolekcję na -30% A bestsellery, których praktycznie nigdy nie przeceniamy, na -10% Do tego końcówki serii, ostatnie sztuki i modele z przebraną rozmiarówką na -40% (to wciąż kilkadziesiąt produktów!) Zapraszamy do zakupów, wystarczy kliknąć tutaj.
  7. @Sir Well Endowed bardzo różnie, trudno tu jakoś szerzej to opisać. Od popoverów, przez koszule we wzory (głównie prążki w mniej formalnych wydaniach), czasem jakieś OCBD i marynarka tweedowa. Taki sensowny casual, z przebłyskami smart-casualu, czyli w sumie styl jaki wszyscy w firmie preferujemy i w jaki skręca cała marka.
  8. @Sir Well Endowednie do końca rozumiem, o jakie uzupełnienie chodzi?
  9. Macaroni rzadko zagląda na forum, ale mogę Wam Panowie podrzucić, że w przetartych jeansach można go zobaczyć regularnie. Ba, powiedziałbym, że często i to jeden z jego ulubionych wyborów na spodnie w sezonie jesień/zima. Z tym kantem to chyba chwilowy eksperyment był, bo tyle lat razem pracujemy, a ja nigdy go nie widziałem w takim wydaniu Sam mam jedną parę zaprasowaną w kant (nieprzecieraną), ale po kilku wizytach w pralni i zabawie z utrzymaniem tego kantu oraz wyraźnym spadkiem uniwersalności - odpuściłem sobie. Eksperyment ciekawy do spróbowania, nie koniecznie do użytkowania.
  10. Nie przewidujemy uzupełnienia rozmiarówki w najbliższym czasie. Do obecnie dostępnych dołączy jasny granat i niebieski. Inne kolory raczej dopiero w przyszłym sezonie.
  11. Co do zasady rabaty u nas się nie łączą. Subskrybenci dostali swój unikalny kod, który nie łączy się z powyższym.
  12. Drodzy Forumowicze! Skręcamy w ciekawym kierunku jeśli chodzi o filozofię dostępnych w MT ubrań. Wraz z nową kolekcją pojawiła się linia Everyday, bardziej casualowa, nieformalna, do noszenia na co dzień. Dla facetów takich jak Wy, jak piszący te słowa, czy modele na zdjęciach, czyli ekipa z MT. Jest użytkowo, praktycznie i wygodnie, przy zachowaniu stylu i bieżących trendów. Przy okazji kolekcji poszerzył nam się asortyment, mamy czapki, rękawiczki, kaszkiety, nowe modele butów, golfów, marynarek, kurtek
  13. To co był w stanie uchwycić mój telefon poniżej 😉 Powiedziałbym, że na żywo kolor jest ciut bardziej nasycony:
  14. W naszym wypadku MTO to po prostu możliwość skorzystania z pełnej rozmiarówki (44-60 short, regular, long), a nie tylko tego co szyjemy na wieszak (zwykle 46-56 regular). W grę wchodzą wszystkie modyfikacje kroju dostępne w MTM, ale nie zmieniamy wymiarów na etapie szycia. Możliwe są poprawki krawieckie na gotowym produkcie. W ofercie MTO jest ok 100 materiałów. W MTM dodatkowo mamy zebranie klikudziesięciu wymiarów, na których opiera się system i ich modyfikacje pod sylwetkę Klienta. Jest również szersza oferta materiałów niż MTO (ponad 8 tysięcy próbek). Od bespoke różni się to głównie moż
  15. Mamy też ofertę MTM, która jest jednak droższa niż MTO, spodnie od 999pln.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.